Windows 7 2023-24

Anonyymi-ap

Itte mie käyttelen viä seiska windowsii, kaikki pelaa ja pyörii, onko täällä muita jotka myös käyttää?

7

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moni hyvä selain ei enää toimi Seiskassa tai sellaista ei voi päivittää uudempaan.

      Palstalla on useammassa ketjussa juttua aiheesta.

      Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.

      • Anonyymi

        <Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa <arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.

        Kerro, mikä tekee 7'n turvattomaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <Tietenkin tietoturva on ollut jo pitkään aikas retuperällä W7:ssa, eli sillä ei passaa hoitaa <arkaluontoisia asioita, kuten pankkitililleen kirjautumisia jne.

        Kerro, mikä tekee 7'n turvattomaksi?

        Koetetaanko tuossa kysymyksessä antaa ymmärtää, että itse käyttöjärjestelmän tietoturvan ylläpitämisen lopettamisella ei ole lainkaan vaikutusta systeemin tietoturvaan.

        Mikäli näin, niin silloinhan myös W10 & W11 säännölliset tietoturvapäivityksetkin ovat tarpeetonta kosmetiikkaa ja sama tilanne kakkien käyttöjärjestelmien ja ohjelmien suhteen.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­­m­f­o­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18077698P

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        ZELENSKYIMULKKU!

        Ukraina aikoo perustaa erikoistuneita hyökkäyspataljoonoita rankaisemaan karkureita ja sotilaita, jotka kieltäytyvät noudattamasta käskyjä.


    • Anonyymi

      WOIHAN WINDOWS SURKEUS!

      Miksi Windows on epävakaa ja turvaton käyttis?
      Micro$oftilla on ollut parinkymmenen vuoden aikana kaikki rahat ja mahdollisuudet tehdä käyttöjärjestelmästään vakaa...... Mutta ei!

      Siinähän käytät ja tuskailet!

    • Anonyymi

      Juu täällä on windows 7 ultimaattumi käytössä ja ei ole koskaan ollut yhtään mitään "tietoturva" ongelmia ja ihan uusin firefox 115.25.0esr pelittää ihan normaalisti. Mitähän tuolla "tietoturva" sitä ja tätä yleensä ees tarkoitetaan lol

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe