Kuittiin kirjoitetaan sitten: sorvin teräpaloja, poranteriä, koneistamon työkaluja, sekä rälläkän laikkoja.
Ku$taa verottajjoo silimää ja pistetää Mopar virman verotuksessa mukamas työkaluina vähennyksii... Hoh, hoo...
Ostetaan Mopar 426 HEMI
11
329
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olis myynnissä Mopar 340 Six Pack. Voidaan kirjoittaa kuittiin, että myytiin sinne nyrkkipajaan semmoinen 45 000 € hintainen sorvi, niin saatte Six Packin verotuksessa firman vähennyksin... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Niin, tai pyytää marjojen ostajaa merkkaamaan mustiaviinimarjoja myydessään kuittiin mustikoita.
- Anonyymi
oikein kusettaa verottajaa jää vähemmän spurguille jaettavaksi verorahoja spurgutkin vaan pimeisiin hommiin hoh hoovero
- Anonyymi
Spurgut ne veroja maksavatkin juodessaan ja tupakoidessaan, kuolevatkin 50-vuotiana eivätkä jää yhteskunnan loisiksi niin kuin hyvän elämän eläneet jotka asuvatkin talvet lämpimissä maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spurgut ne veroja maksavatkin juodessaan ja tupakoidessaan, kuolevatkin 50-vuotiana eivätkä jää yhteskunnan loisiksi niin kuin hyvän elämän eläneet jotka asuvatkin talvet lämpimissä maissa.
Mutta mistäs se spurgu saa ne rahat joista maksaa veroja?
Aivan...
Niiltä jotka saavat ansiotuloja ja omaisuustuloja. Spurgu ei saa kumpaakaan, vaan tulot ovat tukia.
- Anonyymi
Hemin ja bussit hyviä.yrittäminen oli jees.
- Anonyymi
Paaliromun takaikkunassa lukee HEMI, vaikka akalla ei ole edes leukaa, eikä ulkonäköä... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Hieno hemi,kalliskin.
- Anonyymi
mihinkäs sitä moparia kuusikossa tarvitaan !?
eikös jokin telavekotus olisi asiaa paremmin ajava. - Anonyymi
Kukin tyylillään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076