https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/7370008a-df00-465d-9ed4-224a13ebc1ce?ref=newsletter:3cb1&utm_source=Postiviidakko&utm_medium=email&utm_campaign=Kauppalehti_Iltapaivakirje
testissähän on tarkoitus tehdä eroa, jopa äärisolosuhteissa ja nopeuksissa, eri asia miten ne käytännössä sitten ilmenee ja kuin paljon ajat?sanotaaan myös että 2-3v takaiset parhat renkaat ovat yhtä hyviä kun tämän päivän parhaat. eli kaikki renkaat kehittyvät,
renkaiden ero todellisuudessa
3
284
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppalehti on talouslehti ja jutut sen mukaisia.
Autolehti ei testaa kuin itse tuotteen ja sen se tekee kovin monipuolisesti tarkasti mitattavien ominaisuuksien mukaan.
Käytettyjen testaaminen tieteellisin perustein on lähes mahdotonta, sillä jokainen rengaskerta kuluu erilailla riippuen olosuhteista ja ajotyylistä, eli käytännössä testiin valituilla renkailla pitäisi ajaa 2-3 talvea kokoajan peräkanaa, jotta ne kuluisivat samoin. - Anonyymi
Kyllä tuosta artikkelista on selvästi havaittavissa kalliin ja halvan laatueron korrelaatio.
Eikä sitä tarvitse edes ihmetellä. Ostit mitä hyvänsä niin halvalla et parasta saa. Toki kalliilla voidaan myydä halpaa ihan erehdyttämismielessä. Siksi kannattaa ostaa tunnettuja isoja laatumerkkejä.
Kitkoihin pitäisi siirtyä koska Suomella ei ole ylimääräistä rahaa teiden korjaukseen. Ammattikuskeilla ja perustelluin syin nastarenkaat. Ajan nykyiset nastarenkaani loppuun, seuraavat on kitkat.- Anonyymi
Tuo niin totta ja kun suurin osa ajelee "isoa" tietä sitä 80 km /h ja muutaman kymment kilsat vieläkin hitaammin ne kylätaipaleet, joskus harvoin jäisellä liukkaalla , niin pärjää kitkoilla todella hyvin, suurin este ja hidaste on asenne. Ei mikään muu .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459