https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/4430de9e-fe71-49fa-a7e5-cd3162e615fa olen muutaman vuoden nuorempi ja no palkkani on hivenen isompi kuin tällä jutun naisella. Ei paljoa isompi. Eipä sitä ostella mitään.
Elämä on rankkaa myös Kuopiossa
30
770
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten on niin useasti ohjeistettu, "työ on parasta sosiaaliturvaa", niin miksi ette hanki useampaa työpaikkaa, tai laita lapsianne koulupäivän jälkeen jakamaan mainoksia tai jotakin muuta talouttanne hyödyttävää työtä, josta saisitte elinkustannuksiinne lisää rahaa?
- Anonyymi
Tiedätkö ei ihminen ehdi tai jaksa montaa työtä? Mietitkö että pitäisi levätäkin??
- Anonyymi
Esimerkiksi Lieksan Pankakoskella on asuntojen vuokrataso paljon matalampi kuin Kuopiossa !! Onko kenenkään pakko maksaa kallista vuokraa kun edullisestikin voi asua ??
- Anonyymi
Pankakoskelta on pitkä matka Kuopioon töihin.
- Anonyymi
Onko siellä Pankakoskella töitä mulle?
Luopukoot linnoistaan ja kuljettimistaan.
Herätkööt kohtuullisuuteen ja luopukoot turhasta.
Näin on monille muillekin käynyt, ei siihen kuole...Ja saapahan enemmän liikuntaa kun ei ole autoa 👍- Anonyymi
Samaa mieltä. Itse olen masentunut ja raahaudun töihin joka päivä,koska on pakko. Sitä en tiedä mihin tämä johtaa. Vielä jaksan joten kuten,mutta töiden jälkeen vain nukun. Ei riitä mihinkään muuhun energia. Enpä ainakaan ole pummi,kun menen ja teen,vaikka olen iloton ja huonovointinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Itse olen masentunut ja raahaudun töihin joka päivä,koska on pakko. Sitä en tiedä mihin tämä johtaa. Vielä jaksan joten kuten,mutta töiden jälkeen vain nukun. Ei riitä mihinkään muuhun energia. Enpä ainakaan ole pummi,kun menen ja teen,vaikka olen iloton ja huonovointinen.
Mene iltaisin lenkille! Ulkoilu ja reipas liikunta on paras lääke masennuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene iltaisin lenkille! Ulkoilu ja reipas liikunta on paras lääke masennuksen.
Haloo. Hän kirjoitti ei jaksa niin ei jaksa lenkille. Töissä varmaan joutuu kävelemään paljon???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen sama tilanne mulla.
- Anonyymi
https://www.ita-savo.fi/paikalliset/5941732 tekis muita,mitä ennenkin. Sais rahaa.
- Anonyymi
Varsinkin Kuopiossa on kyllä kuoleman yhtälö ainakin yksityisellä sektorilla, palkat on nollatuntisopimuksia ja kehitysmaatasoa, mutta Kuopiolainen asumisen kalleus on kuin jossain stanan New Yorkissa!!!
Muutenkin Kuopio on kyllä ankea, tyly ja vihamielinen, sekä ylimielisen töykeä kaupunki. Vttu kun pääsisi pois tästä paskakylästä...- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Täällä pärjää kun ei puhu kellekkään. Menee vaan töihin ja on ja tekee hommat.
- Anonyymi
Tällä trollilla ei ole oikein sana hallussa, mutta hän kompensoi puutettaan linkitämällä sopivaksi katsomiaan kommentteihinsa sopivakseen katsomia nettiosoitteita.
Linkit saattavat johtaa venäläisille uutissivustoille tai YouTube-videoihin - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä ja lisää lähtee huomenna.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801995
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591707Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461676- 1231453
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501092Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 69882
- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26877