Itte mie käyttelen viä seiska windowsii, kaikki pelaa ja pyörii, onko täällä muita jotka myös käyttää?
Windows 7 2023-24
7
618
Vastaukset
- Anonyymi
Moni hyvä selain ei enää toimi Seiskassa tai sellaista ei voi päivittää uudempaan.
Palstalla on useammassa ketjussa juttua aiheesta.
Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.- Anonyymi
<Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa <arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.
Kerro, mikä tekee 7'n turvattomaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa <arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.
Kerro, mikä tekee 7'n turvattomaksi?Koetetaanko tuossa kysymyksessä antaa ymmärtää, että itse käyttöjärjestelmän tietoturvan ylläpitämisen lopettamisella ei ole lainkaan vaikutusta systeemin tietoturvaan.
Mikäli näin, niin silloinhan myös W10 & W11 säännölliset tietoturvapäivityksetkin ovat tarpeetonta kosmetiikkaa ja sama tilanne kakkien käyttöjärjestelmien ja ohjelmien suhteen. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18077698P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
ZELENSKYIMULKKU!
Ukraina aikoo perustaa erikoistuneita hyökkäyspataljoonoita rankaisemaan karkureita ja sotilaita, jotka kieltäytyvät noudattamasta käskyjä.
- Anonyymi
WOIHAN WINDOWS SURKEUS!
Miksi Windows on epävakaa ja turvaton käyttis?
Micro$oftilla on ollut parinkymmenen vuoden aikana kaikki rahat ja mahdollisuudet tehdä käyttöjärjestelmästään vakaa...... Mutta ei!
Siinähän käytät ja tuskailet! - Anonyymi
Juu täällä on windows 7 ultimaattumi käytössä ja ei ole koskaan ollut yhtään mitään "tietoturva" ongelmia ja ihan uusin firefox 115.25.0esr pelittää ihan normaalisti. Mitähän tuolla "tietoturva" sitä ja tätä yleensä ees tarkoitetaan lol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492