Olen 62v mies ĵa vaimoni on 53v.
Olin 7 vuotta sitten työtapaturmassa .
Olen joutunut syömään erittäin paljon särkylääkkeitä ja olen ollut kyvytön seksiin jo 2.5 vuotta.
Minä olen pystynyt ainoastaan nuolemaan ja sormettamaan vaimoani viime aikoina.
Minua säälittää kun Vaimoni ei saa kunnon seksiä kanssani
Meidän pitää löytää vaimolleni kunnon rakastaja joka panisi häntä säännöllisesti
Meillä on paikka kotona jossa mies voisi tavata vaimoa säännöllisesti.
Olemme Pirkanmaalta.
Mies hakusessa
14
1469
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, voin tulla, olen 42 vapaa mies Pirkanmaalta. Luotettava, fiksu ja siisti.
- Anonyymi
No kivat sulle oot siis siellä tositoimissa spede.
- Anonyymi
Täällä olis 27 vuotias mies saa pistää viestiä.
Kik makke_1995
Sposti makke_1995- Anonyymi
Aina vaan samanlainen sulta sieltä löytyy. Ei näytä auttavan sun jankutus.
- Anonyymi
Täällä 57 vuotias siisti, rento varattu kaveri valmiina auttelemaan.....
Kik svante66. - Anonyymi
Tehkäähän asiallinen hakuilmoitus tuonne treffien puolelle niin etsin teidät sitten sieltä ;) Haluaisin teitä tässä asiassa asiallisesti auttaa...
- Anonyymi
morjensta oisin 61v mies ja kiinnostuin ilmostasi asustelen yksikseni eronnut jo vuosia sitten ja tällanen vois kiinnostaa olen ok näk ja kok ja aikaa on kun eläkkeele jouduin myös tapaturman takia seksi kiinnostaa hellyyden ehdoilla joka soviteltais yhteispäätöksillä se että kuinka asias edettäis niin antakaa ehdotuksia
- Anonyymi
Mitä mieltä vaimosi on asiasta?
- Anonyymi
Vaimo on lupautunut ainakin kokeilemaan toista miestä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä työntele sinä idiootti vaikka kauhas poikittain hönö.
- Anonyymi
Kaikki ei saa tuosta tyydytystä eli joudut nauttimaan tuosta itse!
- Anonyymi
Ei täällä pääse naisten osastolle vaikka mieli tekisi😠
- Anonyymi
Täällä M53 ja kiinnostaa. Yhteys kik madretsma1970
Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915