En saa häntä mielestäni

Anonyymi-ap

Fiksu, kaunis, mukava, empaattinen.

Tätä on kestänyt yli 10 vuotta, en pysty vain ihastumaan muihin. Vertaan kaikkia häneen, kukaan muu ei ole mitään hänen rinnallaan.

Ehkä tämä menisi ohi jos en näkisi häntä enää ikinä.

23

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä merkeissä tapasitte alunperin?

      • Anonyymi

        Sulla on niitä missioita

        Mä oon niistä yksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on niitä missioita

        Mä oon niistä yksi

        Kenelle mahdat puhua, et mulle ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle mahdat puhua, et mulle ainakaan.

        Ainakaan aloittaja ei vastannut tähän. Tapasimme työpaikallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan aloittaja ei vastannut tähän. Tapasimme työpaikallasi.

        Ohi menee, ei ollut romanssin tynkääkään työpaikalla yli kymmenen vuotta sitten.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tuollaisia naisia on harvassa meidän vähemmistössä. Sinänsä ymmärrän niitä jotka ihastuvat heteroihin. En ole kallellani lippalakkijengiin ja viileisiin dykeihin. Naapurintyttömäinen habitus sopivalla luonteella taitaa olla enemmän mun tyyppiä. :D

    • Anonyymi

      En tunteista tiedä hirveästi, mutta tuo on joku tunnevamma. Onko siis 100% varma, että toisella ei tunteita ole. Olet kuitenkin varmistanut, tietenkin.

    • Anonyymi

      Samaan häneltä todella ristiriitaisia viestejä :/ Voin kuvitella että noin upea ja ihana nainen saa todella paljon huomiota. En ole tohtinut paljastaa tunteitani, koska kaverisuhde alkoi ammatillisesti.
      Tilanne on nyt friendzonella. Uskon, että jos hän olisi yhtä hulluna minuun, niin tilanne etenisi.

      Mutta olen onnellinen, että olen saanut tuntea näin. Ennen en uskonut rakastumiseen ensi tapaamisesta. Hän saa minut olemaan paras versio itsestäni.

      • Anonyymi

        Tietämäni ihanat naiset ovat aina parisuhteessa. Ja itse saan huomiota sellaisilta joita en_missään_nimessä_halua. Kaikenlaista epätyydyttävää on tullut kokeiltua, mutta enää ei kiinnosta tyytyä. Siitä ei seuraa mitään hyvää.


    • No onko hän saavuttamaton? Tunnetko hänet sillä tavalla ihan kunnolla ja oikeasti? Aattelin vaan, jotta mitäpä jos ei olekaan sellainen kuin kauempaa tai tarkemmin tutustumatta näyttää.

      • Anonyymi

        Jos ei välitä lesboista!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei välitä lesboista!!

        Siinä tapauksessa jos ompi umpihetero, niin lesbona kannattanee unohtaa haikailut.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siinä tapauksessa jos ompi umpihetero, niin lesbona kannattanee unohtaa haikailut.

        Eivätkä bisset/ ei-heterot ole mikään vihreä valo kivannäköiselle lesbolle. Hyvännäköiset bisset sitoutuvat vakavasti miesten kanssa ja samantasoinen lesbo saa tyytyä paljon huonompaan tarjontaan. Mm. lihaviin, masc-roolinsa liian vakavasti ottaviin, seinäruusuihin, moniongelmaisiin, en-tiedä-mikä-oon-mutta-ota-selvää-kunnes-menen-kihloihin-miehen-kanssa tai selviää ettei nainen halua olla nainen ollenkaan.

        Hölmöjen naisten hommaa, jotka eivät ymmärrä sukupuolien välisistä suhteista ja epätasa-arvoisuudesta mitään.
        #Lessonslearned


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä bisset/ ei-heterot ole mikään vihreä valo kivannäköiselle lesbolle. Hyvännäköiset bisset sitoutuvat vakavasti miesten kanssa ja samantasoinen lesbo saa tyytyä paljon huonompaan tarjontaan. Mm. lihaviin, masc-roolinsa liian vakavasti ottaviin, seinäruusuihin, moniongelmaisiin, en-tiedä-mikä-oon-mutta-ota-selvää-kunnes-menen-kihloihin-miehen-kanssa tai selviää ettei nainen halua olla nainen ollenkaan.

        Hölmöjen naisten hommaa, jotka eivät ymmärrä sukupuolien välisistä suhteista ja epätasa-arvoisuudesta mitään.
        #Lessonslearned

        Aina tätä samaa negatiivista jankkaamista ja muiden mollaamista joka keskustelussa, ei tuo mitään tälle keskustelupalstalle. Luotaantyöntävältä luonteelta vaikutat, ainakin näiden tekstiesi perusteella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä bisset/ ei-heterot ole mikään vihreä valo kivannäköiselle lesbolle. Hyvännäköiset bisset sitoutuvat vakavasti miesten kanssa ja samantasoinen lesbo saa tyytyä paljon huonompaan tarjontaan. Mm. lihaviin, masc-roolinsa liian vakavasti ottaviin, seinäruusuihin, moniongelmaisiin, en-tiedä-mikä-oon-mutta-ota-selvää-kunnes-menen-kihloihin-miehen-kanssa tai selviää ettei nainen halua olla nainen ollenkaan.

        Hölmöjen naisten hommaa, jotka eivät ymmärrä sukupuolien välisistä suhteista ja epätasa-arvoisuudesta mitään.
        #Lessonslearned

        Öö, niin?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Öö, niin?

        Ihan selvää suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina tätä samaa negatiivista jankkaamista ja muiden mollaamista joka keskustelussa, ei tuo mitään tälle keskustelupalstalle. Luotaantyöntävältä luonteelta vaikutat, ainakin näiden tekstiesi perusteella.

        Voit olla omaa mieltäsi. Tai et vain halua tarkastella kriittisesti bissenaisten suhdekäyttäytymistä, koska aihe on ns. tulenarka ja muu kuin suvaitsevaisuuspuhe ei ole sallittua sateenkaarivähemmistöjen jäsenistä puhettaessa? No, mulla on omat kokemukseni ja setalla työskentelevät puhuvat työrooliistaan käsin, se ei kerro kuitenkaan ihmisten todellisista kokemuksista. Agenda on ihan eri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan selvää suomea.

        Olihan tuo suomea, vaan oliko valitusta vaiko valistusta. No ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit olla omaa mieltäsi. Tai et vain halua tarkastella kriittisesti bissenaisten suhdekäyttäytymistä, koska aihe on ns. tulenarka ja muu kuin suvaitsevaisuuspuhe ei ole sallittua sateenkaarivähemmistöjen jäsenistä puhettaessa? No, mulla on omat kokemukseni ja setalla työskentelevät puhuvat työrooliistaan käsin, se ei kerro kuitenkaan ihmisten todellisista kokemuksista. Agenda on ihan eri.

        Joku pakkomielle sinulla on biseksuaaleista, liki joka keskustelussa samat tilitykset oli keskustelun aihe mikä tahansa. Selkeästi et täältä kaipaamaasi vertaistukea saa, ehkäpä oikea paikka olisi vaikkapa terapia, surullistahan se on jos on niin traumaattisia kokemuksia ettei niistä pääse eteenpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku pakkomielle sinulla on biseksuaaleista, liki joka keskustelussa samat tilitykset oli keskustelun aihe mikä tahansa. Selkeästi et täältä kaipaamaasi vertaistukea saa, ehkäpä oikea paikka olisi vaikkapa terapia, surullistahan se on jos on niin traumaattisia kokemuksia ettei niistä pääse eteenpäin.

        Aika useasti nuo ainakin mun kirjotuksiin nappaa. Tulee tuuliviiriä, vissiin myös valistusta valituksen lisäksi ja vaikka mitä. Biin leima taitaa olla otassa lopun elämää, vaikka en enää aikoihin ole miehiä sillä tavalla ihastellut, enkä niihin ole palaamassa. No eipä siinä mitään, tällä mennään.


    • Anonyymi

      Aloittajalle: ❤️

      En ole unohtanut sinua…

    • Anonyymi

      Aloittaja on mielestään ihan mukiinmenevä tapaus: sporttinen, hauska, mukava jne. Yksi ongelma voi olla se, että moni ei tunnista minua lesboksi. Pitkät hiukset hämäävät monia, vaikka omasta mielestäni minulla on käytössä kaikki mahdolliset lesbosignaalit. Flirttailen, saan vastakaikua ja sitten kylmää suihkua (mikä ei koskaan ole hyvä merkki, kylmä-kuumahoitoja aiemmissa suhteissa kokeneena).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe