https://moottori.fi/tyyppiviat/peugeot/508/
sellanen tapaus mulla-se vaan että takuu ei enään mitään anna kuin lämmintä kättä
Peugeot 508 tyyppiviat
7
1835
Vastaukset
- Anonyymi
Peugeot ja Citroen öljynkulutus ongelmaa esiintyy varsinkin 1.6 THP moottoreista
https://moottorihiomo.fi/oljynkulutus/
kuinka paljon vikoja HDI moottorissa?- Anonyymi
taas oli myynti-ilmoitus jossa kerrottiin että vaihtomoottori asennettu 508 mallissa...
- Anonyymi
"kuinka paljon vikoja HDI moottorissa?"
Hyvin vähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kuinka paljon vikoja HDI moottorissa?"
Hyvin vähän.riittää kun kohille sattuuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riittää kun kohille sattuuu...
noin kun ajattelee niin eihän sitä uskalla kotoa mennä ulos kun voi tulla meteoriitti päähän
- Anonyymi
paskan möivät ja vika ostajassa
- Anonyymi
Korkeapainepumppi hajoaa. Oireet: nykiminen, ei tottele kaasua. Käy tasaisesti tyhjäkäyntiä, mikä hämää. Helvetin kalliita nuo pumput.
Toinen on ilmastointi. Jos ei toimi, niin jätä kaupat tekemättä. Koska vikaa on lähes mahdotonta paikantaa vaikka vikakoodi kertoisi mitä. Testit tehty AUTELmaxicom:lla, mikä ei ole mikään halpa testeri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917