Kepparit / kepparikaverit!

Anonyymi-ap

Moi! Oon 12v tyttö joka on harrastanut kepsuja 3v, ja etsin kepparikavereita, jotka olisivat kiinnostuneita keppareista, kuten minä.
Olisi myös kivaa perustaa jonkinlainen kepparikerho, minne voisi tulla halukkaita. Itselläni on kaksi kepparia, ja olen tilannut esteet ja muita tarvikkeita, joten niitäkin olisi minulta ainakin jonkin verran, toki aina olisi parempi jos sinullakin olisi.

Asun itse Oulaisissa (Oulainen) , mutta esimerkiksi Ylivieskasta tai muualta pääsisi helposti meille, (ellet itsekin asu täällä) sillä itse en luultavasti pääse muualle ilman, että vanhempamme juttelevat ensiksi esim. Viesteillä.
Olisi myös kivaa vaihtaa puhelinnumerot esimerkiksi snapchatissa, sillä esimerkiksi jos pidämme kerhoa, olisi hyvä pystyä sopimaan siitä esimerkiksi whatsapissa, jos sinulla se on.

Sinänsä minulle ei ole iällä väliä, mutta olisi kiva jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin, muttei eroavaisuus niinkään haittaa. Ei ole väliä, Oletko tyttö vai poika.

Asun itse kerrostalossa, mutta taloni pihalla on aika/todella suuri nurmikkoalue, ja talostani abt. 300metriä, löytyy maastoa. Joten tunneilla olisi mahdollista myös maasto.

Jos joku haluaa, voisin myös pitää erikseen yksäreitä, kaksareita yms tunteja teille.

Toivottavasti kiinnostuitte!:)

1

515

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olisin hyvä kaveri sinulle

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      298
      860
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      701
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe