Moi! Oon 12v tyttö , ja Etsin itselleni kepparikavereita, Jotka tykkää myös keppareista, ja kenen kanssa voisi keppihevostella yms ja olisi kivaa tehdä myös oma kepparikerho, jonne tulisi halukkaita.
Itse asun Oulaisissa, mutta esimerkiksi Ylivieskasta pääsee helposti meille, kun itse en luultavasti oikein pääse muualle ilman että vanhempamme juttelisivat keskenään aluksi esim. Viestillä.
Olisi kivaa, jos voisimme vaihtaa numerot, esimerkiksi snapchatissa. Toivottavasti olette kiinnostuneita!:)
Etsin kepparikavereita !
Anonyymi-ap
2
386
Vastaukset 2
- Anonyymi
(Olen ketjun luoja!) Ps. Täällä Oulaisissa asun kerrostalossa, mutta taloni pihalla on suuri nurmikloalue
- Anonyymi
Nurmikkoalue* ja muuta pihaa jota käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483