Löytyykö sukkahousuja olisin kiinnostunut ostamaan
Käytetyt sukkahousut
19
2489
Vastaukset
- Anonyymi
Miltähän sellaiset tuntuisi märkänä?
- Anonyymi
Kyllä löytyy, kerro s-postisi !
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Löytyy.
- Anonyymi
Hyi hemmetti toisten paskasia sukkiksia
Toki löytyy, jos vielä olet vailla.
- Anonyymi
Paljonko maksaa viikon pidetyt sukkahousut tai stayupit?
Minkä värisiä sukkahousuja ja stayupeja sinulla on?
Moni denierisiä sukkahousut tai stayupit ovat?
Tuoksuuko sukkahousut kunnolla sukkahousujen kärjistä hielle ja haaroista pillulta ja stayupit kärjistä hielle? Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksaa viikon pidetyt sukkahousut tai stayupit?
Minkä värisiä sukkahousuja ja stayupeja sinulla on?
Moni denierisiä sukkahousut tai stayupit ovat?
Tuoksuuko sukkahousut kunnolla sukkahousujen kärjistä hielle ja haaroista pillulta ja stayupit kärjistä hielle?Yleensä pyydän tuplana ostohinnan. Väreinä mustaa ja ihonvärisiä. Jotain harmaita ja punaisiakin on.
Näin talvella paksumpia ja lämpimällä säällä tietty ohuempia.- Anonyymi
Pitsi1 kirjoitti:
Yleensä pyydän tuplana ostohinnan. Väreinä mustaa ja ihonvärisiä. Jotain harmaita ja punaisiakin on.
Näin talvella paksumpia ja lämpimällä säällä tietty ohuempia.Minkä ikäinen olet ja saako kuvia..
- Anonyymi
Pitsi1 kirjoitti:
Yleensä pyydän tuplana ostohinnan. Väreinä mustaa ja ihonvärisiä. Jotain harmaita ja punaisiakin on.
Näin talvella paksumpia ja lämpimällä säällä tietty ohuempia.Paskasia sukkiksia hyi hemmetti
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja saako kuvia..
Olen jo hyvässä keski-iässä ja tarkemmin sovin kaupoista viestitellen.
- Anonyymi
Pitsi1 kirjoitti:
Näin talvella paksumpia ja lämpimällä säällä tietty ohuempia.Laita sähkö posti osoite niin viestitellään siellä
- Anonyymi
Pitsi1 kirjoitti:
Olen jo hyvässä keski-iässä ja tarkemmin sovin kaupoista viestitellen.
Saako sähköposti osoitteen?
Niin tehdään kauppaa?
- Anonyymi
Kelpaisiko miehen käyttämät sukkahousut?
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://armtown.com/H/F5l3K7
- Anonyymi
Olemme Kanta- Hämeessä vaimon käytetyt sukka housut mielellään annan ei maksa mitään.
Katsoin juuri pyykki korista on tahnaiset vähän valko vuotoa, tuoksuu virtsalle ja pillulle hyvin. M 43v- Anonyymi00111
Käy minulle ne sukkahousut?
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/I7l8X6
Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51224Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661148Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021025Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt269853Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.70852- 129847
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63744Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44744Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää394739