Olen 28v. ja harrastanut juoksua n.vuoden ja jokin aika sitten kävi niin että ykskaks kesken lenkin huomasin että oli pissat tulleet housuun...Ei siinä muuta kuin soitto kotiin että tulivat hakemaan kun reisiä jo kovasti kirveli ja kylmäsi....Olen synnyttänyt 2 kertaa ja joskus ollut lieviä pidätysongelmia, mutta ny olen aika ihmeissäni, uskaltaako enää juoksemaan ilman vaippaa???
lenkillä pissat housuun???
10
9750
Vastaukset
- ex-lirauttelija
Sinulla on lantionpohjalihakset päässeet vähän turhan huonoon kuntoon. Kannattaa hommata hyvät emätinkuulat. (Luepa aikaisempia viestejä aiheista, joissa puhutaan lantionpohjalihaksista, jumppakuulista, geishakuulista emätinkuulista jne. Edelliselle sivullekin kannattaa kurkata.)
- toinen hölkkääjä
Mulla on kans ilmennyt välillä runsastakin lirahtelua nimenomaan hölkätessä. Hankin muoviset suojapöksyt, jotka vedän puuvillasten alkkarien päälle. Olen joskus kokeillut vaippaakin, mutta se on vähän hankala juostessa, tuppaa hankaamaan. Jos ja kun liru pääsee, ei se muovipöksyjen läpi tule, joten ulkovaatteita ei tarvise pesuun pistää sen takia.
- trackgirl
mistä sä sellaisia suojahousuja löydät, eli missä niitä myydään?
- hölkkääjä
trackgirl kirjoitti:
mistä sä sellaisia suojahousuja löydät, eli missä niitä myydään?
Ainakin EA myy Helsingissä, mutta vain yhtä lajia ja ovat aika kalliita. Itse ostin sen postimyynnistä, tai siis näiltä yksityisiltä, jotka tuovat niitä maahan. En muista enää osoitetta.
- myös Sinulle
hölkkääjä kirjoitti:
Ainakin EA myy Helsingissä, mutta vain yhtä lajia ja ovat aika kalliita. Itse ostin sen postimyynnistä, tai siis näiltä yksityisiltä, jotka tuovat niitä maahan. En muista enää osoitetta.
Tuo muovihousu-ehdotus oli erittäin hyvä sillä mikään muu ei anna suojaa. Jos muovihousuun laittaa ohuen vaipan niin ei se välttämättä hankaa edes.
Minulta löytyy ongelmaan varmasti asiallisia suojahousuja. Olen niitä toimittanut saksasta ja usasta ja tehnyt myös itse 25 vuotta.
Myös ns pikkuvaippoja joita voisi ainakin kokeilla, niitä saa tilata yksittäinkin.
Kaikista tuotteista on olemassa esitekuvasto-hinnastot jotka lähetän pyydettäessä postissa tai jos haluat niin voin kertoa e-mail osoitteeseesi enemmän. Tilaus toimitetaan postiennakolla ilman huomiota.
Eli tiedustelemaan: [email protected]
Terv Janne. 35 vuoden kokemus näistä asioista takaa laadun ja luottamuksen. - trackgirl
myös Sinulle kirjoitti:
Tuo muovihousu-ehdotus oli erittäin hyvä sillä mikään muu ei anna suojaa. Jos muovihousuun laittaa ohuen vaipan niin ei se välttämättä hankaa edes.
Minulta löytyy ongelmaan varmasti asiallisia suojahousuja. Olen niitä toimittanut saksasta ja usasta ja tehnyt myös itse 25 vuotta.
Myös ns pikkuvaippoja joita voisi ainakin kokeilla, niitä saa tilata yksittäinkin.
Kaikista tuotteista on olemassa esitekuvasto-hinnastot jotka lähetän pyydettäessä postissa tai jos haluat niin voin kertoa e-mail osoitteeseesi enemmän. Tilaus toimitetaan postiennakolla ilman huomiota.
Eli tiedustelemaan: [email protected]
Terv Janne. 35 vuoden kokemus näistä asioista takaa laadun ja luottamuksen.Misä päin sä olet, mä en viittis antaa nimeäni ja ositettani.
Mä asun Turussa. - onpi
trackgirl kirjoitti:
Misä päin sä olet, mä en viittis antaa nimeäni ja ositettani.
Mä asun Turussa.joku pervo,saa kiksejä siitä kun kertoo vaivoista.
- Inko - Sani
trackgirl kirjoitti:
Misä päin sä olet, mä en viittis antaa nimeäni ja ositettani.
Mä asun Turussa.Voit ottaa täysin luottavaisin mielin yhteyttä e-mail osoitteeseen [email protected] tai soittaa 050 5436714. Turusta Inko Saniin on matkaa noin 100km. 30 vuotta asiantuntemusta muovihousujen ja vaippojen käytöstä. Erittäin korkealaatuisia muovihousuja usasta, saksasta ja suomesta. Vaippoja on runsas valikoima, olemme erikoistuneet suorakaidevaippoihin joita käytetään muovihousuissa. Tiedustele e-mail osoitteesta enemmän. Muista että 100% luottamus.
- Anonyymi
Olin kaverin kaa lenkillä/juokemassa vain sitten multa tuli housuun ja mun kaveri otti siitä kuvan ja pisti sen instaan.😔😠 että oli kyllä idiootti kun oltiin tokalla.
- Anonyymi
no sä olit lapsi vielä 8-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569