Kepparikaverit ja kepparit

Anonyymi-ap

Moi! Oon 12v tyttö joka on harrastanut kepsuja 3v, ja etsin kepparikavereita, jotka olisivat kiinnostuneita keppareista, kuten minä.
Olisi myös kivaa perustaa jonkinlainen kepparikerho, minne voisi tulla halukkaita. Itselläni on kaksi kepparia, ja olen tilannut esteet ja muita tarvikkeita, joten niitäkin olisi minulta ainakin jonkin verran, toki aina olisi parempi jos sinullakin olisi.

Asun itse Oulaisissa (Oulainen) , mutta esimerkiksi Ylivieskasta tai muualta pääsisi helposti meille, (ellet itsekin asu täällä) sillä itse en luultavasti pääse muualle ilman, että vanhempamme juttelevat ensiksi esim. Viesteillä.
Olisi myös kivaa vaihtaa puhelinnumerot esimerkiksi snapchatissa, sillä esimerkiksi jos pidämme kerhoa, olisi hyvä pystyä sopimaan siitä esimerkiksi whatsapissa, jos sinulla se on.

Sinänsä minulle ei ole iällä väliä, mutta olisi kiva jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin, muttei eroavaisuus niinkään haittaa. Ei ole väliä, Oletko tyttö vai poika.

Asun itse kerrostalossa, mutta taloni pihalla on aika/todella suuri nurmikkoalue, ja talostani abt. 300metriä, löytyy maastoa. Joten tunneilla olisi mahdollista myös maasto.

Jos joku haluaa, voisin myös pitää erikseen yksäreitä, kaksareita yms tunteja teille.

Toivottavasti kiinnostuitte!:)

1

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
        Joensuu
        22
        2758
      2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
        Kotimaiset julkkisjuorut
        10
        1862
      3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
        Ikävä
        67
        1739
      4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
        Puolanka
        52
        1735
      5. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
        Maailman menoa
        119
        1663
      6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
        Kotimaiset julkkisjuorut
        97
        1653
      7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
        Ikävä
        70
        1440
      8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
        Kaste
        400
        1235
      9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
        Ikävä
        31
        1178
      10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
        Suomalaiset julkkikset
        12
        1147
      Aihe