Moi! Oon 12v tyttö , ja Etsin itselleni kepparikavereita, Jotka tykkää myös keppareista, ja kenen kanssa voisi keppihevostella yms ja olisi kivaa tehdä myös oma kepparikerho, jonne tulisi halukkaita.
Itse asun Oulaisissa, mutta esimerkiksi Ylivieskasta pääsee helposti meille, kun itse en luultavasti oikein pääse muualle ilman että vanhempamme juttelisivat keskenään aluksi esim. Viestillä.
Olisi kivaa, jos voisimme vaihtaa numerot, esimerkiksi snapchatissa. Toivottavasti olette kiinnostuneita!:)
Etsin kepparikavereita !
Anonyymi-ap
2
273
Vastaukset
- Anonyymi
(Olen ketjun luoja!) Ps. Täällä Oulaisissa asun kerrostalossa, mutta taloni pihalla on suuri nurmikloalue
- Anonyymi
Nurmikkoalue* ja muuta pihaa jota käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593328- 1511728
- 1301467
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1251377- 931349
- 1111204
- 761021
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71009Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.307989- 45803