Ilmoittakaa kaikille

Anonyymi-ap

Faitteri poistaa viestini, yhyy yhyy, yhyy.

Ilmoittakaa lapaselle, pääministerille ja maatalousministerille.

Yhyy, yhyy yhyy.

Potilas

41

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitoin ja Lavakselle viesti, että miksi mkarva poistelet minun arvokkaita avauksia. Ei vaivautunut edes vastaamaan! NY NYY, NY NYY!

      AITOrehtiSOTILAS

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­y­m­­f­­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18071601u

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onko Tursulle tiedotettu poistoista? Venäläiset joukot äkkiä etsimään Aisan poistettuja salaisuuksia! Marx marx käskee Tursu!

    • Anonyymi

      Olen itkenyt, eli suomeksi porannut koko aamun kohtaloani. Yhyyy, hyyy, yhy. Vaitteri on paha kiusankappale esimieheksi. Yhyyyy.

    • Anonyymi

      Kaikki, joka ikinen tyhmä viestini on hävinnyt ikiajoiksi bittien hautausmaalle.

      • Anonyymi

        Ja siksi täytyy joka päivä aloittaa aivan alusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siksi täytyy joka päivä aloittaa aivan alusta.

        Aisan "päiväni murmelina" elämä;-)))))))))


    • Anonyymi

      Äitiiiiii tuuu parvekkeeellleeee! Täällä huutaaaaaaa KasvattajaPOTILAAAAAS!!! Äitiiiii tytöt vei taaas minuuuun nikiiiiiin!

    • Anonyymi

      Kapi, nyyh nyyh, ei osaa käyttäytyä ja poistaa kaikki minun viestit. Se faitteri ja minä olin vaan soittokunnassa pillipiipari. Se vei kaikki naiset ja rahat tulpatöillään ja minulle nyyh nyyh jäi sorsan osa.

      VatsankasvattajaSOTILAS

    • Anonyymi

      Nyyh, nyyh taas Faitteri vei minun kirjoituksen kaatopaikalle, luulisi, että se on jo täynnä minun avuksia. NYY NYY, NYY NYY.

      PullaSOTILAS

    • Anonyymi

      Nyyh nyyh, onneksi viikonloppuna Faitteri on jossakin paremmissa piireissä kuin täällä. Ei poista, nyyh, niin nopeasti minun arvokkaita avauksia. NYY NYYH, NY NYYH!

      VöytärönkasvattajaSOTURI

    • Anonyymi

      Nyyh nyyh. Miksei edes väyrynen vastaa täällä minulle? Vatsa vain kasvaa vaikka pulla laihduttaa.

    • Anonyymi

      NYY NYYH, NYYH NYY, miksi lihava aina sorretaan ja meille nauretaan? Faitteri on varmasti senkin takana.

      KasvattajaSOTILAS

    • Anonyymi

      Aisa elämä on niin kurjaa, siksi VKK ja uimahalli vielä kyrsii, missä sitten mkrvat näkyy?

    • Anonyymi

      Ylipanoisia sorsitaan!

    • Anonyymi

      NY NYY, NY NYY! Aina pitää uutta nikkiä miettiä, joinakin päivänä useasti ja Kapi sivuston omistajana vuodesta toiseen yhdellä nikillä. Taas ylipainoisia sorsistaan, huutava vääryys ja köyhyys ei saisi olla poistojen peruste. NY NYY, NY NYY!

    • Anonyymi

      Yhyy. Minua itkettää kun Lavaskaan ei vastaa posteihini vaikka olen S24:n poistetuin kirjoittaja ja tuonut mainostuloja useita triljoonia Lavakselle.

    • Anonyymi

      Älä hätäile! Me laitamme ilmoituksia sähköpylväisiin "Jeesus tulee, ota koppi" viereen ja paheksumme Kapin toimia pontevasti!

    • Anonyymi

      Lavaskaan ei vastaa ja poliisia ei ole Paloheinässä näkynyt, missä on kohtuus kysyy VKKlainen, sorretaanko meitä venäjämielisiä?

    • Anonyymi

      Yhyy yhyy, jälleen täytyi kirjoittaa uudelleen kaikki koska ylläpito poisti edelliset. Yhyy yhyy. Vieläkään ei lavas ole soittanut.

      • Anonyymi

        Mistä sinua rangaistaan noin kovasit? Onko venäjämielisyys siihen syy?


    • Anonyymi

      Pulla-ossi saa pahan mielen ja känkkäränkän, kun Kapi on aina niin etevä ja kaikessa paljon parempi. Säälikää ylipainoista aisaa.

    • Anonyymi

      Kapi käyttäytyy kuin omistaisi tämäkin sivuston, monta se omistaa, mutta joko tämänkin.

    • Anonyymi

      Älä pulla-ossi hermostu, ihmettele vaan!

    • Anonyymi

      Voi pulla-ossi parkaa, se on niin herkkä neiti, soittokunnan pikku-neidiksi kutsuivat palveluksessa. MusiikkiKapteeni Saksa puhui aina pikku heidistä ja tarkoitti sillä herkkä-ossia!

    • Anonyymi

      Vaitteri esimiehenä oli kaiken kurimuksen huipentuma. Oli suuri trageria, että ylensivät Kapin Kapteeniksi jo nuorella iällä.

    • Anonyymi

      Miksi Kapi kiusaa alempi arvoisiaan päivästä toiseen, voi Ossi parkaa!

    • Anonyymi

      Se tekee niin kipeää Aisalle.

    • Anonyymi

      Älkää poistako niitä, pulla lopettaisi niiden toiston;-)))))

    • Anonyymi

      Köyhintäkin pitäisi tukea, auttakaa Ossia.

    • Anonyymi

      Kapi on niin kova.

    • Anonyymi

      Miksi pulla-ossia sorretaan täällä ja vielä sorsitaan tai mikä se oli?

    • Anonyymi

      Ossi on uhri.

    • Anonyymi

      Ettäs se Kapi kehtaa.

    • Anonyymi

      Monellako nikillä tänään pulla-ossi painaa?

    • Anonyymi

      Vaikka olen kuuliaisesti metsässä esikunnasta saamieni Kapin ohjeiden mukaisesti paljon kipinäossina häärinyt niin silti Kapi poistaa korkeatasoiset (omasta mielestäni) viestini. Yhyy, yhyy. Kiittämättömyys on maailman palkka! YHYY, HOHOO.

    • Anonyymi

      Kyllä Tursulaisellakin on oikeus huutaa ja oikeus omiin tunteisiin. Antakaa meidän VKKlaisten olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Saamerin suuri Kurpitsa! Se on armoton.

    • Anonyymi

      Voi ossi parkaa!

    • Anonyymi

      Ossi on kotimaan kauraa toimien Inkeroisista käsin, ei uskalla lähteä faitteroimaan muille maille vierahille. Ei riitä kaluunat, eikä nuotinkääntäjiä enää monikaan sotaväki kaipaa.

    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe