Kehuvat, kuinka osaavat varastetuilla koneistoilla ja materiaalitietomuksilla tehdä yhtä hyviä tuotteita kuin suomalaiset. Eikö tuo kerro kaikken venäläisistä? Sen elintaso ja toimentulo perustuu pelkästään ryöstämiseen, kopioimiseen ja alistamiseen. Ei ihme, että sota on jäänyt ainoaksi vaihtoehdoksi. Itse ne eivät osaa edes paskalla käydä posliinipyttyyn. Siitäkin on minulla todellista ja aitoa kokemusta, miten venäläinen onnistuu tekemään tarpeensa pytyn vieren.
Venäläiset kehuskelevat ja ilkkuvat suomalaisia rosvoamallaan Nokia rengastehtaalla.
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän venäläisillä ole mitään muuta kuin varastettua tavaraa. Se on suuri ja todellinen Ali Baban luola. Kaikki on varastettua, teoilisuus, teknologia, aseet aina wc pöntöistä lähtien. Venäjä e pysty mihinkään siihen, mihin aikanaan NL pystyi. Ja syy on tietenkin Lännen, kun se on kehittänyt ilman valtion kontrollia ylivoimaista teknoligiaa.
Venäjä on roistovaltio, ei suurvaltio ja sen vuoksi se yrittää alistaa uusia naapurivaltiota oman hyvinvointinsa ylläpitämiseksi. Venäjä ei tee mitään muuta kuin ryövä. alistaa ja raiskaa.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18078003x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei tehdasta ole varastettu, Eu:n pakotteet veivät sen pois suomalaisilta. Pakotteet iskevät pahimmin Suomeen, mutta vauhdittavat Venäjän taloutta. Aivan päinvastoin kuin tarkoitettiin.
- Anonyymi
Näin,kun mentiin tekee rahaa Venäjälle ja luikittiin Usan käskystä pois!
- Anonyymi
Nyt jos vielä suomennat tuon kommenttisi. Pystytkö siihen?
- Anonyymi
Sinulla on epävarmola olo koska yhdys Valto jenki henkilöt päästelee kitkoilla muta ei näy missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jos vielä suomennat tuon kommenttisi. Pystytkö siihen?
Ei ne trollit kykene ymmärrettäväksi noita väitteitään Suomentamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069