Elämä on rankkaa myös Kuopiossa

Anonyymi-ap

30

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten on niin useasti ohjeistettu, "työ on parasta sosiaaliturvaa", niin miksi ette hanki useampaa työpaikkaa, tai laita lapsianne koulupäivän jälkeen jakamaan mainoksia tai jotakin muuta talouttanne hyödyttävää työtä, josta saisitte elinkustannuksiinne lisää rahaa?

• Anonyymi

Tiedätkö ei ihminen ehdi tai jaksa montaa työtä? Mietitkö että pitäisi levätäkin??

• Anonyymi

Esimerkiksi Lieksan Pankakoskella on asuntojen vuokrataso paljon matalampi kuin Kuopiossa !! Onko kenenkään pakko maksaa kallista vuokraa kun edullisestikin voi asua ??

• Anonyymi

Pankakoskelta on pitkä matka Kuopioon töihin.

• Anonyymi

Onko siellä Pankakoskella töitä mulle?

• Määdmän

Luopukoot linnoistaan ja kuljettimistaan.
      Herätkööt kohtuullisuuteen ja luopukoot turhasta.
      Näin on monille muillekin käynyt, ei siihen kuole...Ja saapahan enemmän liikuntaa kun ei ole autoa 👍

• Anonyymi

Samaa mieltä. Itse olen masentunut ja raahaudun töihin joka päivä,koska on pakko. Sitä en tiedä mihin tämä johtaa. Vielä jaksan joten kuten,mutta töiden jälkeen vain nukun. Ei riitä mihinkään muuhun energia. Enpä ainakaan ole pummi,kun menen ja teen,vaikka olen iloton ja huonovointinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse olen masentunut ja raahaudun töihin joka päivä,koska on pakko. Sitä en tiedä mihin tämä johtaa. Vielä jaksan joten kuten,mutta töiden jälkeen vain nukun. Ei riitä mihinkään muuhun energia. Enpä ainakaan ole pummi,kun menen ja teen,vaikka olen iloton ja huonovointinen.

Mene iltaisin lenkille! Ulkoilu ja reipas liikunta on paras lääke masennuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene iltaisin lenkille! Ulkoilu ja reipas liikunta on paras lääke masennuksen.

Haloo. Hän kirjoitti ei jaksa niin ei jaksa lenkille. Töissä varmaan joutuu kävelemään paljon???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen sama tilanne mulla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Varsinkin Kuopiossa on kyllä kuoleman yhtälö ainakin yksityisellä sektorilla, palkat on nollatuntisopimuksia ja kehitysmaatasoa, mutta Kuopiolainen asumisen kalleus on kuin jossain stanan New Yorkissa!!!
      Muutenkin Kuopio on kyllä ankea, tyly ja vihamielinen, sekä ylimielisen töykeä kaupunki. Vttu kun pääsisi pois tästä paskakylästä...

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Täällä pärjää kun ei puhu kellekkään. Menee vaan töihin ja on ja tekee hommat.

• Anonyymi

Tällä trollilla ei ole oikein sana hallussa, mutta hän kompensoi puutettaan linkitämällä sopivaksi katsomiaan kommentteihinsa sopivakseen katsomia nettiosoitteita.

Linkit saattavat johtaa venäläisille uutissivustoille tai YouTube-videoihin

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä ja lisää lähtee huomenna.

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1995
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1707
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1676
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1453
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1228
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1092
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      990
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      882
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      879
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      877
    Aihe