En todellakaan suosittele kaikille unitulkintojen&unien miettimistä

Anonyymi-ap

Voi olla vaarallista. Minä jos nimittäin alkaisin pohtia omia uniani syvemmin niin voisin pian tulla niin hulluksi että sekoaisin totaalisesti.

5

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monesti on voinut unet kummuta omista elämänkokemuksista. Välillä on voinut tulla nähtyä unia mitkä tuoreeltaan saattavat tuntua varsin periskummallisilta, mutta viimeistään ajan saatossa on pystynyt tulkitsemaan niitä omien elämänkokemusten perusteella. Mutta lienee jokaisen oman harkinnan varassa minkä verran haluaa omia tai toisten unia tulkita.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18076986Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei kaikilla unilla ole välttämättä mitään tarkoitusta noin merkityksellisesti. Aivot voivat yhdistellä myös tv-sarjojen tai pelien tapahtumia jotka sitten ilmestyvät uniin symboliikan kautta. Eikä unissa ole mitään yliluonnollista. Mutta jos joku uni toistuu, tai symboli siinä, niin kannattaa miettiä onko jotain samankaltaista tapahtunut elämässä kuten silloin kun edellisen kerran näki samankaltaista unta.

      • Anonyymi

        "Aivot voivat yhdistellä myös tv-sarjojen tai pelien tapahtumia jotka sitten ilmestyvät uniin symboliikan kautta."

        En yhtään ihmettele.


    • Anonyymi

      Unien tulkintaa ei pidä koskaan ajatella pakonomaisesti (eli pakko löytää joku tarkoitus). Itse olen nähnyt unia vuosikymmenten ajan ja joskus niitä jää miettimään enemmän, joskus en juurikaan mieti. Tietyt merkit unessa olen tavallaan oppinut tulkitsemaan jonkun henkilön poismenon tai vakavan sairastumisen enteenä, mutta en mieti liikaa kuka tuon unessa nähty henkilö voisi olla. Kyllä se ajastaan selviää ketä tuo enneunia oli tarkoittanut.
      Jos unia alkaa tulkitsemaan liikaa, se vie yöunet tai alkaa "vanne kiristää päässä" eli parempi vaihtoehto on vain lyhyesti miettiä mitä näki ja sitten unohtaa koko asian.
      Omalla kohdallani voin sanoa muutaman esimerkin mitä tietyt asiat unessa ovat tarkoittaneet ja miten ne ovat käyneet toteen:
      Esim tyhjä valkoinen rakennus unessa jos lähestyt sitä tai astut sisään se on aina myöhemmin ilmennyt jonkun kuoleman merkkinä..
      Pelkästään ihmiset jotka jo kuolleet ilmestyvät elävinä uniin, ei tarkoita kuitenkaan sitä että itse tai läheisesti kuolee. Yleensä sillä on joku hyvä merkitys tai "viesti että heillä on kaikki hyvin siellä.

      Putoaminen korkealta tietää yleensä jonkun asian epäonnistumista.

      Jos unessa näet ihmisen joka ei puhu mitään sinulle, se on yleensä varoitus jostain tulevasta asiasta.

      Täytyy muistaa, että nämä ovat vain omakohtaisia kokemuksia unien merkityksestä, joku toinen voi olla täysin eri mieltä samasta tulkinnasta. Kannattaa kuitenkin itse tarkkailla unen jälkeen mitä seuraamuksia on aiheutunut unen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe