Oon 142 cm ja 33 kg 11v tyttö mun maha näyttää kauheelta kun istun ja yritän vetää vatsaa sisään mulla on istuessa 3 läskimakkaraa edestä näyttää ihan joltain mäkimaisemalta ja sivulta pömppö vatsanympärys 67 cm
Oolenko läski
9
417
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18068694u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No ei tuon painon kanssa voi olla mitään ongelmia. Mutta jos syö liian vähän niin usein se vaan on vatsa joka aina ruuan jälkeen paisuu hieman. Ei ihme sinänsä sinun tulisi painaa hieman enenmmän
- Anonyymi
Olisiko ne oletetut " makkarat " ehkäpä vatsanahkaa, ei läskiä ?
- Anonyymi
Älä välitä yli 80v eläkeukko. Kuulemma muutkin putininmailta lähtemään joutuneet kirjoittavat olevansa koululaisiässä.
Anonyymi-ap, olet nätti! 🌹👀
- Anonyymi
Missä tuo kuva on nähtävillä että osaa arvioida myös itse?
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuo kuva on nähtävillä että osaa arvioida myös itse?
Oikein hyvä, ettet pääse näkemäänkään ja vikoilemaan nuorelle tytölle. 🌹👀
- Anonyymi
ouro kirjoitti:
Oikein hyvä, ettet pääse näkemäänkään ja vikoilemaan nuorelle tytölle. 🌹👀
Vai vikoilemaan trollille? Kummallista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418