Moi! Oon 12v tyttö joka on harrastanut kepsuja 3v, ja etsin kepparikavereita, jotka olisivat kiinnostuneita keppareista, kuten minä.
Olisi myös kivaa perustaa jonkinlainen kepparikerho, minne voisi tulla halukkaita. Itselläni on kaksi kepparia, ja olen tilannut esteet ja muita tarvikkeita, joten niitäkin olisi minulta ainakin jonkin verran, toki aina olisi parempi jos sinullakin olisi.
Asun itse Oulaisissa (Oulainen) , mutta esimerkiksi Ylivieskasta tai muualta pääsisi helposti meille, (ellet itsekin asu täällä) sillä itse en luultavasti pääse muualle ilman, että vanhempamme juttelevat ensiksi esim. Viesteillä.
Olisi myös kivaa vaihtaa puhelinnumerot esimerkiksi snapchatissa, sillä esimerkiksi jos pidämme kerhoa, olisi hyvä pystyä sopimaan siitä esimerkiksi whatsapissa, jos sinulla se on.
Sinänsä minulle ei ole iällä väliä, mutta olisi kiva jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin, muttei eroavaisuus niinkään haittaa. Ei ole väliä, Oletko tyttö vai poika.
Asun itse kerrostalossa, mutta taloni pihalla on aika/todella suuri nurmikkoalue, ja talostani abt. 300metriä, löytyy maastoa. Joten tunneilla olisi mahdollista myös maasto.
Jos joku haluaa, voisin myös pitää erikseen yksäreitä, kaksareita yms tunteja teille.
Toivottavasti kiinnostuitte!:)
Kepparit / kepparikaverit!
Anonyymi-ap
1
478
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olisin hyvä kaveri sinulle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733