Olen käynyt viime vuodesta asti terveysasemalla aknen takia. Oon käyttäny antibiootteja ja paikallishoito voiteita, mutta ei ole auttanut. Kävin nyt taas tässä kuussa uudestaan, koska halusin lähetettä ihotautilääkärille, jotta saisin Roaccutan Kuuria, mutta lääkäri sano, että mun pitäis alkaa käyttää e-pillereitä 3 kuukautta ja sitten vasta mietitään, että onko tarvetta ihotautilääkärille, vaikka mulla on hankala akne. Ja terveysaseman lääkäri sano myös, että se on ehdoton kriteeri, että on Käyttänyt 3 Kuukautta e-pillereitä, jotta saa sen roa kuurin. Vaikka en ole koskaan ollut yhdynnässä. Kysymys olisi se, että tietääkö joku, jos menen yksityiselle ihotautilääkärille ilman lähetettä niin näkeekö hän sieltä terveysaseman teksteistä, että en ole käyttänyt sitä roaa 3kk Aloitin siis sen käyttöä 2 viikkoa sitten. Jos siis sanon sille ihotautilääkärille, että oon käyttäny sitä muutaman kuukauden. Tiedän, että roan yhteydessä pitää käyttää e-pillereitä sen takia aloitinkin sen käyttöä, mutta pitääkö mun siis käyttää 3 kk sitä vai riittääkö, että on aloittanut.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Roaccutan on todella vaarallista sikiölle, jonka vuoksi vaaditaan e-pillerit ehdottomasti.
Lääkärit näkevät kyllä koska olet hakenut reseptiltä lääkkeet viimeksi. Roaccutan on muuten sitten muutenkin aika vahvaa, joten kannattaa varautua ihon kuivuuteen ja useisiin nenäverenvuotoihin. Myös suosittelen ottamaan maksakokeet kuukauden päästä kun olet sen aloittanut. Oletko muuten kokeillut "Epiduo" nimistä voidetta akneen? Se on aika hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom1201319- 2291066
- 67980
- 58942
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66916Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal250860Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki37798Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70775Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72762- 42736
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58700- 66688
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26608- 80544
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää113542Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen181523Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47504- 24494
- 18488
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12487