Aika ei kävisi niin pitkäksi, jos Windowsin vikojenkorjausohjelmille olisi jotakin käyttöä. Mutta ei ole! Windowsini on toiminut vioitta ja häiriöittä vuodesta 1992.
Tietääkö kukaan, miten erinomaisesti toimivaan ja huippuluotettavaan Windowsiin saisi edes yhden pienen vian, jota korjaillessa aika kuluisi rattoisasti?
Miten Windowsiin saisi vikoja?
Anonyymi-ap
1
222
Vastaukset
- Anonyymi
Kymppiin on ainakin tullut kaikki viat jo asentaessa vakiona. Niitä saa sitten paikkailla regeditillä ja komentokehotteesta. Nyt vihdoin kun sen on saanut likimain toimivaksi sen tuki päättyy..Win 11 on lähinnä huono vitsi. Täytyy tähän vanhaan kymppiin asentaa erillinen virustorjunta ja palomuuri. Eiköhän sillä pärjää taas vuosia. Defender vuotaa joka tapauksessa kaiken Microsoftille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101