Roaccutan ja e-pillerit

Anonyymi-ap

Olen käynyt viime vuodesta asti terveysasemalla aknen takia. Oon käyttäny antibiootteja ja paikallishoito voiteita, mutta ei ole auttanut. Kävin nyt taas tässä kuussa uudestaan, koska halusin lähetettä ihotautilääkärille, jotta saisin Roaccutan Kuuria, mutta lääkäri sano, että mun pitäis alkaa käyttää e-pillereitä 3 kuukautta ja sitten vasta mietitään, että onko tarvetta ihotautilääkärille, vaikka mulla on hankala akne. Ja terveysaseman lääkäri sano myös, että se on ehdoton kriteeri, että on Käyttänyt 3 Kuukautta e-pillereitä, jotta saa sen roa kuurin. Vaikka en ole koskaan ollut yhdynnässä. Kysymys olisi se, että tietääkö joku, jos menen yksityiselle ihotautilääkärille ilman lähetettä niin näkeekö hän sieltä terveysaseman teksteistä, että en ole käyttänyt sitä roaa 3kk Aloitin siis sen käyttöä 2 viikkoa sitten. Jos siis sanon sille ihotautilääkärille, että oon käyttäny sitä muutaman kuukauden. Tiedän, että roan yhteydessä pitää käyttää e-pillereitä sen takia aloitinkin sen käyttöä, mutta pitääkö mun siis käyttää 3 kk sitä vai riittääkö, että on aloittanut.

1

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Roaccutan on todella vaarallista sikiölle, jonka vuoksi vaaditaan e-pillerit ehdottomasti.

Lääkärit näkevät kyllä koska olet hakenut reseptiltä lääkkeet viimeksi. Roaccutan on muuten sitten muutenkin aika vahvaa, joten kannattaa varautua ihon kuivuuteen ja useisiin nenäverenvuotoihin. Myös suosittelen ottamaan maksakokeet kuukauden päästä kun olet sen aloittanut. Oletko muuten kokeillut "Epiduo" nimistä voidetta akneen? Se on aika hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      270
      2282
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      979
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      960
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      921
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe