Olen käynyt viime vuodesta asti terveysasemalla aknen takia. Oon käyttäny antibiootteja ja paikallishoito voiteita, mutta ei ole auttanut. Kävin nyt taas tässä kuussa uudestaan, koska halusin lähetettä ihotautilääkärille, jotta saisin Roaccutan Kuuria, mutta lääkäri sano, että mun pitäis alkaa käyttää e-pillereitä 3 kuukautta ja sitten vasta mietitään, että onko tarvetta ihotautilääkärille, vaikka mulla on hankala akne. Ja terveysaseman lääkäri sano myös, että se on ehdoton kriteeri, että on Käyttänyt 3 Kuukautta e-pillereitä, jotta saa sen roa kuurin. Vaikka en ole koskaan ollut yhdynnässä. Kysymys olisi se, että tietääkö joku, jos menen yksityiselle ihotautilääkärille ilman lähetettä niin näkeekö hän sieltä terveysaseman teksteistä, että en ole käyttänyt sitä roaa 3kk Aloitin siis sen käyttöä 2 viikkoa sitten. Jos siis sanon sille ihotautilääkärille, että oon käyttäny sitä muutaman kuukauden. Tiedän, että roan yhteydessä pitää käyttää e-pillereitä sen takia aloitinkin sen käyttöä, mutta pitääkö mun siis käyttää 3 kk sitä vai riittääkö, että on aloittanut.
Roaccutan ja e-pillerit
Anonyymi-ap
1
155
Vastaukset
- Anonyymi
Roaccutan on todella vaarallista sikiölle, jonka vuoksi vaaditaan e-pillerit ehdottomasti.
Lääkärit näkevät kyllä koska olet hakenut reseptiltä lääkkeet viimeksi. Roaccutan on muuten sitten muutenkin aika vahvaa, joten kannattaa varautua ihon kuivuuteen ja useisiin nenäverenvuotoihin. Myös suosittelen ottamaan maksakokeet kuukauden päästä kun olet sen aloittanut. Oletko muuten kokeillut "Epiduo" nimistä voidetta akneen? Se on aika hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134525Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3133457Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363366Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112519Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182505- 2622102
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2961645- 901590
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441346Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153