Kepparit / kepparikaverit!

Anonyymi-ap

Moi! Oon 12v tyttö joka on harrastanut kepsuja 3v, ja etsin kepparikavereita, jotka olisivat kiinnostuneita keppareista, kuten minä.
Olisi myös kivaa perustaa jonkinlainen kepparikerho, minne voisi tulla halukkaita. Itselläni on kaksi kepparia, ja olen tilannut esteet ja muita tarvikkeita, joten niitäkin olisi minulta ainakin jonkin verran, toki aina olisi parempi jos sinullakin olisi.

Asun itse Oulaisissa (Oulainen) , mutta esimerkiksi Ylivieskasta tai muualta pääsisi helposti meille, (ellet itsekin asu täällä) sillä itse en luultavasti pääse muualle ilman, että vanhempamme juttelevat ensiksi esim. Viesteillä.
Olisi myös kivaa vaihtaa puhelinnumerot esimerkiksi snapchatissa, sillä esimerkiksi jos pidämme kerhoa, olisi hyvä pystyä sopimaan siitä esimerkiksi whatsapissa, jos sinulla se on.

Sinänsä minulle ei ole iällä väliä, mutta olisi kiva jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin, muttei eroavaisuus niinkään haittaa. Ei ole väliä, Oletko tyttö vai poika.

Asun itse kerrostalossa, mutta taloni pihalla on aika/todella suuri nurmikkoalue, ja talostani abt. 300metriä, löytyy maastoa. Joten tunneilla olisi mahdollista myös maasto.

Jos joku haluaa, voisin myös pitää erikseen yksäreitä, kaksareita yms tunteja teille.

Toivottavasti kiinnostuitte!:)

1

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olisin hyvä kaveri sinulle

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Melkein lähetin viestin.

Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      152
      2472
    2. Ikävöimäsi henkilön ikä

Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      78
      1839
    3. Tiedätkö autereen?

Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      12
      1667
    4. Liikenne onnettomuus

Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      95
      1545
    5. Mikä tekee kaivatustasi

haluttavan?
      Ikävä
      92
      1394
    6. Kuka jäi auton alle

Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      9
      1314
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      63
      1138
    8. Oli kyl kunnon reissu

Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      1044
    9. Vähän pelottaa

Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      45
      1004
    10. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      112
      986
    Aihe