🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!
Kesä tuli takaisin!
10
317
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä päin satoi kasa lunta. Onneksi sain talvikumit eilen autoon.
Mulla on renkaat säilytyksessä ja sain vaihdon vasta 6.11. Jännitän nyt että ehtiikö lumi tulla ennen sitä. Vaikka harvoinhan täällä lumi näin aikaisin tulee.
- Anonyymi
Hei lounas! Täälläkin kuulas ja aurinkoinen päivä. Luntakin on jo hieman. Taitaa se talvi kuitenkin tulla ensin, mutta ei aikaakaan, kun kesä jo ovella kolkuttaa. 😊
Täällä on niin pimeää, että hämäräkytkimellä toimivat katuvalot paistaa keskellä päivää. Koiraakaan ei kiinnostanut ulkoilu, luuli olevansa iltalenkillä. Marraskuusta on ennustettu täällä vielä termistä syksyä, eli lämpötila yli nollassa. Saa nyt nähdä. Joka tapauksessa päivä vähemmän pimeätä. Tammikuussa tunnetusti pimeys helpottaa kun päivät taas pidentyvät.
Olet mulle kaikki mitä tarvitsen! Iltabiisi!
Kanssas kävelen rantaan!
https://youtu.be/KapXNqjyboo?si=44zwuW68n6rdGtSt- Anonyymi
Hyvin "kesäinen" sadepäivä on ollut täälläkin. Nytkin sataa kaatamalla ja kuuntelen kun sade ropisee peltikatolle.
Sateen ropinaan peltikatolla on mukava nukahtaa! Mulla ropisee nyt vain kerrostalon ikkunalauta. Taitaa tänään iltalenkki jäädä lyhyeksi, kun on vesikauhuinen koira.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sateen ropinaan peltikatolla on mukava nukahtaa! Mulla ropisee nyt vain kerrostalon ikkunalauta. Taitaa tänään iltalenkki jäädä lyhyeksi, kun on vesikauhuinen koira.
Tällä hetkellä toi sade pitää pikemmin tosi kovaa meteliä, kun tosiaan sataa niin kaatamalla. Ei tähän voin nukahtaa, tai en minä ainakaan. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä toi sade pitää pikemmin tosi kovaa meteliä, kun tosiaan sataa niin kaatamalla. Ei tähän voin nukahtaa, tai en minä ainakaan. 😂
Kannattaa hankkia apteekista kuulosuojat seuraavan sadepäivän varalle 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402959Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332787100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482433Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452071Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212004Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581770- 431672
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371530- 451453
- 261301