Miehelle eroottinen mieshieronta

Anonyymi-ap

Onko tietoa pk-seudulla tällaisesta. Lähinnä viettelevää alastonhierontaa-ei välttämättä pidemmälle menevää

26

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vauvapalstalla oli joku espoolainen, lienikö aito ? Harrastaja vai ammattilainen ?

      • Anonyymi

        Siellähän sitten olet hierottavana. Mistäs tuonkin muuten tietäsit.


      • Anonyymi

        tehkää siellä keskenänne mitä haluutte ei kuulu meille


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Ylläpito poistaa koko ajan asialliset viestini.

    • Edelleen on..

    • Anonyymi

      Jos mietin samaa että olisihan se kiva ettei tarvitsisi hierojasta arvella että voisko vai eiskö. Sitten ajan mittaan kävi ilmi että kyllä eroottisia hierontoja miehille tekevät ihan ammattilaiset mieshierojatkin ja ketkä tekevät niin aivan kuin mielelläänkin. En olisi uskonut. Toki olin olin jonkinlainen voimailijakin tuohon aikaan eli ehkä oli kiinnostavaa vaihtelua mua hieroa.
      Kävin sitten muutamalla, enkä juuri koskaan ehdottanut sen eroottisempaa hierontaa. Oli vain mukava tietää olevansa hyvissä käsissä.
      Yhdellekin Hgin keskustassa hieronnan päätteeksi mainitsin asiasta ja hän siihen että olisitpa sanonut kyllä mä olisin sut silläkin lailla hieronut.
      Ihan näin netin keskusteluista sain tietää niiden "parempien" hierojien yhteystiedot.

      • Anonyymi

        .... joskus siis mietin samaa... eikä "jos"


      • Anonyymi

        annoin heti eka kerralla luvan saa hieroo mistä haluu lihakset rentoina sormi pepussa olin valmis kaikkeen ja sainkin


    • Anonyymi

      Kiva kuulla. Oispa vaan joku tapa molemmille ilmaista että haluja muuhunkin kuin perinteiseen hierontaan on

    • Anonyymi

      Löytyy ota yhteys... 52v 180 100 savuton ja luotettava mies.

      • Anonyymi

        Hierotko missäpäin? Um 62v 187. 100


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hierotko missäpäin? Um 62v 187. 100

        Uusimaa ja Päijät-Häme


      • Anonyymi

        Tehkää siellä keskenänne mitä haluutte ei kuulu meille.


      • Anonyymi
        P.P.P kirjoitti:

        Uusimaa ja Päijät-Häme

        Tuutko hieroon kotiin?


    • Anonyymi

      minä ainakin toivoisin muutakin kun kroppa öljytty vois sisältäkin öljytä ja nussia kunnolla

      • No sitähän saa.. € vaatii.


    • Anonyymi

      nimenomaan sen takia käyn mies hierojalla että menee loppuun sisäinen hieronta isolla vehkeellä on ihanaa

      • Se kuuluu asiaan.


    • Anonyymi

      Kroppa lumitöistä jumissa. Koko vartalo hieronta tekisi hyvää.

      Ukm65 Kuopio

    • Anonyymi

      18v poikamainen jätkä myyn mu kuvii ja videoit tosi halval vain paypal kik: juh.07

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe