Taksien välitysyhtiöt kusettavat renkiautoilijoitaan

Anonyymi-ap

Välitysyhtiöt eivät omista ainuttakaan taksia, eikä niiden palkkalistoilla ole ainuttakaan kuljettajaa. Keskuksen papukaijoille pitää maksaa jotain liksaa, mutta muita menoja ei paljoakaan ole. Koko liikevaihto tulee renkiautoilijoiden ajoista, pakkolaitemyynnistä ja palvelusopimuksien maksuista.

Muutamat isoimmat yhtiöt 5ekevät kuitenkin jatkuvasti tappiota. Se on melkoinen saavutus, koska teoriassa se ei ole mahdollista.

Eli kuka kusetti ja ketä, ja vei rahat, mutta kenelle ja miten? Maksumiehenä on välitysyhtiöiden renkiautoilijat eli taksiyrittäjät.

7

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Torppareiden kuuluu elättää bisneksen tekijät.

• Anonyymi

Toimis edes laitteet mutta kun ei toimi

• Anonyymi

Kyl ne toimii. Et vaan osaa käyttää.

• Anonyymi

Onneksi sentään autoliikenteen kuljettajille on tänäkin vuonna neuvoteltu 3% palkankorotus joillekin lisäksi kertaerä päälle.
      https://yle.fi/a/74-20026639

• Anonyymi

Koskee AKT:hen (Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT ry) järjestäytyneitä työntekijoitä tuo 3 %.
        Taksialan työntekijät ovat järjestäytyneet taksitolpille. Paitsi kun eivät ole. Tai hutkivat toisiaan käkättimeen, kun on riita jonopaikasta tai asiakkaasta.
        Öisin taksinkuljettajat ovat järjestäytyneet mm. tukkimaan jalkakäytäviä juottoloiden lähellä, jotta saisivat jonkun humalaisen kyytiinsä nyljettäväksi.

• Anonyymi

Autoilija voi aina ottaa lainaa lisää sukulaisilta, jotta voi elättää välitysyhtiöiden siipiveikkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe