Syökö tekoäly Kuopio-palstan käyttäjäkuntaa ?
Siellä on vastassa kone joka ei hermostu Valkeisen papan, tuhansien aiheiden
tyypin tai palstapoliisin kysymyksistä. Rajoittaa toki kun samasta aiheesta
jankataan. ja pyytää siirtymään seuraavaan aiheeseen.
Kuopio - palsta ja tekoäly
16
1381
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan joku aihe "osui" niin nosteli noita vanhoja aiheita ketjun alkuun. Ihme ja kumma, että sama jankjaaja saa samat fraasinsa tuoda joka keskusteluun. Ihan hourula tää kuopion keskustelu.
- Anonyymi
Yöllisten vessareissujen taustalla voi olla myös hoitamaton uniapnea. Miehillä eturauhasen liikakasvu voi ahtauttaa virtsaputkea ja rakon täytyy ponnistella entistä enemmän tyhjentyäkseen.
- Anonyymi
Joudun tekemään naapureista valituksia.
- Anonyymi
Jos tällä palstalla on IHAN OIKEASTI mode, niin huh huh!
- Anonyymi
Yleensä keskustelupalstoilla pyritään keskustelemaan ja ehkä oppimaan uutta, käymään asioita perinpohjaisesti läpi, mutta ei Kuopiossa...
- Anonyymi
Et ole savolaista kansanosaa kunnioittanut aikaisemminkaan.
- Anonyymi
Metsän puuta ei voi käyttää elintarvikkeissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsän puuta ei voi käyttää elintarvikkeissa
Omppaan tiältä poestettu aeka monta kommenttija, 29! Liennöökö tekoäly hujjaattanna ne pittiavarruutteen:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omppaan tiältä poestettu aeka monta kommenttija, 29! Liennöökö tekoäly hujjaattanna ne pittiavarruutteen:D:D
Tuollakaan jutullasi et suomalaisia kansainvälisen uuden turvallisuuden silmiin huonoksi lavastamaan kykene. Laita aina hymiö perään niin ei huomata niin helposti.
- Anonyymi
kalpasaipa
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778