Tunnen vetoa vanhempiin miehiin. Haluisin seurustella vaikka jonkun ikäiseni kanssa, mutta se on mahdotonta tämän takia. Välillä haaveilen semmoisesta hellästä seksistä, mutta enimmäkseen mietin semmoista miestä joka alistaisi sängyssä. En haluaisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota en tunne. Näiden syiden takia olen kokematon, vaikka en haluisi olla kokematon. Tarvitsisin hellyyttä, en vain tiedä miten:(
-N18
Olenko seksuaalisesti normaali?
16
627
Vastaukset
- Anonyymi
Miten paljon vanhempiin?
- Anonyymi
No siis suunnilleen 45-55v miehiin tunnen vetoa.
-N18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-N18juups, harmi kun olen vähän nuorempi:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-N1845 päijät häme kik Sammm________ jatketaan siellä
- Anonyymi
Eihän se haittaa. Kyllähän vanhemmat miehet nuoristakin tykkää . Kunhan vaan löydät. M55
70 v
- Anonyymi
Täällä olisi 55v mies kyllä mielellään nuoren naisen kanssa.
- Anonyymi
Jos oikeasti tunnet seksuaalista vetoa noin paljon itseäsi vanhempiin miehiin niin teet asiallisen ilmoituksen tuonne treffien puolelle niin etköhän sitä kautta sitten sellaisen sopivan ja eritoten asiallisen vanhemman herrasmiehen löydä joka opastaa sinut seksin saloihin ja vie sinut myös sinne seksin pervommalle ja kinkymällekin puolelle jos haluat miehelle seksuaalisesti alistua ;)
Onnea etsintääsi... - Anonyymi
Minä taas tunnen vetoa nuoriin naisiin,sinun ikäisiin.
Ehkä voisimme meilailla ja jutella haluistasi
M56 espoo - Anonyymi
Kyllähän nuori neito olis mieleinen näin vanhemmalle miehelle m 53v p savo
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
Mispäin oot?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Moikkaa!! Voidaan soopi jos haluat, Espanjassa kasvanut, Saksaan syntyy ja Suomen kansalainen.
Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807