Gigantti jatkaa huijauksiaan jatkossakin. Uusia nykyistä parempia huijaustapoja kehitteillä.

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/digitoday/art-2000009948694.html

Yli 23 v Gigantilla myyntihommissa ollut uusi toimitusjohtaja ei tunnusta kaiken olleen alusta asti suunnitelmallista. Koska ei ole ollut pelkoa mistään seuraamuksista, huijaaminen on ollut kannattavaa. Ja on jatkossakin, koska eduskunta ei tee asialle mitään.

Kuka uskoo sanakaan toimitusjohtajan puheista? Ei sanaakan tuhansille puolustuskyvyttömille uhreille annettavista korvauksista. Jos hän ei viimeistään nyt tajua erota, niin ei voi olla rehellinen.

33

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009949198.html

      Tj:n mukaan tuli yllätyksenä, etteivät asiakkaat enää alistu jatkuvasti huijattaviksi eivätkä tyydy sopimaan rikosta ilman julkisuutta. Hänen nuoruudessaan kaikki paljastuneet huijaukset sovittiin paikan päällä.

      Toimitusjohtajan mukaan mistään mitään ymmärtämättömille asiakkaille annetaan luetettavaa ja ammattitaitoista apua. Myyjien koulutustaso lienee pelkkä huonosti suoritettu peruskoulu. Ja tj näyttää itsekin ihan perusmyyjältä. Puhekin on ihan myyjätasoa.

      Henkilökunnan pitäisi näyttää esimerkkiä ja pakottaa tj:n muut pääsyylliset eroamaan.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18070141w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se nyt vasn on tyhmää maksaa liikaa (Gigantissa), pitääkin usein paikkansa:)
      Kannattaa vertailla hintoja ennen ostopäätökiä!
      Kaukana on ajat halvimman hinnan takuusta??

      Tuotearvosteluissa ei totuutta saa kertoa, "emme julkaise arvostelua" , eipä ihmekkään miksi arvostelusta on tehtykin hankala!?
      Ei ole hinkua enää tiskille, pari kertaa jo vedättivät ylihintaa, eikä toimitusaikakaan aina onnistu.

    • Anonyymi

      Toimitusjohtajan myöhäistä enää selitellä ja "valitella" asiakkaille tapahtunutta kun on jo p**kat housuissa ja seuraavaksi tulee tietysti pääpaikalta Norjasta noottia ja johtajan vaihdos kun eivät saaneet huijattua asiakkaita enempää.

    • Anonyymi

      Gigantti kussut muroihinsa jo kauan sitten ainakin meidän porukan ja kaikkien tuttavieni osalta. Kannatan kaikille ko. huijaripuljun boikotointia!

      • Anonyymi

        Parasta olisi, jos kaikki suomalaiset ottaisivat ihan tavakseen käydä vaikka iltalenkin tai jonkun muun yhteydessä Gigantissa vertailemassa hintoja. Samalla voi kysellä useilta eri myyjiltä tuotteiden teknisiä tietoja ja pyytää neuvoja, mikä jonkun toisen liikkeen tuote kannattaa ostaa.

        Muistakaa aina käydä sitten kiittämässä useamman kerran hyvistä neuvoista.

        Tärkeintä on tietysti olla ostamatta yhtikäs mitään. Olkaa ostavinanne jotain ja antakaa myyjän vapaasti koota samaan pakettiin kaikkia turhia huijaustuotteita ja -sopimuksia. Kun lopullinen hinta on selvillä, kertokaa miettivänne asiaa tulevanne seuraavana aamuna uudestaan katsomaan, löytyisikö vielä joku parempi ja kallliimpi tuote. Rahahan ei ole teille mikään ongelma. Tärkeintä on, että tuote on maailman paras. Eli joku tulevaisuuden malli.


    • Anonyymi

      Mitkä kaikki epärehelliset yritykset ovat yhteistyössä Gigantin kanssa huijauksissa?

      Firmojen toimitusjohtajat ovat sopineet kaikki yhteistyökuviot. Vai onko Gigantin tj:n yläpuolella joku iso Pohjois-Euroopan aluejohtaja(?) tekemässä kaikki päätökset?

    • Anonyymi

      Jostain syystä tj ei maininnut mitään korvausten maksamisesta huijatuiksi tulleille asiakkaille. Kyllähän Gigantti tietää tasan tarkkaan keitä asiakkaita on huijattu ja kuinka paljon?

      Väkisin tehtyjen "ilmaisten" osamaksusopimusten ylimääräiset maksut pitäisi ainakin palauttaa, vaikka ne menevät yhteistyökumppaneille.

      Laittakaa palautetta Gigantille kaikista kokemistanne vääryyksistä ja kertokaa summa, joka teiltä huijattiin. Eiköhän uusi rehellinen Gigantti maksa kaikki perustellut vaatimukset. Jos ei maksa, tehkää rikosilmoitus.

    • Anonyymi

      Ja milloin gigantti alkaa vastaamaan myymistään tavaroista. Sysää vastuun alihankkijoille jotka taas eivät ole tietävinään koko jutusta?

      • Anonyymi

        Alkoi vajaa viikko sitten.

        Nostakaa joka kerta iso julkinen meteli, jos asianne ei tule hoidettua heti asiallisesti Gigantin asiakaspalvelusssa.

        Lähettäkää viesti tj:lle, jos tulee jotain ongelmia tai viipeitä. Hän hoitaa homman sitten ihan itse.


    • Anonyymi

      Ei Gigantin ja sen yhteistyökumppaneiden tarvitse kehittää mitään uusia huijaustapoja. Kysehän on aina sopivien uhrien ja entistä moraalittomampien myyjien valinnasta.

      Myyjät ja muu henkilökunta tulevat kertomaan tästä joskus myöhemmin hiukan lisää. Vaihtuvuus tulee olemaan suurta.

    • Anonyymi

      Em. on hyvää informaatiota ja tietoa. Gigantti ilmoittaa että se korjaa/poistaa esiin tulleen toimintatavan. Näyttää kuitenkin että korjaustoimenpide lähtee samalta pohjalta. Oma julkisuuskuva yritetään pelastaa mutta asiakkaan kannalta tilanne voi muuttua entistäkin epäselvemmäksi. Tieto on kuitenkin tärkeä ja se on myös valtaa koska osaa varoa asiointia siellä koska sinne ei kannata eikä uskalla edes mennä.

      • Anonyymi

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4867c8ec-7023-4c34-bbd3-8cf53069272f

        Jos myyjät eivät huijaa, heidät erotetaan.

        Miksei toimitusjohtaja ole jo eronnut ja aloittanut korvausten maksamista omasta pussistaan uhreille?

        Jos kaikki rehelliset giganttilaiset menisivät lakkoon ja vaatisivat tj:n ja muiden syyllisten johtajien eroamista, niin jotain saattaisi korjaantua. Jos koko liikeidea on huitata, niin sitten koko Gigantti pitää lopettaa ja mahdollistaa muille terve kilpailu.


      • Anonyymi

        Ei kenenkään terveen ihmisen tarvitse pelätä täysin avuttomia myyjäparkoja. Heitä voi valistaa tarvittaessa kovaan ääneen ja käskeä heitä olemaan hiljaa.

        Jos myyjä lähestyy teitä ja avaa suunsa, niin kyse on yrityksestä huijata. Ostokset voi maksaa pankkikortilla ilman myyjän "neuvoja". Kokeilkaa!

        Jos ette löydä hakemaanne tarjoustuotetta, käskekää myyjää hakemaan se teille. Eivät ole loppuneet. Kysykää vaikka kassalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4867c8ec-7023-4c34-bbd3-8cf53069272f

        Jos myyjät eivät huijaa, heidät erotetaan.

        Miksei toimitusjohtaja ole jo eronnut ja aloittanut korvausten maksamista omasta pussistaan uhreille?

        Jos kaikki rehelliset giganttilaiset menisivät lakkoon ja vaatisivat tj:n ja muiden syyllisten johtajien eroamista, niin jotain saattaisi korjaantua. Jos koko liikeidea on huitata, niin sitten koko Gigantti pitää lopettaa ja mahdollistaa muille terve kilpailu.

        Gigantin johtajan mukaan asiakkata, joilla on sähköpostisosoite saa Gigantin ohjeiden mukaan täysin vapaasti huijata. Ei mitään rajaa!

        Älkää antako sähköpostiosoitettanne tai puhelinumeroane myyjille. Älkää uskoko valheellisia selityksiä takuista yms.

        Henkilöllisyyden saattaa joutua todistamaan isojen ostosten maksujen yhteydessä, jos näytätte epärehelliseltä sarjahuijarilta. Mikä on nykyisin raja? 2000 €?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenenkään terveen ihmisen tarvitse pelätä täysin avuttomia myyjäparkoja. Heitä voi valistaa tarvittaessa kovaan ääneen ja käskeä heitä olemaan hiljaa.

        Jos myyjä lähestyy teitä ja avaa suunsa, niin kyse on yrityksestä huijata. Ostokset voi maksaa pankkikortilla ilman myyjän "neuvoja". Kokeilkaa!

        Jos ette löydä hakemaanne tarjoustuotetta, käskekää myyjää hakemaan se teille. Eivät ole loppuneet. Kysykää vaikka kassalta.

        Kierrän Gigantin kaukaa. Myyjät hääräilkööt mitä haluavat.


    • Anonyymi

      Ihmisten pitäisi ymmärtää, että bisnes/liiketoiminta perustuu aina asiakkaan huijaamiseen.
      Ei ole olemassa mitään rehellistä liiketoimintaa, jossa kuluttajan oikeudet olisivat kohdillaan.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20058932

      Gigantin tj on aidosti pahoillaan siitä, että koulutetut myyjät ja muu henkilöstö ovat jääneet kiinni asiakkaiten huijauksista. Koulutus on selvästi epäonnistunut. Sitä pitää tehostaa ja pudottaa kiinnijäämisriskiä.

      Vieläkään ei mitään myötätuntoa tuhansille uhreille. Osalta on mennyt ruoka- ja lääkerahat ja terveys. Ei kiinnosta Giganttia ja sen yhteistyökumppaneita pätkääkään.

      • Anonyymi

        https://www.is.fi/digitoday/art-2000009974056.html

        Tj selittää ja selittää ja teeskentelee, ettei hän ymmärrä asiasta yhtikäs mitään. Hänen mukaansa kaikki pyritään tekemään aina ihan lain mukaan. Jos tässä ei onnistuta, vika ei ole Gigantissa vaan asiakkaissa.


      • Anonyymi

        Joko johto on eronnut tai erotettu?

        Tutkiiko poliisi huijauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko johto on eronnut tai erotettu?

        Tutkiiko poliisi huijauksia?

        Molempiin kysymyksiin vastaus on: ei


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyse on selvästi suunnitellusta petoksesta.

      Gigantin johdon päätehtävä on suunnitella petoksia. Osto-organisaatiot hoitavat homman valmistajien kanssa. Tilataan etukäteen suuri määrä halvalla ja keksitään niille hyvin myyvät mainostekstit spekseineen. Asiakas harhautetaan kuvittelemaan kyseessä olevan huipputuote.

      • Anonyymi

        Selvästi ylihintaisiksi osoittautuneet tuotteet voi palauttaa ja vaatia rahoja takaisin.

        Tutkikaa Gigntin sivuilta löytyneitä tuotetietoja ja tuotteen mainoksia ja miettikää, millä perusteella kuvittelitte kyseessä olevan uusi huipputuote. Mitä oli jätetty tietoisesti kertomatta?


    • Anonyymi

      Taas jälleen gigantista uusi toiminta:

      Menin viikko ennen BlackFridaytä giganttiin kattomaan puhelintarjousta ja kun myyjä tuli ja kertoi että gigantissa on 50 päivän hintahyvitys, että jos esim: BlackFreidä tulisi joku puhelin halvemmalla myyntiin, niin saaat hintahyvityksen.... että heillä on sellainen käytäntö. ja että nythän se kannattaisi ostaa....

      no ostin puhelimen....ja nyt on tullut erillaisia tarjouksia vastaan ja ajattelin chatissä pyytää hintahyvitystä...kun joku on hintahyvityksenä saanut lahjakortinkin...

      noo.... chatti kertoi näin;

      "Jos ostamasi tuotteen hinta laskee 50 päivän sisällä ostosta, voimme tapauskohtaisesti arvioida voiko siitä saada hyvitystä. Ihmiskollegani voi auttaa sinua tällaisessa asiassa.

      Mikäli kyseessä on edullisempi hinta kilpailijallamme, varaathan valmiiksi linkin sivulle jossa edullisempi hinta näkyy. Kiitos!
      "

      otin vielä sellaisen linkin jossa puhelin oli 300 euroa halvempi kuin ostamani....

      sitten asiakaspalvelija tuli kuvioon ja sanoi että....

      ei meillä tuollaisia hyvityksiä ole....että myyjä on myyynyt ja kertonut asioita sulle väärin.... että voit mennä myymälään ja pyytää hintahyvitystä....mutta puhelinta ei voi palauttaa...heillä on sellainen käytäntö, että jos oot ostanu puhelimen myymälästä niin sitä ei voi palauttaa, mutta jos tilasit sen netin kautta niin on 14 päivän palautusoikeus...

      MIETTIKÄÄ MITÄ SKEIDAA !!! on vika kerta kun ostan sieltä mitään

      ja tää on tosi...

      • Anonyymi

        Myyjän suullinen lupaus on Giganttia sitova.

        Kaikki Gigantin työntekijät on koulutettu valehtelemaan, joten älä usko ketään.

        Tee tarvitaessa rikosilmoitus ja laita aina viesti tj:lle. Asiasi hoidetaan välittömästi ilman negatiivista julkisuutta!


    • Anonyymi

      Itse olen joutunut useamman kerran , viimeksi eilen , kysymään tuotteesta kun nettisivuilla ristiriitaista tietoa tuotteesta , eli esim . ominaisuuksissa mainittu eri tietoa kun teknisten tietojen osiossa . Ei tiedä mihin luottaa eikä täten uskalla tuotetta tilatakkaan , mutta tuo että asioita ei viitsitä/haluta selvittää ja oikaista osoittaa välinpitämättömyyttä .Jatkossakin ostan silloin muualta josta tietää mitä saa ja välttää nämä jatko hankaluudet .

      • Anonyymi

        Kyse on lähes aina tietoisesta huijaamisesta ja uhrien harhauttamisesta.

        Ei kaikki ole copy-paste -virheitä.

        Monissa tuotteissa jotkut tekniset tiedot vaihtelevat maittain tai muuttuvat ilman mallinumeron muutosta, joten ei myyjäliike aina tiedä minkälaisia eriä missäkin liikkeessä on.

        Aika harvoin missään netistä löytyvissä sivuissa on mitään päivämäärää, joten on mahdotonta tietää kuinka vanhaa tai uutta sivua katsoo. Google voi näyttää ihan mitä vain. Ei voi vaikuttaa millään ennen/jälkeen -aikavalinnoilla.

        Ympäri maailmaa haalitaan erilaisia halpoja jäännöseriä. Ja ohjelmistopäivityksillä voidaan muuttaa melkein mitä vain.


