https://www.apu.fi/artikkelit/luopuminen-nain-voit-opetella-luopumaan-viisi-vinkkia Kyllä sen oppii. Hyvää jatkoa kaikille.
Olen luopunut ihmisistä eikä se tunnu enää miltään
19
611
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olet luopunut?
- Anonyymi
Koska se non Luovuttaja ammatiltaan.
- Anonyymi
Varmaan sama kuin minulla,pettynyt,koska ihmiset kusettaa vaan toisiaan. Parempi elää ilman.
- Anonyymi
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, pitää monesti paikkansa.
- Anonyymi
Kaikki täältä lähtee aikanaan. Senkin takia ei kannata liikaa kiintyä.
- Anonyymi
Haudan takaa ei huudella.
- Anonyymi
Ei ole tässä tapauksessa huudellut kukaan,kun narsisti pitää iilimadon lailla uhria otteessaan.
- Anonyymi
Elämä on ainutkertainen. Mitä sitä välittää muista. Pitää oman elämän mukavana.
- Anonyymi
Tuttu tunne yhdeltä kaverilta ..minä vain ja en tarvii muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin sitä tarvii siivellä eläviä? Pummivat meiltä työssä olevilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpompaa on hoitaa vain omat asiat;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidäkään olla riippuvainen kenestäkään. Yksin täältä jokainen lähtee tuon puoleiseen aikanaan ja vastaa teoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin sitä tarvii siivellä eläviä? Pummivat meiltä työssä olevilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ole vuosiin tarvinnut muita ja edelleen menee hyvin. Jopa aina vaan paremmin.
- Anonyymi
Voisipa vaan muuttaa kaukomailla ja jättää kaiken 🙏
- Anonyymi
Niin teki se pieksämäen narsisti ,80luvun lopulla jätti kaiken tosiaan,lähti ulkomaille jäi perhe ja velat suvun maksettavaksi.Tuli takas ja sama homma uudelleen.Luopu ihmisistä ja ei minkään laista omaa tuntoa .MITEN ILKES TAKAS TULLA.
- Anonyymi
No mikset muuta?
- Anonyymi
olen samaa mieltä, yksinollessakin päivät pyörivät liiankin nopeaan, ja jos ei ole ollut perhettä, niin tarttee vastata vain itsestään ,eikä tarvii murehtia ai8nakaan toisten takia,eikä puolesta . Se on luonteesta ja asennoitumisesta kiinni paljon ja voi olla oikeinkin hyvä/viä ystäviä ,touhuta omiaan .kaikilla asioilla on puolensa, kunhan elää vain elämänsä ns.kunnialla, ite vastaa tosiaan itsestään, näin se on lopussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427225
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 412203
- 462181