Heidi Hautala ennustaa: Euroopan sotateollisuus tulee etenemään hyppäyksin. Europarlamentaarikko Heidi Hautala (vihr.) uskoo Euroopan puolustusteollisuuden pikaiseen kehittymiseen sekä siihen, että ovet Ukrainan EU-jäsenyysneuvotteluille aukeavat jo lähikuukausina.
Eurooppalaisen aseteollisuuden ja puolustuksen puolesta puhuva vihreä jolla on jo vuosien ajan ollut realistien kuva venäjästä.
https://yle.fi/a/74-20057241
Järkevä vihreä?
5
216
Vastaukset
- Anonyymi
Paljoa ei tarvita, jotta olisi järkevä, tai jopa järkevin vihreä.
- Anonyymi
Hautala on everstin tytär. Tosin tämä everstiluutnantti oli Viipurista käpykaartin lähteneen 20 prikaatin esikuntapäällikkö. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautala on everstin tytär. Tosin tämä everstiluutnantti oli Viipurista käpykaartin lähteneen 20 prikaatin esikuntapäällikkö. 🤭🤭🤭
Hyvähän se on että Hautala puolustaa sotateollisuutta ja maanpuolustusta. Tähän asti vihreät ja heidän edeltäjänsä taistolaiskommunistit toimivat täysin päinvastoin.
- Anonyymi
Paras järkevä vihreä on nykyään ainoastaan Eero Paloheimo ja takavuosina nyt jo edesmennyt Pentti Linkola.
- Anonyymi
Vaikka seuraan politiikkaa jonkin verran piti googlettaa että kuka Paloheimo oikein on. Kertoo paljon vihreistä että heistä tule mieleen oikein muuta kuin vihaisia wokenaisia ja energiayhtiö Helenin pomo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029