Joutilaat kolat käteen

Anonyymi-ap

JOS ON AIKAA TÄÄLÄ KITISTÄ,NIIN ON AIKAA AUTTAA

27

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei voi auttaa menettää työkkärikorvaukset.näin on valtio säätänyt joko työtön tai töissä .ei mitään välimuotoja.se on niinku kummelis oli .ovesta mennään tai tullaan muttei rampata edestakasi.

    • Anonyymi

      Kolaa itte paskalumes mää ota nyt kaliaa.

      • Anonyymi

        Näin on. Auta itte ittees. Ei minuakaan ole kukaan koskaan auttanut. Valheiden ja pahanteon uhrina joutunut olemaan koko 2000- luvun puoliskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Auta itte ittees. Ei minuakaan ole kukaan koskaan auttanut. Valheiden ja pahanteon uhrina joutunut olemaan koko 2000- luvun puoliskon.

        Joskus ennenvanhaan oli sellaista yhteisöllisyyttä että autettiin naapureitakin jos joku oli vaikka sairaana tai oli jotain ongelmia ettei pystynyt itse hoitamaan asioita. Tuollainen nykypäivänä tule enää kuuloonkaan. Joka asiasta pitää rahaa saada että viitsii edes mitään yrittää.


    • Anonyymi

      Jos on oman talon hommannut ja siinä oletettavasti on myös kolattavia alueita, niin eiköhän se ole itse silloin kolattava. Vai oletko joku kuninkaallinen, joka olettaa toisten tekevän sinulle kuuluvat työt? Kitisemisen sijaan kola ja lumilapio kouraan vaan! Ihme hiippari!

    • Anonyymi

      On kauheeta olla omistavassa luokassa jos on perseauki. Kaikkien pitäisi auttaa ja joustaa. On kauhee elämä velaksi kun pitää maksaa velkansa. Voihan sitä tehdä kahta työtä jos yksi ei riitä

    • Anonyymi

      Etkö halua tehdä itse kolaushommia? Nää työttömistä valittajat eivät ole tehneet itse päivääkään jotain ruumiillsta työtä. Puku päälä heilutaan vaan jossain tietokoneen ääressä kopissa tai palavereissa. Riisukaa ne puvut pois ja alkaa kolaamaan lumenne itse. Ite oletta laiskoja tekemään juuri tämänlaisia töitä.

    • Anonyymi

      Ota ite kola kätees ja vejä käteen.

      • Anonyymi

        Sie se et oo koskoo muuta tainna tehäkkää ku jäläkimmäistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sie se et oo koskoo muuta tainna tehäkkää ku jäläkimmäistä

        No ookko ite muka muuta tehenynnä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ookko ite muka muuta tehenynnä?

        Voe tokkiinsa,koko ajan löytyypi mutannii hommaa


    • Anonyymi

      Kossukola

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juu mä otin just Rommikolan.

      • Anonyymi

        Bacardi käteen ota ja ei ku hommiin.


    • Anonyymi

      Pihatyöt kuuluu kyllä yleensä kiinteistön omistajalle. Itse on tullut lumet luotua ja muutkin pihatyöt. Erikoista ulinaa aloittajalta, että joidenkin muiden pitäisi tehdä hänen lumityöt. Muuttaa kerrostaloon asumaan, jos ei kola pysy kädessä.

    • Anonyymi

      Ei kannata vääntäytyä, lumityötä tekevä vastaa myös mahdollisista tapaturmista, mitä tapahtuu liukkaalla pihalla. Peittoa korviin!

    • Anonyymi

      Paljonko maksat tuntipalkkaa ? ?

      • Anonyymi

        Otan suihin sulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan suihin sulta.

        200 euroa per suihinotto per kuti.


    • Anonyymi

      PetturiPurra petti suomen työväestön ja varsinkin köyhät. Ennen vaaleja tuo huijari sanoi näin : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata, meille se ei käy". näin sanoi purra, ja nyt leikkaa Vain köyhiltä.. Ja nyt Persut kitisee kun SAK puolustaa työväkeä ja työttömiä.

    • Anonyymi

      Köyhyys on laiskojen tauti.

      • Anonyymi

        sanoi sairaseläkeläinen pyörätuolissa. . .


    • Anonyymi

      Maha maha olen paha maha maha olen paha.

    • Anonyymi

      Täh? Siellä mitään lunta ole. Käynti optikolla vois auttaa.

    • Anonyymi

      Kuinka nyt menee persu tyhmät. Olitte niin persua kaikki kommarit ja työläis keput ja muut kokoomus työläiset. Minä luulin teitä hyvin toimeen tuleviksi, mutta vitut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe