Et sinä siitä miehestäsi raski luopua

Anonyymi-ap

Enkä sitä voi tietenkään vaatiakaan.

43

681

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan luovu miehestä, jos se on hyvä kaikinpuolin

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18070800V

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kyllä mä luovun kun vaan saan asiat järjestettyä.

• Anonyymi

Hän jätti tarjouksen pöydälle, ei antanut sitä.

• Anonyymi

Kenen miestä ap kärkkyy? Eikö löydy vapaita?

• Anonyymi

Naista kyllä tarkoitin. ei luovu miehestään ei ja se oikeastaan hyvä.

• Anonyymi

Varmaan kaikkien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selityksen makua. Jätä toisten miehet rauhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheita juttuja täällä jotkut kiroavat muita toivottavasti kompastuu itse. Ei se ole niin helppoa erota sairaasta ja jos tullut luvanneeksi jotain joskus. Sivusta miehelle. Voiko joku rakastaa kahta miestä? Sehän olis ihan järkkyä mutta kyllä se on mahdollista toista toisella tavalla ja toista toisella eikäpähän siinä mitään pahaa ole! Kiroava tukehtukoot omaan karmaansa ja juokoot oman myrkkynsä! T. n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheita juttuja täällä jotkut kiroavat muita toivottavasti kompastuu itse. Ei se ole niin helppoa erota sairaasta ja jos tullut luvanneeksi jotain joskus. Sivusta miehelle. Voiko joku rakastaa kahta miestä? Sehän olis ihan järkkyä mutta kyllä se on mahdollista toista toisella tavalla ja toista toisella eikäpähän siinä mitään pahaa ole! Kiroava tukehtukoot omaan karmaansa ja juokoot oman myrkkynsä! T. n

Sinullapa se tuo kirouksen kohde vaihtuu tuntemattomasta miehestä tuntemattomaan naiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet femakko vain lihaa ja verta mun näpeissä kun tulet pimeällä kadulla joskus vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se ny onkin hyvä?? Hmmm...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle sanoistasi. Näin se vaan menee 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kaikkien.

On varmaan tyytyväinen elämään 😆

• Anonyymi

Saatanan noita! Karma polttaa sut helvetin tulessa. Olen kironnut sut.

• Anonyymi

Ethän sinä sitä voi tietää..

• Anonyymi

Yksi mies mielessä. Joudun ehkä luopumaan halusin tai en.

• Anonyymi

Et joudu. Se on sinusta kiinni. Joskus miestä pitää ottaa ihan päästä kiinni,katsoa syvälle silmiin ja sanoa ne sanat. Sittenpähän näet kun tuon teet.
        Ps. Ei tarvitse kiittää😊

• Anonyymi

En luovukaan. Sellaista se on.

• Edelleen sinkku olen. 😉

• Anonyymi

Tämä jotenkin tuntuu sellaiselta feikiltä vakuuttelulta itseään kohtaan. "En voi vaatia" "ei luovu miehestään se oikeastaan hyvä".

Sä haluat sen naisen?

• Anonyymi

Kukapa se ei kunnon vaimoa halua, mutta kuka se kunnon vaimosta luopuisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukapa se ei kunnon vaimoa halua, mutta kuka se kunnon vaimosta luopuisi.

Jotkut luopuu, jos näkevät sen tekevän toisen onnellisemmaksi.

• Anonyymi
        TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

Jotkut luopuu, jos näkevät sen tekevän toisen onnellisemmaksi.

Siinä miettimisen paikka. Mikä on tämän kaivatun paikka mun elämässä? Löytäisinkö onneni hänen seurassaan? Ja kelpaisinko hänelle loppu pelissä?

• Anonyymi

Meidän suvussa ei erota kuin kuoleman tullen.

• Anonyymi

Kyllä hän luopuu kun mies on monesti siitä sanonut.
      Malttia malttia hyvä mies.

• Anonyymi

Mitä sä kenenkään miehistä tiedät.

• Anonyymi

Yhdessä hautaan asti.

• Anonyymi

Totta❤️‍🔥vain jumala voi meidät erottaa. Rakastan sua ikuisesti enkä luovu susta koskaan. Sanoit aina että älä lähde koskaan vaikka kuinka tapeltais

• Anonyymi

Yhdessä haudassa sitten rakas Heathcliff.

• Anonyymi

Se meni jotenkin näin…: rakkaus häneen ovat kuin metsän puut. Alati muuttuvaa. Rakkaus sinuun on kuin kallio… on ja pysyy.

• Anonyymi

Oletko kertonut naiselle, että haluat hänet? Jos et niin miten luulet, että hän valitsiisi sinut vaikka hän rakastaisikin myös sua..

• Anonyymi

Tämä oksa ei tuulessa eikä tulessa taivu. Tule luokseni mies. Halaa tämä tuska ja ikävä pois. Äläkä koskaan laske irti. Me kuulutaan yhteen. Meidän piti tavata

• Anonyymi

Kyllä minä päästäisin irti nykyisestä vuoksesi mies ❤️❤️ ☕️🌳

• Anonyymi

Haasteita on kaikilla ja kaikissa suhteissa. Monetkin asiat on korjattavissa. Ehkä he tekevät nyt töitä suhteensa eteen. Kuitenkin sitä on joskus rakastunut toiseen.. ihmiset toki muuttuu. Mutta pitkä suhde on tahtotila. Joskus parempi toki erotakkin. Kriisejä tulee!! Aina. Asiasta sen enempää tietämättä.
      Ja jos joskus eroavat niin todennäköisesti olet itse jo otettu 🤷

• Anonyymi

Mietin todella pitkään, kirjoitanko enää tänne. En tänne halua kirjoittaa. Tämä on elämälle vieras palsta.
      Minä en ole eroamassa mutta et sinäkään halua minua oikeasti. Olisithan jo tullut sata kertaa minua vaatimaan. Me ajattelemme näistä asioista samalla tavalla, ei äiti-poika—suhdetta. Me olemme siis terveitä tunne-elämältä. Se on hyvä asia meille molemmille.
      Minä olen nyt onnellinen, asiat ovat hyvin ja paranemassa, useinhan se on omasta asenteesta kiinni. Sinun ei tarvitse pelätä minua, en tule puuttumaan sinun ja perheesi elämään millään tavalla. Minäkään en pelkää sinua.
      Minulla on vahvuuteni mutta myös huonot puolet, kuten tässä on nähty. Pahoittelen omaa huonoa käytöstäni. Olen myös aikaisemmin ollut joissakin suhteissa tungetteleva, sen myönnän ja myös nolo. Syytteitä en ole saanut mutta asenteessani virheisiin minulla on korjaamisen varaa. Virheiden suhteen on mietittävä sisältöä, ei kiinnijäämisen pelkoa.
      En tiedä, oletko sinä siellä vastaamassa, kenen ajattelen olevan. Onko teitä useampia, en tiedä.
      Toivoisin, että meillä olisi ok välit. Ei varmaan nähdä mutta ei tarvisi kauheasti vältellä. Minä toivon, että saat haluamasi asiat, mutta en millään tavalla niihin puutu. Sinä olet hyvä tyyppi ja minä toivon, että minäkin jo olen hyvä tyyppi. Sinä olet ensin ja minä toisena, näin se vaan on. Farewell.

• Anonyymi

Miksi esiinnyt toisena?

• Anonyymi

Kiistää käräjäoikeus työ alin taso.
      Kiistävät ei psykiatri osostoilla avioero muotoilla .
      Ei raaski luopua.

• Anonyymi

Enpä tiedä, kenelle kirjoitat, mutta pohdiskelen vain…

Onkohan se miestä kohtaan ollut oikein vuosia tämä tilanne. Hän on kuitenkin hyvä mies. Minun mielestä ei. Kyse ei ole raskimisesta. Kyse on ihan muusta. Toisekseen tiedän, ettei mitään muuta kuin parastani halua. Enkö minä tekisi samoin. Hän ei olisi pitkään yksin. Tiedän sen.

• Anonyymi

Mistä vtun miehestä?

• Anonyymi

Mutta joskus ero voi olla ihan Jumalankin tahto ja tarkoitus

• Anonyymi

En ole eroamassa. Asiat on meillä ihan hyvin. Vaikka olen kaivannut sinua, se ei tarkoita että olisin halunnut erota. Joskus tunteilleen vaan ei voi mitään. Olen tunteitten takia käyttäytynyt turhan impulsiivisesti. Siitä pahoittelut vielä kerran. Kuvittelin monen vuoden" tuntemisen" jälkeen että otat sellaisen kevyesti, some - ym.julkisen käytöksesi huomioon ottaen. Ja sitten vielä oli se väärinkäsitys, joka vahvisti asiaa. Että olit ajatellut mua kevyesti. Mulle tuli täydellisenä yllätyksenä että koitkin minut juonittelevana ja käytöksen ahdistelevana. Olin tuolloin muuten ( ei suhdeasioihin liittyen) hyvin uupuneessa tilassa ja hetken mielijohteesta( ei todellakaan suunnitellusti) päätin näyttää tunteeni ajattelematta tarkemmin mitä siitä seuraisi. Myöhemmin lohduttauduin, että se oli sulle varmaan arkipäivää, pikkujuttu. Eikä sitten ollutkaan. Koko tän ajan silti suhde mieheeni oli ihan kunnossa. Se ei ole oikeastaan koskaan ole ollut kriisissä, vaan samanlainen alusta alkaen: turvallinen ja vakaa. Emme näytä julkisesti kauheasti tunteita, mutta rakkautta ja lämpöä on ihan kuten alussakin.
      Hän ei ole mustasukkainen ja jos saisi tietää " meistä" asia vain loppupeleissä vahvistaisi liittoamme. Sinuun hän toki suhtautuisi varmaan karsaammin, mutta tuskin millään kostomentaliteetillä.
      Mutta niin, vaikka minulla tunteita sinua kohtaan on ollut ja on edelleen, en ole jättämässä miestäni.

• Anonyymi

Ja tiedän, ettei ole uusi aloitus, mutta tulipa purettua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2608
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2251
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1770
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1757
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      121
      1319
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1234
    Aihe