Oli ennen Peugeot 205 Gti 1,6
Jäi kesärenkaat vanteineen 14/185 ja jotain muuta. Mihin autoon nuo nykyisin mahtuisivat pulttijako 4. Haluaisi nuo maailman kauneimmat vanteet käyttöön uuteen autoon jos vain tietäisi mikä mihin autoon sopivat, eivät sovi mihinkään nykyajan Peugeotteihin.
Tietääkö joku mihin nykyään sopisi vanteet.
2
239
Vastaukset
- Anonyymi
Niin olisivatko 14/60/185 tai sitten 14/60/195, kovien tehojen llsäksi mutkikkailla teillä oli ihan mielettömän hyvä pito tuolla Peugeot 205 Gti 1,6. Moottorissa ei ollut rajotinta joten kahdesti mootori junittu liian koviin kiihdytyskierroksiin moottoritien alussa märällä pinnalla, mutta sekunnin kuluttua taas toimi. Outoa että Peugeot lopetti tuon korimallin valmistuksen ja vielä jopa ohjaamon massiivisen tuntuisen kojelaudan ommelletulla nahkaratilla, ihanteellisen äänisellä ruiskulla, joka hyväili joutokäynnillä edessä istuvia. Istuin oli täydellinen kuten matkustajat kehuivat, pehmeät sivusuojat piti istujat turvallisesti paikallaan eikä pitkäkään matkan aikana peppu väsynyt. Joka ainoa ohitus oli turvallinen, loi nautintoa kun tiesi noina aikoina kaikkien haluvat tuollaisen vaikka heilläki oli hienot autot. Kerran laivassa ihmisiä keräytyi joka suunnasta katselee kirsikan "punaista paholista."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026