eetteriin ja sammakoita suusta,
mutta kerrankin hillitsin itseni.
Hyvä minä!
No mutta millä fiiliksillä sunnuntai-illassa? :)
Oisko aihetta virtuaalisiin halauksiin?
Vähän alkaa olemaan
sellaista posin tarvetta,
kun alkaa itsekin imemään negoja täällä.
Jos olis ees Los neutralos välillä,
niin sekin olis ok.
🖤
Meinasi päästä kaksimielinen gallup...
27
244
Vastaukset
Harmi kun hillitsit.. kyllä ois aihetta virtuaali haleihin.. kaksimielisesti ajattelee mun puhelinkin näköjään.. haluihin tämä halusi halit kokoajan muuttaa. 😔🤗😔🤗😔🤗😔🤗😔
- Anonyymi
Mä haluisin olla läheisissä tunnelmissa orkkiksen kaa 🤩
- Anonyymi
Halauksia sinne! 😊
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluisin olla läheisissä tunnelmissa orkkiksen kaa 🤩
Joopa joo... Ja mä tahtoisin tietää kuka oot..
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Joopa joo... Ja mä tahtoisin tietää kuka oot..
Olen eräs mies joka ihastuu noin lämpöiseen naiseen
- Anonyymi
😥 miks noin ilkeä?
Anonyymi kirjoitti:
😥 miks noin ilkeä?
En halua olla ilkeä. En vaan jaksa näitä arvuutteluita sun muita, kaikkien harhailujen, vedätysten kius*usten ja haukkumisten jälkeen. :(
Anonyymi kirjoitti:
Olen eräs mies joka ihastuu noin lämpöiseen naiseen
Mitähän tälläkin yritetään......
TopiWanKen_no.bi kirjoitti:
Mitähän tälläkin yritetään......
Niinpä... No eipä tässä enää uutta.
- Anonyymi
En halua olla ilkeä. En vaan jaksa näitä arvuutteluita sun muita, kaikkien harhailujen, vedätysten kius*usten ja haukkumisten jälkeen. :(
Minä ymmärrän tuon hyvin. Myös sellainen harhaanjohtaminen ja ignooraaminen tai tahallinen ärsyttäminen on kiusaamista. Jaksamista sun iltaan. 💛
Tämä soi vaan koko ajan päässä, niin linkkaan tähän, vaikka ei nyt välttämättä kolise musagenreltä. Haluan ajatella, kuten tässä lauletaan.
Eric Prydz / Generate
https://youtu.be/nUCoYcxNMBE?si=jGMBOdyBuqcCjorO
"Kaikesta rakkaudesta, jonka luomme,
ainoa asia, joka vie minua eteenpäin.
Emme tarvitse mitään, mitä se ei voisi meille antaa." (vapaa suomennos)
Ap. Anonyymi kirjoitti:
Minä ymmärrän tuon hyvin. Myös sellainen harhaanjohtaminen ja ignooraaminen tai tahallinen ärsyttäminen on kiusaamista. Jaksamista sun iltaan. 💛
Tämä soi vaan koko ajan päässä, niin linkkaan tähän, vaikka ei nyt välttämättä kolise musagenreltä. Haluan ajatella, kuten tässä lauletaan.
Eric Prydz / Generate
https://youtu.be/nUCoYcxNMBE?si=jGMBOdyBuqcCjorO
"Kaikesta rakkaudesta, jonka luomme,
ainoa asia, joka vie minua eteenpäin.
Emme tarvitse mitään, mitä se ei voisi meille antaa." (vapaa suomennos)
Ap.Turha mulle tollasia sanoa "vihjeinä" mun aivot on jokotai, en jaksa alkaa vääntää niiden kans ja ylianalysoimaan mitään.
Voin nyt sit omia seuraavat, " Emme tarvitse mitään " .. "Jaksamista sun iltaan. 💛"
Tämän illan jälkeen taitaa olla kaikki ohi. Loppu.- Anonyymi
Turha mulle tollasia sanoa "vihjeinä" mun aivot on jokotai, en jaksa alkaa vääntää niiden kans ja ylianalysoimaan mitään.
Voin nyt sit omia seuraavat, " Emme tarvitse mitään " .. "Jaksamista sun iltaan. 💛"
Tämän illan jälkeen taitaa olla kaikki ohi. Loppu.Tarkoitin, että sinä jaat sitä rakkautta eteenpäin, niin se tulee sulle varmasti takasin jossain vaiheessa. Näin minä tuon ymmärrän. Emme tarvitse muuta kuin rakkautta. Kun rakastamme toisiamme ja lähimmäisiämme, niin se tulee jossain vaiheessa väkisin takaisin.
💛
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että sinä jaat sitä rakkautta eteenpäin, niin se tulee sulle varmasti takasin jossain vaiheessa. Näin minä tuon ymmärrän. Emme tarvitse muuta kuin rakkautta. Kun rakastamme toisiamme ja lähimmäisiämme, niin se tulee jossain vaiheessa väkisin takaisin.
💛
Ap.Toisiamme = toisia ihmisiä. Minä en ole vähemmistön edustaja. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että sinä jaat sitä rakkautta eteenpäin, niin se tulee sulle varmasti takasin jossain vaiheessa. Näin minä tuon ymmärrän. Emme tarvitse muuta kuin rakkautta. Kun rakastamme toisiamme ja lähimmäisiämme, niin se tulee jossain vaiheessa väkisin takaisin.
💛
Ap.Mutta kun ei vaan enää tule. Ei enää mahdollista. Ei enää aikaa. Ei enää tahtoa. Ei enää voimia. Ei enää.
Anonyymi kirjoitti:
Toisiamme = toisia ihmisiä. Minä en ole vähemmistön edustaja. 😊
No menee kyllä sekavaksi. Keitä lie sitte kirjoitteleekin ja kiusii tässäkin.
- Anonyymi
No menee kyllä sekavaksi. Keitä lie sitte kirjoitteleekin ja kiusii tässäkin.
Siis ap:n kommentteja on nuo kaikki ja olen nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Toisiamme = toisia ihmisiä. Minä en ole vähemmistön edustaja. 😊
Vähemmistön.. elikkä?? mielenkiintoinen tieto.. Eikä hajuakaan silti mistään.
Anonyymi kirjoitti:
No sit jos kaikki on niin kyl sekavammaks meni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään kuitenkin, että nuo kommentit 57:34 ja 00:33 ja 54:03 + tietysti Topin kommentti eivät ole minulta.
Ap. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18075570b
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Joillakin taisi palaa niin sanotusti käämit. Hyvää varmaan tekee päästellä höyryjä, mutta kun on niin läpinäkyvää koko touhu, että ihan naurattaa ja jotkut vain tehtailee näitä lisää koko ajan eikä ymmärrä erinäisten asioiden taakse.
No hiljentyi tääkin.
Josko sit ois aika laittaa stoppi ja heipat koht..- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
No voi voi. Tuliko hyvä mieli tuosta kommentista? Halipula on kyllä, sen voin myöntää.
- Anonyymi
Eli niinkuin mistä mielestäsi??
Joo, samaa mietin itsekin. Kaksimielisyys tarkoittaa ilmeisesti automaattisesti puutostilaa alakerrassa. No, minkä sille mahtaa jos on ns. dirty minded.
Ap.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575