Fiksu, kaunis, mukava, empaattinen.
Tätä on kestänyt yli 10 vuotta, en pysty vain ihastumaan muihin. Vertaan kaikkia häneen, kukaan muu ei ole mitään hänen rinnallaan.
Ehkä tämä menisi ohi jos en näkisi häntä enää ikinä.
En saa häntä mielestäni
23
873
Vastaukset
- Anonyymi
Missä merkeissä tapasitte alunperin?
- Anonyymi
Sulla on niitä missioita
Mä oon niistä yksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on niitä missioita
Mä oon niistä yksiKenelle mahdat puhua, et mulle ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle mahdat puhua, et mulle ainakaan.
Ainakaan aloittaja ei vastannut tähän. Tapasimme työpaikallasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan aloittaja ei vastannut tähän. Tapasimme työpaikallasi.
Ohi menee, ei ollut romanssin tynkääkään työpaikalla yli kymmenen vuotta sitten.
- Anonyymi
Tuollaisia naisia on harvassa meidän vähemmistössä. Sinänsä ymmärrän niitä jotka ihastuvat heteroihin. En ole kallellani lippalakkijengiin ja viileisiin dykeihin. Naapurintyttömäinen habitus sopivalla luonteella taitaa olla enemmän mun tyyppiä. :D
- Anonyymi
En tunteista tiedä hirveästi, mutta tuo on joku tunnevamma. Onko siis 100% varma, että toisella ei tunteita ole. Olet kuitenkin varmistanut, tietenkin.
- Anonyymi
Samaan häneltä todella ristiriitaisia viestejä :/ Voin kuvitella että noin upea ja ihana nainen saa todella paljon huomiota. En ole tohtinut paljastaa tunteitani, koska kaverisuhde alkoi ammatillisesti.
Tilanne on nyt friendzonella. Uskon, että jos hän olisi yhtä hulluna minuun, niin tilanne etenisi.
Mutta olen onnellinen, että olen saanut tuntea näin. Ennen en uskonut rakastumiseen ensi tapaamisesta. Hän saa minut olemaan paras versio itsestäni.- Anonyymi
Tietämäni ihanat naiset ovat aina parisuhteessa. Ja itse saan huomiota sellaisilta joita en_missään_nimessä_halua. Kaikenlaista epätyydyttävää on tullut kokeiltua, mutta enää ei kiinnosta tyytyä. Siitä ei seuraa mitään hyvää.
No onko hän saavuttamaton? Tunnetko hänet sillä tavalla ihan kunnolla ja oikeasti? Aattelin vaan, jotta mitäpä jos ei olekaan sellainen kuin kauempaa tai tarkemmin tutustumatta näyttää.
- Anonyymi
Jos ei välitä lesboista!!
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei välitä lesboista!!
Siinä tapauksessa jos ompi umpihetero, niin lesbona kannattanee unohtaa haikailut.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Siinä tapauksessa jos ompi umpihetero, niin lesbona kannattanee unohtaa haikailut.
Eivätkä bisset/ ei-heterot ole mikään vihreä valo kivannäköiselle lesbolle. Hyvännäköiset bisset sitoutuvat vakavasti miesten kanssa ja samantasoinen lesbo saa tyytyä paljon huonompaan tarjontaan. Mm. lihaviin, masc-roolinsa liian vakavasti ottaviin, seinäruusuihin, moniongelmaisiin, en-tiedä-mikä-oon-mutta-ota-selvää-kunnes-menen-kihloihin-miehen-kanssa tai selviää ettei nainen halua olla nainen ollenkaan.
Hölmöjen naisten hommaa, jotka eivät ymmärrä sukupuolien välisistä suhteista ja epätasa-arvoisuudesta mitään.
