Yö ja taas paniikissa

Anonyymi-ap

Vtun ahdistavaa kun ei saa nukutuksi. Älytön paniikki ja ahdistus mitättömien asioiden vuoksi.

3

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä nukun joka päivä. Päivälläkin jos punkka vetää puoleensa. No yöuni siitä yleensä kärsii.
      Rupeen lukemaan lukua 1 > 100. Kun se loppuu niin uudestaan niin kauan kuin uni tulee. Laitan näkymään ne numerot pääkopan muistitaululle.

      Viime viikolla lasetin ainakin 1200;n ennenkuin luvut alkoivat sekaantumaan.
      Kuullostaa pässihullulta, mutta lukuliuta estää pottuuuntumis-ilmiön iteltä kokonaan.

      Kun ei tee yhtään mitäänduunia päivisin, lorottamistauon jälkeen sama lukulitania.
      Yleensä uni tulee jo muutaman sadan jälkeen.

      Elettyjä päiviä minulla on jo takana yli 30.000. Kun muisti on vielä säilynyt kohtuullisena, voi olla maholliist, että noin erikoisella tavalla muisti vielä toimii.

      • Anonyymi

        Netissä on rentoutumis videoita , toisille auttaa nekin


    • Anonyymi

      Etkö ole saanut aiihen mitään lääkettä ?
      Minulla oli 3 vuotta sitten kanssa kamala unettomuus kun väsykin oli mutta keho niin stressistä ettei voinut nukkua. Sain silloin lääkettä millä sain nukutuksi , voin sanoa että kun eka iltana otin lääkettä niin oli mahtava tunne kun nukahti TV jäimpäälle koko yöksi niin äkkiä kävi se nukahtamisen etten ehtinyt sammuttaja. Ja nukuin 8 tuntia kerralla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe