Hei rakas nainen

Anonyymi-ap

Oliko tänään kiva päivä? 😊💗

16

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkkää paskaa, niin kuin joka päivä. Toivottavasti saatte sitä samaamyös itse 💗 tsemppiä!

• Anonyymi

Kiitos mies että puhut naisten suulla kollektiivisesti ja vähän kuravettä kaupan päälle

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­N­­­y­­m­­f­­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180703592

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Hei. Aamulla tuntui tosi ikävältä nousta ylös sängystä, torkutin vain kelloa eteenpäin ja eteenpäin, viimeiseen asti, kunnes oli aivan pakko nousta… Ihana sää ollut ulkona tänään.☀️🌬 Kyllä päivä on mennyt ihan kivasti😊

• Anonyymi

Onpa mukava kuulla

• Anonyymi

Täälläkin oli kaunis päivä, se melkein kilpaa säteili kauniin prinsessanaisen kanssa 😃

• Anonyymi

Soitin pitkään lykätyn puhelun ulkomaille ja sain kuulla kuulostavani puhelimessa nuoremmalta kuin olenkaan. Miten tuon nyt sitten ottaa... 😅

• Anonyymi

Aamulla ajoissa ylös. Kaupassa käynti ja lenkille. Hieman oli kylmä ja jalkoja paleli kun ohuet housut jalassa. Mutta parempi liikkua kun ei liian topattu 😁
      Muuten meni oikein mukavasti tämä päivä.

☀️

• Anonyymi

Juu.

• Anonyymi

laitan viiniä ruokaan ja kauheella yrityksellä sain korkin auki.

Vielä ois etäkokousta.

Hemmetin kylmä päivä, näpit on jäätynyt

• Anonyymi

Entäs sul?

• Anonyymi

Näin yhden kivan miehen tänään, mutta se ei vaikuttanut yhtään ihastuneelta minuun. Joten oli ja ei.

• Anonyymi

Olen oppinut peittämään sen ihastuksen aika hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oppinut peittämään sen ihastuksen aika hyvin.

Toivottavasti hänellä sama taito. Harkkakertoja on ollut aika paljon. Osaan itsekin mutta välillä lipsahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti hänellä sama taito. Harkkakertoja on ollut aika paljon. Osaan itsekin mutta välillä lipsahtaa.

Kunpa ei olisi ja lipsahtaisi useammin niin tietäisi varmasti hänen tunteistaan.

• Anonyymi

Ei ole ollut. Toivottavasti joskus loppuu ja jättävät rauhaan. Se on ainut mahdollisuus, itse en saa tehtyä tekemättömäksi. Eli jos jotain puuhaavat niin se menee niille aina takaisin. Loppuu kun lopettavat, itse jos ei tee mitään. Niin ehkä joskus hyväksyvät, tai sitten iskevät loppuun asti. Toivottavasti järki voittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      558
      1874
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      917
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      89
      904
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      737
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe