Olenko seksuaalisesti normaali?

Anonyymi-ap

Tunnen vetoa vanhempiin miehiin. Haluisin seurustella vaikka jonkun ikäiseni kanssa, mutta se on mahdotonta tämän takia. Välillä haaveilen semmoisesta hellästä seksistä, mutta enimmäkseen mietin semmoista miestä joka alistaisi sängyssä. En haluaisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota en tunne. Näiden syiden takia olen kokematon, vaikka en haluisi olla kokematon. Tarvitsisin hellyyttä, en vain tiedä miten:(
-N18

16

608

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten paljon vanhempiin?

      • Anonyymi

        No siis suunnilleen 45-55v miehiin tunnen vetoa.
        -N18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis suunnilleen 45-55v miehiin tunnen vetoa.
        -N18

        juups, harmi kun olen vähän nuorempi:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis suunnilleen 45-55v miehiin tunnen vetoa.
        -N18

        45 päijät häme kik Sammm________ jatketaan siellä


    • Anonyymi

      Eihän se haittaa. Kyllähän vanhemmat miehet nuoristakin tykkää . Kunhan vaan löydät. M55

    • 70 v

    • Anonyymi

      Täällä olisi 55v mies kyllä mielellään nuoren naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Jos oikeasti tunnet seksuaalista vetoa noin paljon itseäsi vanhempiin miehiin niin teet asiallisen ilmoituksen tuonne treffien puolelle niin etköhän sitä kautta sitten sellaisen sopivan ja eritoten asiallisen vanhemman herrasmiehen löydä joka opastaa sinut seksin saloihin ja vie sinut myös sinne seksin pervommalle ja kinkymällekin puolelle jos haluat miehelle seksuaalisesti alistua ;)
      Onnea etsintääsi...

    • Anonyymi

      Minä taas tunnen vetoa nuoriin naisiin,sinun ikäisiin.
      Ehkä voisimme meilailla ja jutella haluistasi

      M56 espoo

    • Anonyymi

      Kyllähän nuori neito olis mieleinen näin vanhemmalle miehelle m 53v p savo

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa


    • Mispäin oot?

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


    • Anonyymi

      Moikkaa!! Voidaan soopi jos haluat, Espanjassa kasvanut, Saksaan syntyy ja Suomen kansalainen.

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      66
      9781
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      225
      2532
    3. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      71
      1616
    4. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      1511
    5. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      574
      1472
    6. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      59
      1371
    7. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1246
    8. Taidan rakastaa sua

      kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      46
      1172
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      96
      1111
    10. Kylläpä on taas rillin porukalla meleko touhua

      Näkyy olevan konkurssipesän johtohahmo repineen esterin kyltin alas liekkö viimeyönä kaljotellessa tullut tekemisen puut
      Puolanka
      28
      1026
    Aihe