Vieläkö ssab tukee venäjän hyökkäyssotaan?Vieläkö menee rautaa rajalle?
Hyökkäyssota
6
396
Vastaukset
- Anonyymi
Itäiset ystävät toverit tarvitsevat kipeästi apuamme ja me pökäleet haluamme tukea äitivenäjää SSAB:n rinnalla rinta rinnan. Hyvän asian puolesta harazoo.
- Anonyymi
Voi tuotakin lestaa.olisi jo hiljaa paskanjauhaja.no sota kitkee lestat ja aamen.pelkureita ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuotakin lestaa.olisi jo hiljaa paskanjauhaja.no sota kitkee lestat ja aamen.pelkureita ovat.
Lestamaniac tehtaalta.Olisi aika tyytyä kohtaloonsa jo olla hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat lepstat vei laiskojen uikuttavien kommareiden hommat. Kommarit keskittyi keskinäiseen nahisteluu. SSAB myy terästä venäjälle, josta seuraa talouspakotteet, jota SSAB ei kestä enään, kun muutenkin on YT:t. Tehdas myydään, joku rupeaa jatkamaan harvat saavat jatkaa töissä. Kaikkihan sen tietää, että aktiiviset ay-kommarit saavat lähteä. Näin se vaan tulee olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat lepstat vei laiskojen uikuttavien kommareiden hommat. Kommarit keskittyi keskinäiseen nahisteluu. SSAB myy terästä venäjälle, josta seuraa talouspakotteet, jota SSAB ei kestä enään, kun muutenkin on YT:t. Tehdas myydään, joku rupeaa jatkamaan harvat saavat jatkaa töissä. Kaikkihan sen tietää, että aktiiviset ay-kommarit saavat lähteä. Näin se vaan tulee olemaan.
Nim. Maitohammas
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18073123K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368