Ei ole työvoimapulia ainoastaan työpaikkojen

Anonyymi-ap

eikä siitä edes voi työn hakjoita syyllistää.

15

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      persuilijoille ei kelpaa paskahommat

      • Anonyymi

        Ei vihreillekään ne kelpaa. Ruohohommat korkeintaan varsinkin kotiviljelmät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vihreillekään ne kelpaa. Ruohohommat korkeintaan varsinkin kotiviljelmät

        Vihreät sentään pyrkii saamaan työntekijät ulkomailta, persuille ei kelpaa ulkomainen työvoima, eivätkä mene itse töihin vaan valittavat ettei töitä saa. Töitähän on mutta tekijät puuttuu, joten tarvitsemme ulkomaista työvoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät sentään pyrkii saamaan työntekijät ulkomailta, persuille ei kelpaa ulkomainen työvoima, eivätkä mene itse töihin vaan valittavat ettei töitä saa. Töitähän on mutta tekijät puuttuu, joten tarvitsemme ulkomaista työvoimaa.

        Nykyään alaan kuin alaan tarvitaan ammattitutkinto. Maahanmuuttajat käyvät koulua sen saadakseen ja persut eivät koulutukseen mene koska se aika on pois juopottelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään alaan kuin alaan tarvitaan ammattitutkinto. Maahanmuuttajat käyvät koulua sen saadakseen ja persut eivät koulutukseen mene koska se aika on pois juopottelusta.

        Suurin osa kelan&te-toimistojon virkailijoista ovat vassareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa kelan&te-toimistojon virkailijoista ovat vassareita.

        Useimmat koulutetut ihmiset taitavat olla - tuo ihan faktana, itse olen koulutettu ja kokoomuslainen.


    • Anonyymi

      Päösiso hekuttas tupastuunomt ksllon hslki jaasian oäälke kelpo töräys perunankuorikiljusta oerku jurat stoi rukiveert ausländer rausch

    • Anonyymi

      Syö työvoimapullia se kasvattaa työttömän kullia

      ei kannata 9€ työ, mieluummin päätään seinään lyö

      • Anonyymi

        Ei kannata häpäistä niillä itseään.


    • Anonyymi

      Mahdollisimman paljon sabotaasia 9€ /päivä orjatöissä

    • Anonyymi

      Ei kannta ottaa tosissaan niitä huuhaaharjoittelumukanaspaikkoja eikä mitään muutakaan itseasiassa jos siitä ei saa oikeaa kunnon palkkaa.

    • Anonyymi

      perseilevä aivokirurgi

    • Anonyymi

      Mistä siitä, aivokääpiö?

    • Anonyymi

      Eduskunnassahan noita työllisyystoimista päätetään ja jollei ne tuo työpaikkoja ei siitä ole työttömyydestä kärsivät vastuullisia vaan päättäjät jotka toimita päättävät ja vastaavat. Jos uskotaan että rahat viemällä ratkaisu löytyy tulee ne leikkaukset kohdistaa eduskunnan edustajiin jotta päätöksenteko tehostuu ja toimet alkavat tuottamaan työpaikkoja ja työllistämään.

      Toimien suhteen työpaikkojen syntymistä on tarkasteltavissa ja leikkaukset kohdistettavissa vuositasolla toimista päättävään tahoon, jolloin leikkaukset menevät oikeaan osoitteeseen. .

    • Anonyymi

      eikö suomalaisille kelpaa työt vai miksi pitää tuoda työvoimaa ulkomailta

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe