Somessa etsitään asuntoja mm halutaan maalle, mummonmökit, torissa ja etuovessakin tarjontaa on. Missä ovat loput, kun on1 100 tyhjää?
Etsiviä on kaikenlaisiin kohteisiin, autioihinkin, jopa Itä-Suomessa.
https://yle.fi/a/74-20056571?fbclid=IwAR0McG2migPZOps92rqIJFWWD-L1wF5lVks9EdskqRCdMDSOj6cGupwXzUY
Asuntopula vai ei
7
517
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ainakin vain somessa, mm
Puskaradiossa kyselevät, etenkin sote-tulokkaat saavat asuntoja. Kaikki tyhjien rt-kt - saati muut omistajathan eivät ole somessa. - Anonyymi
Oliko 15 prossaa noista nyt tuottamattomia eli tyhjillään? Kaupunginko vai yksityisten omistamia? Ylimiäräistä rahhoo noissa seisoo, jossain.
- Anonyymi
Kiteellä on ehdottomasti asukaspula. Sitä ennen toki työpula. Sitten rahapula. Sekä entisistä maksamattomista "ilmaisista" lainoista rapula.
OK.talon saa keskustasta liittymien hinnalla ja korvesta, tarkoittaa Maljakivi, Niinikumpu saati Puhossalo, Heinonniemi, maksamalla erääntyneet kiinteistöverot. Ns. hiljaisessa myynnissä jopa kaava-alueen reunalla myös hevostilaksi käyviä paikkoja. OSTAJAN markkinat ovat juuri nyt !
Isommissa kaupungeissa myyjä jopa maksaa että joku torvi ottaisi konkassa olevan yhtiön osakkeet vastuineen nimiinsä (taloyhtiölainaa jopa 80 %), Vaikka taloyhtiölaina olisi maksettu kyseiseltä kohteelta pois, joutuu kollektiivisesti maksamaan maksamatta jääneet vastikkeet yms.
VAROKAA niitä paskaläjiä. Niissä on niin pitkä olkipaska että heittäjä lentää hangon mukana, pellolle kirjaimellisesti.
Selvittäkää AINA ostettavan kiinteistön taustat. Ilmaisissa lounaissa ei ole pelkkiä läskinpaloja (sattumia), saattaapi olla luunsiruja myös. Tulee pian vatsavaivoja.- Anonyymi
Onkohan niin sekopäistä ihmistä olemassakaan että muuttaisi vapaaehtoisesti johonkin helevetin Heinoniemelle! Muutenkin kylä oli hulluja täynnään ainakin takavuosikymmeninä. Nyt nekin on varmaan vähentyneet "luonnollisista syistä johtuen" kuten asukasmäärä yleensäkin.
- Anonyymi
Hallitus nostaa kiinteistöveron minimin 1,3 %iin, 2024 se lienee 0.95%. Kunnassa taisi olla n 3500 omakoti- ja paritaloa, hiukan lisää verotuloo kunnille siitäkin, kun muut niiden tulot taitaa vähentyy lähivuosina.
- Anonyymi
Tonttivero kai nousee, ilmeisesti koskee kaava-aluetta ja tonttia, asunnon ym. verotusarvot lienee 2024 ennallaan
https://yle.fi/a/74-20047485
- Anonyymi
Raksat loppu. Ei oo töitä. Menee auto, talo ja muija. Jostain tollasesta sitä sit ittensä löytää. Toivottavasti olis edes katto pään päällä. Onneksi osaan rempata ja rakentaa. Hittoko ei menis noi työkalut, niitä tarvii vielä.
Mistä tuollaisia sit ettii kun on oikeasti ulkona hangessa eikä ketään... jolle edes soittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279