#Lessonslearned - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkä bisset/ ei-heterot ole mikään vihreä valo kivannäköiselle lesbolle. Hyvännäköiset bisset sitoutuvat vakavasti miesten kanssa ja samantasoinen lesbo saa tyytyä paljon huonompaan tarjontaan. Mm. lihaviin, masc-roolinsa liian vakavasti ottaviin, seinäruusuihin, moniongelmaisiin, en-tiedä-mikä-oon-mutta-ota-selvää-kunnes-menen-kihloihin-miehen-kanssa tai selviää ettei nainen halua olla nainen ollenkaan.
Hölmöjen naisten hommaa, jotka eivät ymmärrä sukupuolien välisistä suhteista ja epätasa-arvoisuudesta mitään.
#LessonslearnedAina tätä samaa negatiivista jankkaamista ja muiden mollaamista joka keskustelussa, ei tuo mitään tälle keskustelupalstalle. Luotaantyöntävältä luonteelta vaikutat, ainakin näiden tekstiesi perusteella.
Anonyymi kirjoitti:
#LessonslearnedÖö, niin?
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Öö, niin?
Ihan selvää suomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina tätä samaa negatiivista jankkaamista ja muiden mollaamista joka keskustelussa, ei tuo mitään tälle keskustelupalstalle. Luotaantyöntävältä luonteelta vaikutat, ainakin näiden tekstiesi perusteella.
Voit olla omaa mieltäsi. Tai et vain halua tarkastella kriittisesti bissenaisten suhdekäyttäytymistä, koska aihe on ns. tulenarka ja muu kuin suvaitsevaisuuspuhe ei ole sallittua sateenkaarivähemmistöjen jäsenistä puhettaessa? No, mulla on omat kokemukseni ja setalla työskentelevät puhuvat työrooliistaan käsin, se ei kerro kuitenkaan ihmisten todellisista kokemuksista. Agenda on ihan eri.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvää suomea.
Olihan tuo suomea, vaan oliko valitusta vaiko valistusta. No ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla omaa mieltäsi. Tai et vain halua tarkastella kriittisesti bissenaisten suhdekäyttäytymistä, koska aihe on ns. tulenarka ja muu kuin suvaitsevaisuuspuhe ei ole sallittua sateenkaarivähemmistöjen jäsenistä puhettaessa? No, mulla on omat kokemukseni ja setalla työskentelevät puhuvat työrooliistaan käsin, se ei kerro kuitenkaan ihmisten todellisista kokemuksista. Agenda on ihan eri.
Joku pakkomielle sinulla on biseksuaaleista, liki joka keskustelussa samat tilitykset oli keskustelun aihe mikä tahansa. Selkeästi et täältä kaipaamaasi vertaistukea saa, ehkäpä oikea paikka olisi vaikkapa terapia, surullistahan se on jos on niin traumaattisia kokemuksia ettei niistä pääse eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Joku pakkomielle sinulla on biseksuaaleista, liki joka keskustelussa samat tilitykset oli keskustelun aihe mikä tahansa. Selkeästi et täältä kaipaamaasi vertaistukea saa, ehkäpä oikea paikka olisi vaikkapa terapia, surullistahan se on jos on niin traumaattisia kokemuksia ettei niistä pääse eteenpäin.
Aika useasti nuo ainakin mun kirjotuksiin nappaa. Tulee tuuliviiriä, vissiin myös valistusta valituksen lisäksi ja vaikka mitä. Biin leima taitaa olla otassa lopun elämää, vaikka en enää aikoihin ole miehiä sillä tavalla ihastellut, enkä niihin ole palaamassa. No eipä siinä mitään, tällä mennään.
- Anonyymi
Aloittajalle: ❤️
En ole unohtanut sinua… - Anonyymi
Aloittaja on mielestään ihan mukiinmenevä tapaus: sporttinen, hauska, mukava jne. Yksi ongelma voi olla se, että moni ei tunnista minua lesboksi. Pitkät hiukset hämäävät monia, vaikka omasta mielestäni minulla on käytössä kaikki mahdolliset lesbosignaalit. Flirttailen, saan vastakaikua ja sitten kylmää suihkua (mikä ei koskaan ole hyvä merkki, kylmä-kuumahoitoja aiemmissa suhteissa kokeneena).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379