Lihava ujohko nainen haaveilee

Anonyymi-ap

Oon lukenu täältä et moni mies tykkäis lihavasta naisesta. Samoten rintojen rakastajista lukenut.

Näin varattuna ja kokemattomana rintojen antaminen käsiteltäväksi jollekkin houkuttais. Mut jotenkin ujostuttaa. Varmaan tää et varattuna haaveilen tälläsestä tuo ison osan siitä ujoudesta. Tosin en ole muutenkaan monen miehen kanssa ollut...

Jotenkin tuntuis ihanalta kokea rintojen kautta saatu orgasmi. Kutkuttavalta tuntuis vieras mieskin. Niin väärältä tuntuu tämä ajatus.

30

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahh, kalu rintojen välissä on niin ihanaa. Ja ne terskan lipaisut siinä työntöjen välissä…

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­­y­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18074205E

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tuttuja ajatuksia näin miehenä. Varattuna samalla houkuttaa mutta myös ujostuttaa lähteä mitään toteuttamaan. Mielelläni toteuttaisin kaikenlaista avovaimoni kanssa, mutta avovaimo ei oikein näytä ymmärtävän seksistä ja leikeistä mitään ja rinnat on liian herkät ettei niitä saa koskea lainkaan. Hyvä jos edes halata saa. Joskus kauan sitten sain imettyä hänelle rinnoista orgasmin. Nyt en saa edes häntä itseänsä koskemaan niitä esimerkiksi nännipumpuilla. Minä nauttisin kun saisin rakastellessa ja muutenkin pitää rintoja hyvänä ja oi voi kun saisi sellaisen kenestä olisi mistä ottaa kiinni.

      Ujo olen minäkin ja ymmärrän varautuneisuuden mutta sitten kun lämpenee ja luottaa, alkaa kyllä juttu luistamaan ja kekseliäisyydestä ei ole sänkyhommissa ollut koskaan pulaa. Se siinä onkin kun harmittaa vain yksin miettiä kaikenlaista mitä haluaisi kokeilla vaikka avovaimolla vastaus on kaikkeen ei. Ei mene nallekarkit tasan.

      Omiin fantasioihin kuuluu mm. kolmas pyörä naiselle, rinnoilla leikkiminen niin että niistä tulisi maitoa, tai sen voisi feikata ja esimerkiksi vaniljakastikkeella leikkiä että se on toisen miehen siemennestettä jota saa nuolla pois. Sitten tietysti leikit joissa rinnat olisivat melkein esillä jossain julkisella paikalla. Ei ihan tarjottimella mutta niin että nännit esimerkiksi töröttäisivät kankaan alla. Kommentistasi tuli mieleen että jos me sattuisimme seurustelemaan ja pitäisit varattuna siitä että vieras mies nauttii rinnoistasi, olisi hyvin jännittävää kun saisit luvan kanssa antaa jonkun toisen miehen selkäni takana hyväillä rintojasi. Nuokin ovat vain jäävuoren huippu.

      • Anonyymi

        ja noin on taas palstahäirikön viesti ilmoitettu poistettavaksi.


      • Anonyymi

        Mä tykkään ihan itekkin puristella ja hiplailla omia tissejäni ja siis en ees välttis eroottisessa mielessä, vaan kun se myt tuntuu hyvältä ja kivalta.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään ihan itekkin puristella ja hiplailla omia tissejäni ja siis en ees välttis eroottisessa mielessä, vaan kun se myt tuntuu hyvältä ja kivalta.

        -ap

        Kiinnostaisiko sinua luvan kanssa harrastaa salaista pikkukivaa esimerkiksi noiden muiden tähän ketjuun kirjoittaneiden kanssa? Näin ihan hypoteettisesti kysyen tilanteessa jossa me seurusteltaisiin, vai kiihottaako enemmän sellainen että lupaa pikkukivalle ei ole, kuten nyt miehesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko sinua luvan kanssa harrastaa salaista pikkukivaa esimerkiksi noiden muiden tähän ketjuun kirjoittaneiden kanssa? Näin ihan hypoteettisesti kysyen tilanteessa jossa me seurusteltaisiin, vai kiihottaako enemmän sellainen että lupaa pikkukivalle ei ole, kuten nyt miehesi kanssa?

        En oikeen tiiä et mikä ois se mitä haluan. Kovasti haluan mut onkonse sit oikein. Oiko se luvan kanssa sit millasta. Mitäs jos ei saakkaa lupaa mieheltä. Kyllähän se salainen pikkukiva taitaa enemmän kiihottaa. En tiiä oon tosi ristiriitaisissa fiiliksissä tän kaiken kanssa. Varsinkin kun en oo ees ikin ollu mikää vieraalla miehellä kävijä ylipäätään. En oo ees yhdenyön juttui harrastanu koskaa. 🤭


    • Kiva aloitus, miehenä ihan samoja ajatuksia herännyt. Salaista pikku kivaa nautiskella keskenään samassa tilanteessa olevan kanssa. 🤭

      • Anonyymi

        Nimenomaan salaista pikkukivaa. Mut omatunto kolkuttaa jo ajatuksestakin. Mitä enemmä aattelen asiaa et joku imis mun rintoja kuin viimeistä päivää ja nauttisi mun isosta koosta yli kaike, se ajatus saa mut niin kiimaiseksi.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan salaista pikkukivaa. Mut omatunto kolkuttaa jo ajatuksestakin. Mitä enemmä aattelen asiaa et joku imis mun rintoja kuin viimeistä päivää ja nauttisi mun isosta koosta yli kaike, se ajatus saa mut niin kiimaiseksi.

        -ap

        Tule vaan ihan vapaasti käymään niin imen ja leipon sinun rintoja naiset pitävät siitä sit olisi sopiva hetki naida päälle. Ei kun laita viesti ja tule niin saat nauttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan salaista pikkukivaa. Mut omatunto kolkuttaa jo ajatuksestakin. Mitä enemmä aattelen asiaa et joku imis mun rintoja kuin viimeistä päivää ja nauttisi mun isosta koosta yli kaike, se ajatus saa mut niin kiimaiseksi.

        -ap

        Kyllä Naisessa pitää olla sitä jotain josta ottaa kiinni ja puristaa ;)
        Mahtava peräsin ja pulleat purjeet, eikös sitä laulussakin niin sanota?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan salaista pikkukivaa. Mut omatunto kolkuttaa jo ajatuksestakin. Mitä enemmä aattelen asiaa et joku imis mun rintoja kuin viimeistä päivää ja nauttisi mun isosta koosta yli kaike, se ajatus saa mut niin kiimaiseksi.

        -ap

        Iso koko on hyvä, olis ainakin mistä ottaa kiinni ja hyväillä. Vai ajatus saa jo kiimaseksi, olis kiva jutella lisää sun kanssa aiheesta. 😘


      • 👍 simmottis


    • Kuulostaapa ihanalle, tykkäisin todella paljon salaisesta ystävyydestä jossa pääsisi nauttimaan ihanista isoista tisseistä täysin estoitta. Muutakin nautinnollista toki, luotettavasti ja turvallisesti. Mikäli aloittaja olet pks, tule juttelemaan treffien puolelle niin tutustutaan rauhassa.

    • Voisin tulla kutkuttamaan sinua. Missä asut

      • Anonyymi

        Hämeenlinnan tienoolla asuskelen.


    • Anonyymi

      Hei mistäpäin olet ja minkäs ikäinen rouva.ota yhteyttä olen 55v mies

      • Anonyymi

        Hämeenlinnan tienoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnan tienoo...

        Miten sinuun saisi yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saisi yhteyden?

        Kik?
        Palikkapunkero nimellä saa yhteyden.


    Ketjusta on poistettu 123 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3346
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2247
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1639
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      77
      1141
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      956
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      910
    9. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      10
      847
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      825
    Aihe