https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/1d955509-6140-4ee7-ac22-40ad1d3b855e Jos sinun läheinen on tämmönen,että joka asian sinä muka teet väärin niin juokse pakoon. Ota ero.
Tästä tunnistaa narsistin
24
809
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän kaupungin kovin NARSISTI puhuu toisista paskaa ja itse pysyy piilossa kuin torakka.MUTTA MIES TUNNETAAN menneisyydestään.
- Anonyymi
Ajaako Hop harmaalla autolla..
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tällä on kortti kuivumassa. Ajellut humalassa.
- Anonyymi
Niin on. Ja on nuori mies.
- Anonyymi
Narsisti elää naisen siivellä.
- Anonyymi
Narsistit ajaa volvoilla ,terv pajakadulta.
- Anonyymi
Narsistin joulu.
- Anonyymi
NIIN SEN VERRAN ETTÄ SE JOKA OLI TÄÄ HENKILÖ JA LUKEE NÄÄ TEKSTIT ..niin kyllä tajuu kenestä kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIIN SEN VERRAN ETTÄ SE JOKA OLI TÄÄ HENKILÖ JA LUKEE NÄÄ TEKSTIT ..niin kyllä tajuu kenestä kyse.
Oliko pietripaketti sitomatta takapenkillä
- Anonyymi
Pimpeli mielessä. Pompelispimpelis
- Anonyymi
Konttarin VOLVO narsistilla voi olla yksinäinen Joulu.KUN EI NOITA KAVEREITAKAAN TUNNU OLEVAN.Katos kun NARSISTI ON AJANUT TODELLISET KAVERIT YMPÄRILTÄÄN POIS.Ainut kaveri on se loppuun ajettu Volvo minkä kone peltiä Narsisti osaa aukoa ja esitellä.On kuulema hävinnyt ympäriltä niin kalakaverit kuin pelikaveritkin.HALOO NARSISTI sitä saa mitä tilaa.HYVÄÄ JOULUA ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA.
- Anonyymi
Tiedetään tapaus..minä itse minä,minä kun tein...sama karkuri joka palas tilanteeseen minkä taakseen jätti kun lähti.Voi niitä parkoja jotka joutu maksumiehiks .
- Anonyymi
Narsistin joulu.Minä en muita kaipaa..Kun ei niitä olekkaan.Olen volvo mies ja kaverit on kaikonnut mihin lies.MYÖS PELI KAVERIT.
- Anonyymi
Hyvää joulua kaikille. Täällä graavataan lohia ja kinkku uunissa. Saatiin uusi vuolikivitakka ja kaikki hyvin.
- Anonyymi
Hyvää joulua Kaikille narsisteille. Myös volvo miehelle..minä ite miehelle.Ja Narsistimpaan tulevaa vuotta.
- Anonyymi
Onko puhe siitä joka Oli pimeästi töissä ja on minä ite ja köyhä kuin rotta.Tunnemme tapauksen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko puhe siitä joka Oli pimeästi töissä ja on minä ite ja köyhä kuin rotta.Tunnemme tapauksen .
Taitaa kovin narsu ajella tummalla sähköautolla kontiopuistossa.
- Anonyymi
Ei kyllä se on paskan jauhajana Kaakinmäen Nesteellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä se on paskan jauhajana Kaakinmäen Nesteellä.
Kontiopuiston Volvo miehet ovat aina löysäperäisiä.
- Anonyymi
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia. selitykseen
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. selitykseen
3. Pyhitä lepopäivä. selitykseen
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi. selitykseen
5. Älä tapa. selitykseen
6. Älä tee aviorikosta. selitykseen
7. Älä varasta. selitykseen
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. selitykseen
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta. selitykseen
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu- Anonyymi
Tuo on roskaa
- Anonyymi
Ei osu ja uppoa volvo mieheen joka juoruaa toisista roskaa kAAKINMÄEN NESTEELLÄ TOISINAAN.olevinaan jotain vaikka ite oli vuosia velka pakolaisena ja ilkes takas tulla samaan kaupunkiin.KYLLÄ SEN TAUSTA TIEDETÄÄN VUOSIEN TAKAA.Mutta eihän narsisti sitä ole ymmärtävinään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379