    • Anonyymi

      Kaikki jatkuu entisellään. Uusia tietämättömiä uhreja riittää.

      Onko Gigantista koskaan erotettu yhtään henkilöä epärehellisyyden ja/tai valehtelun vuoksi? Rehelliset erovat itse, joten ...

    • Anonyymi

      https://www.is.fi/digitoday/art-2000010041552.html

      Nyt myydään ja mainostetaan ja kehutaan uusien televisioiden maksullisia kalibrointipalveluja.

      Täysin turhia, sillä ihmiset ovat yksilöllisiä ja kaikki riippuu huoneen valaistuksesta yms. ja tietysti katsotusta ohjelmasta. Eikä ne ohjelmien kuvien ja äänten säädöt ole tekovaiheessakaan koskaan täysin kohdallaan. Liikaa typerää "taiteellisuutta".

      Jokainen pystyy itse säätämään kuvan mieleisekseen tai valitsemaan valikosta sopivan ohjelmatyypin. Tärkeintä on, ettei tee säätimillä mitään isoja muutoksia jonkun yksittäisen ohjelman perusteella. Aina vain pientä hienosäätöä.

      Älkää uskoko epärehellisiä aivopestyjä "asiantuntijoita". Tulevat varmasti tännekin kertomaan valheellisia totuuksia yksittäisten tekaistujen esimerkkien perusteella.

      • Anonyymi

        Värien kalibrointia tarvitsevat vain kaupallisesti muillle kuvia ja ohjelmia tekevät henkilöt ja yritykset. Jokainen näkee värit eri tavalla ja kaikki riippuu aina valaistuksesta. Ei suunnittelija omia silmiään käyttäen aina itse tiedä, minkä värinen mekko tai laukku oikeasti on.

        Kuinka usein kalibroitte kotona käyttämänne yleismittarin? Gigantin myyjät tarjoavat sillekin varmasti kuukauden välein laskutettavaa kalibrointipalvelua. Ja pitäähän auton moottorikin kalibroida kuukausittain ihanteellisen ajonautinnon saavuttamiseksi.


      • Anonyymi

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010049085.html

        Huijaukset jatkuvat ja toimitusjohtaja kerää kaikista oman osansa.

        Jos tj ei jo tajua erota, jotain on todella pahasti pielessä. Hänhän on kaikkiin huijauksiin yksin syyllinen. Tyhmät myyjärobotit tekevät vain mitä käsketään ja pakotetaan tekemään.

        Jos teillä on joskus aikaa, käykää hiukan kouluttamassa epärehellisiä valehtelevia myyjiä. Sana on täysin vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Värien kalibrointia tarvitsevat vain kaupallisesti muillle kuvia ja ohjelmia tekevät henkilöt ja yritykset. Jokainen näkee värit eri tavalla ja kaikki riippuu aina valaistuksesta. Ei suunnittelija omia silmiään käyttäen aina itse tiedä, minkä värinen mekko tai laukku oikeasti on.

        Kuinka usein kalibroitte kotona käyttämänne yleismittarin? Gigantin myyjät tarjoavat sillekin varmasti kuukauden välein laskutettavaa kalibrointipalvelua. Ja pitäähän auton moottorikin kalibroida kuukausittain ihanteellisen ajonautinnon saavuttamiseksi.

        Kaikki Gigantin myymät vaaat pitää kalibroida vähintään kerran vuodessa Gigantin huollossa. Muuten vaaan tarkkuus saattaa huonontua. Huollossa varmistetaan, että tarkkuus varmasti huononee ja vaakaan tulee yllättäviä vikoja. Pakko ostaa uudempi malli ja siihen kuukausittainen kalibrointipavelu.

        Se ettei kotikäyttöön myytäviä halpoja tarkkoja vaakoja edes pystytä mitenkään kalibroimaan, ei ole mitään merkitystä.

        Gigantin epärehellisyydellä ei ole mitään rajoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3569
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1399
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1229
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      918
    Aihe