Vihreiden Atte Harjanne on tehnyt oudon ehdotuksen hallitukselle. Harjanteen mielestä jo 1125 € kuukaudessa eläkettä saavat olisivat hyvätuloisia ja heidän verotustaan tulisi kiristää. Aivan käsittämätön näkemys ja etenkin "vihervasemmistolaiselta". Onko Aten arvomaailma muuttunut siirtynyt jyrkästi oikealle vai mihin suuntaan, kun jo nyt eläkeläisiä verotetaan Suomessa todella rankasti. Hänen ehdotuksensa kyllä tyrmättiin jopa ääriporvaripuolueiden taholta, niin ihmetyttää mihin puolueeseen Aten arvot parhaiten sopisivat olisiko RKP tai Kristilliset hänelle sopivampi puolue.
Atte Harjanne
Anonyymi-ap
241083
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 24
Vanhimmat
Minä olen kommentoinut tätä asiaa jo niin moneen ketjuun, että tähän minä en kerta kaikkiaan jaksa sitä enää kommentoida.
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18070469V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Joo, ihan järkytyin, miten karsea tyyppi toi Harjanne on ja ketkä sitä ihan oikeesti äänestää.
Oikeistohallitus vähentää pieni- ja keskituloisten verotusta ja eläkkeet nousee.
Onneksi on oikeistohallitus eikä vasemmistohallitus tuollaisilla esim. Harjanteen toimilla ole enää vallassa.
Tuo vähän yli 1000 eläke on jo köyhyysrajan alapuolella. Älä Atte puhu pöhlöjä, kosit varmaan nuorempia ja ymmärtämättömiä äänestään vihreitä. OIKEASTAAN voisit alkaa esittämään pois pullahtaneiden kansanedustajien sopeutusrahan poistamisesta. Siinä olisi järkeä. Vai pelkäätkö, että se joskus koskee sinuakin. Pullahtanut kansanedustaja kortistoon kuten muutkin.
TOSI, kansanedustajien sopeutumisraha joutaa todellakin poistaa. 6000 eur. loppuelämäksi on todella turhaa maksaa.
Vihreät ovat hädissään pitäisi saada ääniä jostain suunnasta. Nyt kyllä vetäistiin väärästä narusta. Hyvä Atte.
600 eur/kk/ tekee 10 vuodessa liki 700 000 eur.
Atelta voisi hyvin ottaa yli puolet pois palkasta.
Koska yhteiskunta kustantaa tuolle suojatyöpaikan omaavalle vihrerälle loiselle, aivan liian suurta palkkaa.
Suomessa pari kuollut kannabismyrkytykseen. Atte vieläkö haluat kannabiksen vapaaksi??? Itse myös ajattekin, jotta jos Atte ja kumppanit nostaa eläkeläisten veroja, ei olisi varaa ostaa kannabistötsyjä. Onneksi en kerennyt toimimaan.
Atte ei osaa laskea.
Onhan se jo aikaasitten nähty miten typerä äijä tuo Harjanne on. No, vihreiltä ei voikkaan paljoa vaatia. Ei edustajilta eikä vihreiden äänestäjiltä. Tyhmää sakkia kaikki.
Alle 2000 euron eläkkeet eivät ole suomessa mitään mahtieläkkeitä. Pakollisiin elämisen kuluihin se raha sulaa enemmistöltä. Ottaen huomioon nykyiset pakolliset elinkustannukset ja kustannusten taso vain tulee nousemaan. Harjanne on täysin reaalielämästä ymmärtämätön ääliö. Ja, kuinka nykyinen nuoriso voi edes saavuttaa tämän hetkisen työeläketason, kuin työurat ovat usein lyhyitä ja porvarien talouspolitiikka on ajanut palkkatasot alas. Ei siinä silloin eläkekertymä voi kovin suureksi nousta
No jos totta puhutaan niin ei se puolen prosentin veronkorotus niin suuren suuri ole. Mutta vastapainona tietysti progresssiivisen verotuksen mukaisesti veronkorotus myös kaikille.
Tämä kalpea, auringonkin hylkäämä harjanne saisi pitää mölyt mahassaan, niinkuin muutkin vihreät. Luopukoon itse paikastaan ja palkastaan eduskunnassa Suomen hyväksi. Häntä ei Suomi, eikä kansa, etenkään eläkeläiset tarvitse. Voidi mielellään muuttaa maasta! Vihreä puolue aiheuttaa Suomelle vain vahinkoa.
16:54:41 Törkeä kommentti mieheltä kansanedustajana. Olipahan mistä puolueesta tahansa. Tästä juuri näkee, että nämä tuhansia kuukaudessa ansaitsevat ja siihen päälle vielä tuhansien eurojen verottomat kulukorvaukset ym. ovat täysin vierautuneet tavallisen Suomalaisen elämästä. Ei siis mitään ymmärrystä, kun itselle tulee rahaa ja mammonaa ovista ja ikkunoista.
Tälläisen miehen paikka olisi TE-toimiston asiakkaana, niin palaisi vähän maanpinnalle sieltä pilvilinnoistaan.!! Ai niin, mutta nehän ovat varmistaneet selustansa näillä helvetin soputumisrahoilla, jos putoavat....
Minulla eläke 1125€! Ja työtä yli neijäkymmentä vuotta! Ei palkkakaan ole päätä huimannu . Toimeen on pitäny tulla! Et kyllä tämmöiset puheet 😬👎. Ala arvoista mutta nämä kultalusikka suussa syntyneet.
Eiköhän se Atte Harjanteen ura kansanedustajana ole nytten taputeltu. Ei tuollaisia lausunnon antajia tarvita eduskuntaan.
Ja muistakaa nyt eläkeläiset ja muutkin äänestäjät, minkä numeron piirrätte lappuunne seuraavalla kerralla. EI AINAKAAN TÄTÄ ATTE HARJANNETTA.!!
Eläkeläiset muistaa.!! Jos ei muuten, niin tulen palaamaan asiaan eduskuntavaalien lähestyessä.. Emme unohda taatusti..!!
Ja saattavat muistaa myös ne pieneläkeläisten lapsetkin tälläisen miehen.!!
Ja mies vielä oppositiossa. Ei kaukaa viisasta enää....
Kokeilisi tuokin Atte elää 1200ekellä,,niin lopettaisi hullut puheensa
Atte on realisti. Osaava ja harkitseva.
Vapaamuurari