Onko kellään muulla todella huonoja kokemuksia esim. mustista tai lähi idän taksi kuskeista? Ite tarttisin taksia useinkin, mutta kun esim. somalit ei osaa käytännössä ollenkaan suomea saati ajaa navin kanssa turvallisesti perille ilman että mä joudun neuvomaan, niin en enää todellakaan halua käyttää mitään taksia. 100 kerrasta suunnilleen 5 on suomalaisia tai edes riittävästi suomea puhuvia ja ymmärtäviä kuskeja.
Ulkomaalaiset taksit
3
568
Vastaukset
- Anonyymi
Musta mies on erittäin kiinnostunut yksinasuvista mummoista väkisin haluavat sisälle. Ei uskalla keskukses kautta tilat taksia kun pelko on kova mustia kohtaan. Se on tosi iso ongelma. Ei nykyisin ole taksit luotettavia. Kun kysyy oletko suomalainen suuttuvat pirusti kun menen toiseen taksiin. Maailma on paha paikka ja mustat on saanut senkin aikaseksi sitten valitetaan rasismista.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18068910w
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Puhun neljää kieltä mutta usein ollut tilanteessa jossa kerrottuani suomeksi haluamani osoitteen kuski mumisee jotain ja yrittää sitten vääntää sysipaskee englantia.
Sanoin aina hymyillen "Sorry I am busy and I need a professional diver"
Poistun autosta hymyillen ja toivotan hyvää päivänjatkoa sanoen "Hanki ammatti jonka osaat."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492