Ei ihme että lama on tulossa kun ihmiset on täysin sekaisin ja maksaa kymmenkertaisia hintoja arvottomasta osakkeesta. Pe luku on 71 ja Osinko 0,- euroa !!! Huh huh
2 Euroa olisi oikempi hinta ,mutta sekin on riski ostos kun yhtiö ei pysty maksamaan edes osinkoa omistajilleen.
Ei tarvitse olla mikään ruutin keksijä jos osaa latureita valmistaa ,joten siitäkään ei ole kysymys.Ei tuollaisen tuotteen suunnitteluun tarvita normaali insinööriä kummempaa ammattitaitoa.
Kiinalaiset osaa tehdä paljon hienompia ja monimutkaisempia latureja murtoosa hinnalla.
Mikä tämänkin kuplan on oikein aiheuttanut ,ihmettelen vaan.
Tätä se halpa raha ja nolla korot teettää kun tuulipuku kansa alkaa leikkimään sijoittajaa...
voi hyvänen aika ! kuin tyhmiä ihmiset on.
Kempower yli 20 euroa !!! Onko Ihmiset sekaisin ?
Anonyymi-ap
0
305
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936