Kenellä on

suurin ?

Millä eläimellä on suurin penis ?

24

4519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hachidori

      ...eli sinivalaalla. Onnea matkaan.

      • jooooo

        ei sinivalaalla ole isoi vaan mustavalaalla.fakta tietoa.....


    • tiedän!

      Sinulla, olet kyrpä koko mies!

      • vaikka

        olis kyrpä koko mies, täytys olla yli kolmimetrinen mies... jos vertaa sinivalaan värkkiin.


      • Jen
        vaikka kirjoitti:

        olis kyrpä koko mies, täytys olla yli kolmimetrinen mies... jos vertaa sinivalaan värkkiin.

        Jos oikein muistan, sinivalaan kivekset painoivat lähemmäs puolisentoista tonnia :D


      • Cndjdmxm

        Sinivalaalla 200 cm penis, on suurin.


    • Metallijorma

      Sinivalas

    • Honoihhohhoii

      Sinivalaan kyrpää häxyn väljään perseeseen!

      • Miettiiköhän tuo Asko muuta kuin häxyn persettä?

        Homo, homompi, umpihomo, Asko. Siinä järjestyksessä.


      • Mene-hoitoon-jo

        Homon päivystys 24/7?


    • UteliasNakki

      Kyllä tälle Tapiiri herralle on kateellinen. Tuo kikkeli on suuri suhteessa kroppaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=Nr5KbSnZjxw

    • eläimellä

      Kallistun virtahepoon

      • Anonyymi

        Älä kallistu liian lähelle. Virtahepo tappaa vuosittain satoja ihmisiä.


    • Ihmisellä, sillä ihminen on maailman suurin petoeläin.

    • kokoa.piisaa
      • Pitäisiköhän aloittaa sukellus harrastus. Voisihan sitä ainakin runkata vaikkei muuta.
        Toisaalta jos tapaisi sinivalas naaraan sitähän voisi mennä vaikka piiloon?


    • Rattusonnyllan

      Niiton hyvin wähän ja ne puuhailee ;) keskenään luontojen helmoissa warsineen....

    • Sinivalas taisi omata suurimman peniksen.
      Hevonen omaa liian ison.
      Poni taasen kokeilemisen kokoisen.
      Koiralla onkin tiukkaa tekevä.

      • Anonyymi

        Netissä taisi olla muinoin video mitä tapahtuu kun sekaantuu hevosiin. Henkihän siitä kaverilta lähti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netissä taisi olla muinoin video mitä tapahtuu kun sekaantuu hevosiin. Henkihän siitä kaverilta lähti

        Pitäsi hoitaa homma viisaasti ei olla huomioimatta Orin voimaa ja painoa.
        Niitä on sellaisia delux pukkitammoja minne voi mennä nainen sisälle ja määrittää itse miten syvälle Orin laskee vai jättääkö huulille.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10530405/hevosten-kesken
        Avustaja pitäisi olla joka katsoo ettei kiihkoissa riehaannu.


      • Anonyymi

        Kumpa sitä "joutuisikin" koiran astumaksi ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa sitä "joutuisikin" koiran astumaksi ;)
        Pervo-mies

        Tee jo palvelus delaa idiootti


    • Anonyymi

      Hevosella on aika pieni, sen moni mies ottaa vielä sisäänsä. Elefantti voi jo olla haastavampi.

    • Anonyymi

      Mulla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe