Itte mie käyttelen viä seiska windowsii, kaikki pelaa ja pyörii, onko täällä muita jotka myös käyttää?
Windows 7 2023-24
7
618
Vastaukset
- Anonyymi
Moni hyvä selain ei enää toimi Seiskassa tai sellaista ei voi päivittää uudempaan.
Palstalla on useammassa ketjussa juttua aiheesta.
Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.- Anonyymi
<Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa <arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.
Kerro, mikä tekee 7'n turvattomaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa <arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.
Kerro, mikä tekee 7'n turvattomaksi?Koetetaanko tuossa kysymyksessä antaa ymmärtää, että itse käyttöjärjestelmän tietoturvan ylläpitämisen lopettamisella ei ole lainkaan vaikutusta systeemin tietoturvaan.
Mikäli näin, niin silloinhan myös W10 & W11 säännölliset tietoturvapäivityksetkin ovat tarpeetonta kosmetiikkaa ja sama tilanne kakkien käyttöjärjestelmien ja ohjelmien suhteen. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18077698P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
ZELENSKYIMULKKU!
Ukraina aikoo perustaa erikoistuneita hyökkäyspataljoonoita rankaisemaan karkureita ja sotilaita, jotka kieltäytyvät noudattamasta käskyjä.
- Anonyymi
WOIHAN WINDOWS SURKEUS!
Miksi Windows on epävakaa ja turvaton käyttis?
Micro$oftilla on ollut parinkymmenen vuoden aikana kaikki rahat ja mahdollisuudet tehdä käyttöjärjestelmästään vakaa...... Mutta ei!
Siinähän käytät ja tuskailet! - Anonyymi
Juu täällä on windows 7 ultimaattumi käytössä ja ei ole koskaan ollut yhtään mitään "tietoturva" ongelmia ja ihan uusin firefox 115.25.0esr pelittää ihan normaalisti. Mitähän tuolla "tietoturva" sitä ja tätä yleensä ees tarkoitetaan lol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502