🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viimekerrallakaan ei tullut sitä kantoapua toiveista huolimatta!
Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne
7
264
Vastaukset
- Anonyymi
Mie sain jo vaihettua👩🦰
Hienoa, sun ei tartte olla huolissaan liukkaista keleistä. Paitsi jos joku luistelee kesärenkailla sun eteen. Mulla on selkävaivoja, joten kannatan kotimaista työtä renkaanvaihdossa.
- Anonyymi
Mulle tuli renkaanvaihto palvelu kotipihassa mainos, vaikka mulla on postilaatikossa ei mainoksia, kiitos eikä autoakaan edes ole. Polkupyörään vaihdoin jo aiemmin nastarenkaat talvea varten.
Niin, olishan noita pihapalveluita. Ne on vaan kalliita, eikä poista sitä vaivalloisinta osaa hommasta. Eli renkaiden tuontia pihalle.
Hienoa, että käytät polkupyörää. Siinä kunto pysyy hyvänä.
- Anonyymi
Vaihdatin kitkat alle jo tuossa kuukausi takaperin. 🙂
- Anonyymi
Hajoo sinne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732834Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781126