Turvallisia seksin ostajia

Anonyymi-ap

Olen parikymppinen nainen ja olen harkitsemassa itseni myymistä. Millainen naisen täytyy olla saadakseen järkeviä ja turvallisia asiakkaita? Toivoisin myös pitkäaikaisia asiakkaita. Millainen on hyvä huora? Haluavatko asiakkaat lisäksi myös silittelyä yms? Itse pidän alistetuksi tulemisesta. Tässä pelottaa, jos asiakkaani ei suostukaan lopettamaan.

Toivon asiallisia vastauksia! Minä päätän itse mitä kehollani teen. Vaikka sinä et pitäisi itsensä myymisestä, se ei tarkoita, että se olisi väärin.

12

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluat tulla sidotuksi et hallitse tilannetta.

    • Anonyymi

      Mulla on nykyään yksi vanhempi vakityyppi. Varmaan kaikki haluaa eri asioita. Mutta tuon kanssa menee Niin että nähdään noin tunnin (joskus menee vartinkin yli mutta en mä katsele niin kelloa), siitä on noin 20 minuuttia seksuaalista touhua ja loppuaika silittelyä ja lähellä oloa.

      • Kuulostaa hyvältä.


      • Anonyymi

        Sää mää ja bää on nyt mätisäkki buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt mätisäkki buaahaa

        . Sää mää ja bää on nyt pelle joka menee sirkukseen Tuo tyyppi se jaksaa.Sää mää ja bää on nyt juu juu hönö buaahaa. Sää mää ja bää ei ole ottanut lääkkeitään buaahaa. Sää mää ja bää kukaan ei voi auttaa buaahaa. Sää mää ja bää on nyt kjäh kjäh kjäh buaahaa. siinäpä taas tuli kaikille selväksi millanen idiootti olet. Sää mää ja bää on toivoton tapaus buaahaa Vieläkö löydät itsestäsi muuta kerrottavaa,T Sää mää ja bää on nyt pelle joka menee sirkukseen tuhnuttaan buaahaa. On sulla määkijä monta roolia. Mut varmasti olet nuo kaikki kun itse kerroit Nyt jälleen kerran olet vielä Tuo tyyppi se jaksaa.Sää mää ja bää on nyt juu juu hönö buaahaa. Sää mää ja bää ei ole ottanut lääkkeitään buaahaa. Sää mää ja bää kukaan ei voi auttaa buaahaa. Vitsi olet kyllä säälittävävä luuseri.Sää mää ja bää on nyt kjäh kjäh kjäh buaahaa. heheheheee siinäpä taas tuli kaikille selväksi millanen idiootti olet. Sää mää ja bää on toivoton tapaus buaahaa nuttaan buaahaa. On sulla määkijä monta roolia. Mut varmasti olet nuo kaikki kun itse kerroi. Hehehheehhee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt mätisäkki buaahaa

        Hehehhee Määkijä on nyt mätisäkki itte kertoo. Sää mää ja bää on nyt mätisäkki buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt mätisäkki buaahaa

        On hienoo kun tyydyt kommentoimaan vain itseäsi. Tuo on hienosti tehty.


    • Anonyymi

      Kun huoraat sillä ei ole mitään väliä mistä sinä pidät. Teet sitä mistä asiakas pitää ja mistä hän maksaa. Helppoa kun sen tajuaa.

      • Anonyymi

        Näin on!


      • Anonyymi

        Uskotaan idiootti olet. Ei sitä tarvitse toistaa. Eikös se oo niin sulla ei ole rahaa maksaa. Ja kukaan ei ole niin idiootti maksas sulle.


    • Anonyymi

      Kaikkiin totuttava..
      Koviinkin käsittelyyn ja ohareihin!

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe