Itte mie käyttelen viä seiska windowsii, kaikki pelaa ja pyörii, onko täällä muita jotka myös käyttää?
Windows 7 2023-24
7
619
Vastaukset
- Anonyymi
Moni hyvä selain ei enää toimi Seiskassa tai sellaista ei voi päivittää uudempaan.
Palstalla on useammassa ketjussa juttua aiheesta.
Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.- Anonyymi
<Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa <arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.
Kerro, mikä tekee 7'n turvattomaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa <arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.
Kerro, mikä tekee 7'n turvattomaksi?Koetetaanko tuossa kysymyksessä antaa ymmärtää, että itse käyttöjärjestelmän tietoturvan ylläpitämisen lopettamisella ei ole lainkaan vaikutusta systeemin tietoturvaan.
Mikäli näin, niin silloinhan myös W10 & W11 säännölliset tietoturvapäivityksetkin ovat tarpeetonta kosmetiikkaa ja sama tilanne kakkien käyttöjärjestelmien ja ohjelmien suhteen. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18077698P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
ZELENSKYIMULKKU!
Ukraina aikoo perustaa erikoistuneita hyökkäyspataljoonoita rankaisemaan karkureita ja sotilaita, jotka kieltäytyvät noudattamasta käskyjä.
- Anonyymi
WOIHAN WINDOWS SURKEUS!
Miksi Windows on epävakaa ja turvaton käyttis?
Micro$oftilla on ollut parinkymmenen vuoden aikana kaikki rahat ja mahdollisuudet tehdä käyttöjärjestelmästään vakaa...... Mutta ei!
Siinähän käytät ja tuskailet! - Anonyymi
Juu täällä on windows 7 ultimaattumi käytössä ja ei ole koskaan ollut yhtään mitään "tietoturva" ongelmia ja ihan uusin firefox 115.25.0esr pelittää ihan normaalisti. Mitähän tuolla "tietoturva" sitä ja tätä yleensä ees tarkoitetaan lol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624