Miltä tuntuu, kun parin mies katselee

Anonyymi-ap

Olen 18 v. mies ja netti-ilmoituksen perusteella olen sopinut tänä iltana meneväni parin kolmanneksi pyöräksi. Saan naida Rouvaa, mutta mies haluaa katsella. En ole ennen ollut tuollaisessa tilanteessa ja muutoikin seksistä vain muutamia kokemuksia .

28

1974

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kieliasusta tulee mielikuva, että olet lähempänä 68 kuin 18 ikävuotta…

      • Anonyymi

        Jeps. Ei kukaan 18-v jonne kirjoita rouvaa isolla alkukirjaimella. 🤣


      • Anonyymi

        Niinpä sä spedelijä näytät tekevän. Eikös speden pois menosta ole jo 20v ja vielä väität sen sekoilevan.


    • Anonyymi

      Mutta itse kysymykseen vastaisin, että yleensä mies menee takaviistoon kosketusetäisyydelle runkkaamaan, niin että näkee naisen kasvoista ainakin osan.
      Tietysti tämä ei ole häntä-Heikin kannalta mikään optimaalinen tilanne, kun ajatellaan seisokin pysyvyyttä ko. tilanteessa ja kun linkousvaiheessa voi odottaa tapahtuvaksi ihan mitä tahansa, varsinkin jos nainen kiljuu himosta.

    • Anonyymi

      Miltäkö tuntuu sinusta ? Jos tuota ekaa kertaa olet asialla, niin onhan siinä melkoinen adrenaliiniryöppy. Seisoo joko ihan sika hyvin tai sitten ei ollenkaan. Kyllä luonto kuitenkin tikanpojan puuhun ajaa ja lopussa seisoo... kiitos.

      • Anonyymi

        Olen ollut tuollaisessa jutussa monta kertaa ja kokemuksesta tiedän, että pari on varmasti ei ensimmäistä kertaa. Tietävät, miten toimitaan. Vaimo on todennäköisesti myös valmistautunut parhaansa mukaan.


      • Anonyymi

        No jos itte sen kerrot pakko uskoa tuohon.


    • Anonyymi

      Minä en kiinnittänyt huomiota mieheen.
      Näin vain rouvan joka oli tosi kiimainen.
      En tiedä mitä hänen miehensä teki tai touhusi minulla oli kuitenkin hänen vaimonsa.

      • Anonyymi

        Kolmansia vuosien varrella useita kyllä vieras keskittyy vaimoon ja vaimo vieraaseen. Koko homma lässähtää jos mukaan oma mies menee. T. Pari 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmansia vuosien varrella useita kyllä vieras keskittyy vaimoon ja vaimo vieraaseen. Koko homma lässähtää jos mukaan oma mies menee. T. Pari 50

        Tämä!

        Monta kertaa itsekin aikoinaan yritin mukaan, mutta ei se vaan toimi jos änkeän mukaan.

        Täytyy muistaa että vaikka tilanteessa olisitkin ns. aisuri, ei tilanne ole oikeasti sellainen että sinua alistetaan. Tilanne on sellainen jossa kolmas osapuoli on tullut teidän kotiinne vierailulle. Olkoot vaikka kuinka aisuri, aisuri on kuitenkin kodin isäntä ja jos aisuri jatkuvasti häärää ympärillä, kaikki huomio keskittyy häneen.

        Parasta on joko pysyä taustalla tai olla kokonaan pois tilanteesta. Alkoholia ei kannata ottaa mukaan rentouttamaan, koska alkoholi pilaa kaiken eikä poista syytä.

        Jos kolmas pyörä on hankittu molemmille, silloin tilanne on tietenkin eri, mutta jos kolmas pyörä on hankittu pelkästään naiselle, silloin on parasta pysyä itse pois jaloista.

        Muutaman kerran olin itse kolmantena pyöränä pariskunnalle ja siinä sen ymmärsin kuinka aisuri pelkästään pilasi ilmapiirin ja mikä dynamiikka siinä tilanteessa on. Joko siis kökötät nurkassa turpa kiinni ja otat ehkä sovitusti valokuvia tai videota tilanteesta, tai sitten poistut paikalta.


    • Anonyymi

      Mulle on tärkeää, että oma mies on jossakin lähellä, vaikka ei sitten katseliskaan.

    • Anonyymi

      Katselee tai sitten ei, ei sillä ole väliä. Kävimme kaverini kanssa tuossa merkeissä tapaamassa erästä paria. Mies istui divaanilla ja katseli TV.tä ja me panimme vuorotellen parin naista toisessa päässä divaania.

    • Anonyymi

      Minusta tuntui turvallisemmalta, kun mies oli katselemassa rouvan touhuja. Enemmän minua olisi huolettanut tilanne, jossa rouva olisi salaa mieheltään paneskellut ja mies olisi sattunut tulemaan paikalle tai saanut tietää myöhemmin.

      • Anonyymi

        Jus noin, selvästi so-vittu, parasta tuolla saralla. Ja usein sai laskea myös paljaalla sisään. nim. kokenut kaikki tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jus noin, selvästi so-vittu, parasta tuolla saralla. Ja usein sai laskea myös paljaalla sisään. nim. kokenut kaikki tietää.

        Veli hyvä, olet oikiassa. Tuo juttu kannattaa sopia etukäteen. Myös se seikka, että vaimo ei haluakkaan ryhtyä mihinkään, vaikka mekko olisi jo korvissa.


    • Anonyymi

      Itselläni kokemusta sekä panijana että katselijana. Molemmat minusta todella kiihottavia.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa katsella kun vieras mies suutelee vaimoa samalla panee...


    • Anonyymi

      Jospa minä vielä opastaisin, jos et ole ollut aikaisemmin. Siisti kannattaa olla, sekä vaatetukselta, että suustaan. Ja mun kokemukseni on, että vie vaimolle ruusu mennessäsi. Saat varmasti viimeisen päälle hyvän menon.

    • Anonyymi

      Ei tuo nyt mitään kovin harvinaista kivaa ole. Noista jutuista ei vain yleisesti kertoilla, monestakin syystä. Minunkin vaimoani on kolme pojankollia nussinut samana iltana peräjälkeen ja minä katselin osan aikaa vieressä. Tuollaista tapahtuu paljon enemmän, kuin arvaattekaan. Rohkeasti vain, se on ilmaista kivaa.

      • Anonyymi

        Mikä tuossa miehen katselemisessa on kiihottavaa ? Miksi miehet haluavat katsella, kun vaimoa naidaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa miehen katselemisessa on kiihottavaa ? Miksi miehet haluavat katsella, kun vaimoa naidaan ?

        Tykkään että vaimo on kiimainen vittua herkästi jakava lutka joka tykkää ottaa paljasta vierasta kyrpää sisäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään että vaimo on kiimainen vittua herkästi jakava lutka joka tykkää ottaa paljasta vierasta kyrpää sisäänsä.

        Ja tietää että kohtaa pääsee liukkaalle kiimaiselle spermatulle vitulle itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietää että kohtaa pääsee liukkaalle kiimaiselle spermatulle vitulle itsekin.

        Pääsin pitkästä aikaa liukkaille erään 70+ rouvan luokse. Rakastaja oli kyllä jo lähtenyt mutta nainen halusi lisää. Hyvältä tuntui spermainen pillu.


    • Anonyymi

      Itse käyn +75v entisen työnantaja pariskunnan luona päiväkahveilla, miehen ehdotuksesta vaimoa panemassa kun mies ei enään pysty sairauksiensa vuoksi, makuuhuoneeseen menemme rouvan kanssa, on kyllä tosi kiimainen ja pukeutuu erinlaisiin seksiasuihin, näen usein kuinka mies seuraa touhujamme ovelta salaa, vaimo kyllä tekee kaikkia temppuja ja välillä tuntuu siltä että näyttelee osan orkuistaan ja puhuu samalla rivoja niin että miehensä kuulee? ottaa suuhun, antaa peppua ja tykkää kun imee fritsuja joka paikkaan, odotan kyllä aina itse sitä päivää kun taas soittavat päiväkahville.

      • Anonyymi

        Käyn myös panee parin rouvaa 55v mies 67v..
        Miehellä sairauden takia yhdyntä onnistu, pari suhde muuten kukoistaa. Meistä tullut ylimmät ystävät keskenään, kesäisin vietämme kuukauden mökillä Itä- Suomessa. M 33v


    • Anonyymi

      Olen 46 v. hoikka ei vapaa nainen. Tule vain meille kolmanneksi. Emme ole ekaa kertaa asialla. Minä osaan valmistautua tilanteeseen ja ymmärrän, vaikka kaikki ei ekalla kertaa onistuisikaan.

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä kik madretsma1970


    • Anonyymi

      Olen verenperinnöltäni puoliksi suomalainen ja puoliksi afrikkalainen. Ehkä juuri sen vuoksi olen päässyt tällaisiin tilanteisiin aika usein.
      Itse pidän siitä, että saan riisua daamiani mieleni mukaan - siitä en pidä, että hän makaa jo valmiina alastomana reidet levällään sängyllä. Kaikkein mieluiten tapaisin pariskunnan jossain baarissa, missä nauttisimme drinkin tai pari ja ikään kuin viettelisin daamini ja sitten siirtyisimme "lemmenpesään". Aviomies saisi katsella sivusta muttei olla kosketusetäisyydellä. En halua mitään ohjeita tai toivomuksia aviomieheltä vaan toimin aina oman mieleni mukaan tarkkaillen naisen reaktioita. Ensikertalaiset ovat usein todella hellyttäviä kun sekä mies että vaimo ujostelevat ja vaimo saattaa säikkyä ensikosketuksistani. Etenemisjärjestys on suutelemisesta rintojen paljastamisen ja hyväilyn kautta pillun hyväilyyn - jolloin naisen pitää olla jo valmis ottamaan vastaan kyrpäni. tisseillehänestä haluaako runkata sitä ensin. Mieluiten lasken spermat pilluun (kondomiin), mutta toisinaan daamin rinnoille tai kasvoille. Kiihottunut nainen voi hokea ennen laukeamistani, että ei pilluun jolloin voin kysyä että mieluumminko kasvoille. Siinä vaiheessa aviomies yleensä nousee ja astuu lähemmäksi nähdäkseen sen.
      On myös tapauksia, että aviomies haluaa että laukean vaimon vaatteille tai alusvaatteille. Tämän toiveen voin hyvin toteuttaa.

      T: Must tuntuu

    Ketjusta on poistettu 119 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      307
      2786
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2178
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      187
      1508
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1328
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1225
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe