N-Cleanin siivous on perseestä!

Anonyymi-ap

Jos työaika on 2,5 tuntia, niin siinä tehdään 2,5 tunnin työt. Firmat, jotka ostaa N-Cleanilta palveluita teetättää töitä niin perkeleesti, ettei niitä ehdi tehdä2,5 tuntiin, vaan voi mennä jopa 3,5 tuntia. Tekisitkö sinä tunnin ilmaista työtä. Tämä on totta siivousalalla. Köyhät ja naiivit naiset suostuvat moiseen.

N-Cleanin dirika: haista vittu!

129

3724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä höpötä. Tee töitä työaikana äläkä näplää sitä kännykkääsi, ei sinulle siitä makseta. Ihme kitisijä.

      • Anonyymi

        Sinä olet hyväuskoinen hyväksikäytettävä... tee ite ilmaseks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet hyväuskoinen hyväksikäytettävä... tee ite ilmaseks!

        Minä teen työni hyvin ja käytän työajan työn tekemiseen enkä sätkän käärimiseen ja somettamiseen. Siitä saan palkkaa, muuta en työpaikalta haluakaan. Seurustelut ja hauskanpito tapahtuu ihan muualla ja sitä suosittelen sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä teen työni hyvin ja käytän työajan työn tekemiseen enkä sätkän käärimiseen ja somettamiseen. Siitä saan palkkaa, muuta en työpaikalta haluakaan. Seurustelut ja hauskanpito tapahtuu ihan muualla ja sitä suosittelen sinullekin.

        Sinä et tiedä mitä minä teen työaikana. Turha tulla pätemään, suksi pöpelikköön näsäviisauksiesi kanssa. Olevinaan parempi. Olen kovempi tekemään töitä kuin yksikään teistä nillittäjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä mitä minä teen työaikana. Turha tulla pätemään, suksi pöpelikköön näsäviisauksiesi kanssa. Olevinaan parempi. Olen kovempi tekemään töitä kuin yksikään teistä nillittäjistä.

        No tee sitten äläkä itke täällä. Ihme jos joku on tuollaisen vinkujan yleensä töihin ottanut.


      • Anonyymi

        Jos olisit niin et täällä länkyttäisi.


      • Anonyymi

        Eipä ole sinne asiaa, mutta sinulla kyllä olisi. Luulet olevasi maailman paras ja viisain ja kaikki muut muka vain sortaa kiusaa sinua, vika on kaikissa muissa paitsi sinussa?
        Jos sinulla on siellä noin rankkaa niin miksi et lähde menemään? Luulisi noin hyvän ja pätevän ihmisen nyt saavat töitä mistä tahansa muualtakin. Vai oletko masokisti ja haluat rääkätä itseäsi siellä huonoissa oloissa? Jos asiat on pielessä niin tee niille jotakin äläkä itke surkeuttasi toisille, lapsellista touhua tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole sinne asiaa, mutta sinulla kyllä olisi. Luulet olevasi maailman paras ja viisain ja kaikki muut muka vain sortaa kiusaa sinua, vika on kaikissa muissa paitsi sinussa?
        Jos sinulla on siellä noin rankkaa niin miksi et lähde menemään? Luulisi noin hyvän ja pätevän ihmisen nyt saavat töitä mistä tahansa muualtakin. Vai oletko masokisti ja haluat rääkätä itseäsi siellä huonoissa oloissa? Jos asiat on pielessä niin tee niille jotakin äläkä itke surkeuttasi toisille, lapsellista touhua tuollainen.

        Kaikuu kuuroille korville… nimittäin siun lapsellinen nillitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikuu kuuroille korville… nimittäin siun lapsellinen nillitys.

        No sen minä kyllä uskon ettet kuule muuta kuin oman äänesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikuu kuuroille korville… nimittäin siun lapsellinen nillitys.

        No eipä ihme jos pomot ja työkaverit nuivasti suhtautuu kaltaiseesi "työntekijään".
        Katopa peiliin ja mieti että voisiko siellä näkyä syy ongelmiisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ihme jos pomot ja työkaverit nuivasti suhtautuu kaltaiseesi "työntekijään".
        Katopa peiliin ja mieti että voisiko siellä näkyä syy ongelmiisi...

        Heikompaa kiusataan, netissä anonyymisti. Kattokaa peiliin. Minä olen kova tekemään töitä, siivoon hyvin ja tarkasti. Ei ole ollut valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikompaa kiusataan, netissä anonyymisti. Kattokaa peiliin. Minä olen kova tekemään töitä, siivoon hyvin ja tarkasti. Ei ole ollut valittamista.

        No mitä sitten valitat? Kaikkihan tuolla tuntuu olevan perseestä. Miksi et lähde pois, tykkäätkö kiusata itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tee sitten äläkä itke täällä. Ihme jos joku on tuollaisen vinkujan yleensä töihin ottanut.

        Sitä voi vaihtaa alaa ja lukea vaikka tohtoriksi, mutta ei valittajat viitsi, eikä taida olla älliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä mitä minä teen työaikana. Turha tulla pätemään, suksi pöpelikköön näsäviisauksiesi kanssa. Olevinaan parempi. Olen kovempi tekemään töitä kuin yksikään teistä nillittäjistä.

        Tiedän koska oon sun pomo ja kuvannut sun duunia kännykällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän koska oon sun pomo ja kuvannut sun duunia kännykällä...

        Annan risusta paljaalle pyllylle…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tee sitten äläkä itke täällä. Ihme jos joku on tuollaisen vinkujan yleensä töihin ottanut.

        On sulla kuvitelmat. Että jonkun työ on roikkua netissä?


    • Anonyymi

      Käykää kokeilemassa,moinen firma,tiedätte mitä on työnteko...Yliopistolla on ulkomaalaisia työntekijöitä,niitä kusettavat...Joensuun tokmannilla,kusetusta koko firma,ruotsalainen...Säälittää miten voi kohdella työntekijöitä.Esimiehet kokemattomia..

      • Anonyymi

        Minä en uskonut mitä ihmiset puhuu kyseisestä firmasta,kävin ammattilaisena kokeilee..Ei ihmisen hommaa.10e tunti..Kamala työtahti ja huonopalkka....


      • Anonyymi

        Juoruuvat akat keskenään,ulkopuolelle jätettiin,hirveet työolot.traumat saanu.siivoojat pahimpii kiusaajii…..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoruuvat akat keskenään,ulkopuolelle jätettiin,hirveet työolot.traumat saanu.siivoojat pahimpii kiusaajii…..

        Kaiken huippu yliopistolla,hirveet alueet tehtävänä,en kerenny,pikkupomo tuli ja huusi silmät punaisena,ja käski painuu hevonvittuu...oikein oikein asiallistakäytöstä...ihan sairasta,kiertäkää kaukaa moinen siivouspulju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoruuvat akat keskenään,ulkopuolelle jätettiin,hirveet työolot.traumat saanu.siivoojat pahimpii kiusaajii…..

        Voi vittu,että tekis mieli,joskus oottaa se paskanen rätti ja vetää korville näitä vanhoja akkoja jotka juoruuvat ja haukkuu toisia.Luulevat olevansa maailman napoja,Ha haa..Sen puutteessakohan ne mouruuvaa....


    • Anonyymi

      Ihme inisijöitä olette. Tehkää työnne tai lähtekää lätkimään, ei tuollaista ininää jaksa kuunnella.

      • Anonyymi

        Nykyvötkyt mieluummin valittavat kuin tekevät elämälleen ja asioilleen jotakin. Eihän täällä kukaan muu ole kitissyt kuin sinä. Sivullinenkin näkee että vika on omassa asenteessasi vaikka syytät muita.


      • Anonyymi

        Ei näitä kuunnella nämä luetaan,ei oo pakko lukee...


      • Anonyymi

        Näin se menee naisaloilla. Ei tehdä asialle mitään. Alistutaan vaan ja nillitetään niille jotka jaksaa kuunnella. Miehet olis jo pistäneet perseet penkkiin. Hommat jatkuis kun palkka olisi tuplattu ja työn määrä puolitettu.


    • Anonyymi

      Pakkoko siellä on olla jos siellä kerta on niin paha? Äipänkö se pitäisi uusi työpaikka hommata?

      • Anonyymi

        Sossun luukulle pitäis mennä vai? Älä päde kun et tiiä mistään mitään. Oon kova tekemään töitä, kaikkeni antanu, ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossun luukulle pitäis mennä vai? Älä päde kun et tiiä mistään mitään. Oon kova tekemään töitä, kaikkeni antanu, ei riitä.

        Niin et sitten saa muualta töitä vaikka olet olevinasi niin pätevä?
        No ole sitten siellä jos et älyä pois lähteä.
        Kyllä pitää olla avuton tyyppi.
        Varmaan toisten pitää syöttääkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et sitten saa muualta töitä vaikka olet olevinasi niin pätevä?
        No ole sitten siellä jos et älyä pois lähteä.
        Kyllä pitää olla avuton tyyppi.
        Varmaan toisten pitää syöttääkin...

        Voi voi, eikö mamma antanut tisua kun noin sapettaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, eikö mamma antanut tisua kun noin sapettaa…

        Ai tisussako sinä vielä roikutkin...? No sehän selittääkin tuon surkean älinäsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tisussako sinä vielä roikutkin...? No sehän selittääkin tuon surkean älinäsi...

        Aikuinen nainen käyttäytyy kuin kakara! Kanalauma kimpussa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, eikö mamma antanut tisua kun noin sapettaa…

        Eipä sapeta yhtään, naurattaa lähinnä tuo sinun touhusi...


      • Anonyymi

        Se on voi voi jos et pärjää töissä. Ehkäpä seuraavassa työpaikassa, mitä vähän kyllä epäilen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on voi voi jos et pärjää töissä. Ehkäpä seuraavassa työpaikassa, mitä vähän kyllä epäilen...

        Lellikki, suosikki… maailman paras siivooja. Maailma pyörii oman navan ympärillä.


      • Anonyymi

        Mene pullakahveille juoruamaan ja ruskeaa reikää nuolemaan. Minä marssin irtisanoutumisilmoituksen kanssa vapauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pullakahveille juoruamaan ja ruskeaa reikää nuolemaan. Minä marssin irtisanoutumisilmoituksen kanssa vapauteen.

        No niin! Varmasti kaikkien kannalta paras ratkaisu! Kohti seuraavaa paskaa työpaikkaa...
        Mutta älä vie sitä irtisanomisilmoitusta mukanasi, vaan anna se mieluummin pomollesi.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sapeta yhtään, naurattaa lähinnä tuo sinun touhusi...

        Älkää viittikö,aikuiset ihmiset..Koettakaa käyttäytyy..


    • Anonyymi

      Siivousfirmoissa yleistä toi. L&T Sama juttu. Porukkaa vaihtuu ja kohta suurin osa kieltä osaamattomuus, helppo kyykyttää.
      Ne jotka täällä arvostelee siivoojia ei oo ite tehny sitä päivääkään.
      Menkää vauvat kokeilemaan. Taitais tulla äitiä ikävä, mut voi olla teille totta kun menette työelämään.

      • Anonyymi

        Jep…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep…

        Totta hirveitä paikkoja ,Iss,lassila,sol,,ei mitään ihmisarvoon työntekijöillä,menkää kokeilemaan ja kattomaan.Varma että oo päivää pitempään,kyseisessä firmassa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta hirveitä paikkoja ,Iss,lassila,sol,,ei mitään ihmisarvoon työntekijöillä,menkää kokeilemaan ja kattomaan.Varma että oo päivää pitempään,kyseisessä firmassa....

        On se kyllä tosi kauheeta kiusaamista kun työpaikalla joutuu tekemään TÖITÄ... 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta hirveitä paikkoja ,Iss,lassila,sol,,ei mitään ihmisarvoon työntekijöillä,menkää kokeilemaan ja kattomaan.Varma että oo päivää pitempään,kyseisessä firmassa....

        mine kansa Iss tösä, mine hyvä palkka 11 ero tunti ja sit mine saa kans kela asunto maksa, mine ihan hyve


    • Anonyymi

      Olen itse ammatti siivooja. Tämä aloitus oli kyllä outo. Ei sinun kannata olla alalla tuolla asenteella. Lähde pois äläkä täällä hauku työnantajaa siitä voi ropsahtaa vielä kunnianloukkaus syyte. Ala-arvoista haistatella se kertoo vaan alottajasta itsestään. Et sovi asiakaspalveluun.

      • Anonyymi

        Missä kohtaa keskustelua haukutaan työnantajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa keskustelua haukutaan työnantajaa?

        "N-Cleanin dirika: haista vittu!"

        Jo heti "hyvässä ja rakentavassa hengessä" kirjoitetussa aloituksessa...


      • Anonyymi

        Mene kokeilemaan itse,kommentoi sit..Jus tässä firmassa.


      • Anonyymi

        Kyllä huijarifirmat pitää paljastaa. Kiitos aloittajalle. Ehkä joku onneton tajuaa olla hakematta siihen puljuun. Itse en kyllä tajua kuka suostuu siivoojan töitä edes tekemään. Vaikka ruokakauppaan pääsee ilman koulutusta ja sielläkin on palkka parempi vaikka sysipaska sielläkin.


    • Anonyymi

      Ongelma on se,että mitotukset päin helvettiä.Tyypillistä siivoojan työssä.Liian tiukat aikataulut.Tietenkään inisijät eivät ymmärrä,koska eivät ole siivojan töitä tehneet.Se on sohvaperunoiden helppo räksyttää.

      • Anonyymi

        Kyseinen firma on vielä laatutakuu firma, jossa kolmen kuukauden välein tehdään laatukierroksia, jossa asiakas saa sumputtaa siivoojaa miten haluaa antamalla tahallaan niin huonot pisteet kuin haluaa. Kaikki on sitten siivoojan syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen firma on vielä laatutakuu firma, jossa kolmen kuukauden välein tehdään laatukierroksia, jossa asiakas saa sumputtaa siivoojaa miten haluaa antamalla tahallaan niin huonot pisteet kuin haluaa. Kaikki on sitten siivoojan syy.

        Minä duunarina saisin vaan makeat naurut niistä arvosteluista ja vittuillakseni pyyhkisin taukohuoneen pöydät samalla rätillä kuin lattiat. Niin että näyttää siistiltä mutta on bakteereita täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä duunarina saisin vaan makeat naurut niistä arvosteluista ja vittuillakseni pyyhkisin taukohuoneen pöydät samalla rätillä kuin lattiat. Niin että näyttää siistiltä mutta on bakteereita täynnä.

        Ei ku samalla rätillä ku vessanpönttöjä niin samalla ruokapöytä.


    • Anonyymi

      Juu. Yksi siivooja sano minulle, että esimies oli sanonu, että ei kannata tehdä liian hyvää työtä, menee liikaa aikaa.

    • Anonyymi

      Tuttua juttua ...Jo 20 vuotta sitten huomasin että joudut omalla ajalla siivoomaan loput.
      Koska oikealla työajalla et saa paikkoja siivottua kunnolla ja jos et siivoa kunnolla saat valitusta,olet huono siivooja ym.Eräässä suuressa hotellissa olin myös siivoojana silloin oli vielä ns :omat siivoojat.
      Jos pidit lakisääteisen ruokatunnin et saanut huoneita siivottua ja olit hidas.Pomon suosikit istu tauolla lähes joka tunti ja muut teki töitä.

    • Anonyymi

      Kyllä se totta on. Itsekin olin siivoojana monta vuotta sol: lilla. Paska palkka , pomo nylander hirveä ihminen ja kaveerasi paikallisen persu narkki luurangon kanssa mutta menepä sokos hotellille siellä se "Tarja" niin hirvee ihmisten kiusaaja että ei siellä viihtyny kukaan. Osa työkavereista kivoja mutta niistä ei töissä enää ketään. Siivoojien työ on matalapalkkaista, huonosti arvostettua ja raskasta. Väärin mitoitettua ajallisesti.

      • Anonyymi

        Mitä raskasta siinä harja kädessä ja kahvimuki toisessa hiipimisessä muka on? Ette ole oikeaa työtä nähneetkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä raskasta siinä harja kädessä ja kahvimuki toisessa hiipimisessä muka on? Ette ole oikeaa työtä nähneetkään.

        Unohdit välistä 5 röökitaukoa.


      • Anonyymi

        Kateelliset ovat todella ilkeitä..


      • Anonyymi

        Onnes siellä on valvonta kamerat,poliisit voi tarkistaa,ei vartijat,en luota heihin ..epärehellisiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä raskasta siinä harja kädessä ja kahvimuki toisessa hiipimisessä muka on? Ette ole oikeaa työtä nähneetkään.

        Eiköhän noi tee aika paljon enemmän oikeita töitä kuin esim hallituksen loiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä raskasta siinä harja kädessä ja kahvimuki toisessa hiipimisessä muka on? Ette ole oikeaa työtä nähneetkään.

        Et ole ollut siivooja. En minäkään mutta tiedän sen että se on rankin työ. Jos olet jollain miesalalla laiskottelemassa niin sitten et ainakaan tiedä työnteosta mitään. Miesvaltaisilla aloilla ei turhia rehkitä ja hyvä niin. Sama pitäisi saada naisaloille. Eli palkkaan tonni lisää ja työn määrä puoleen.


    • Anonyymi

      Samaa paskaa on tähtisiivous!
      Ukot sellasia kokov… vielä!

    • Anonyymi

      Mikähän se olisi niisku-neideille mieluinen työpaikka, onko sellaista olemassakaan?
      kaikki työpaikat ovat ihan hirveen karmeita ja kaikissa pomot on paskoja ja työkaverit hulluja kiusaajia...
      Nämä ilmeisesti saman aloittajan avaamat ketjut eivät kerro yhtään mitään noista työpaikoista, mutta ketjun aloittajasta ne kertovat ihan kaiken.

      • Anonyymi

        Miksi komentelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi komentelet?

        Jos tuo oli sinusta komentelua niin eipä auta ihmetellä että sinulla on ongelmia työpaikoissasi...


      • Anonyymi

        No jos minun kommenttieni takia siihen päätyy, niin eipä tuosta silloin taitaisi olla eläjäksi muutenkaan... 😂


      • Anonyymi

        Kaikki työpaikat on hyviä verrattuna siivoukseen. Hakekaa nyt hyvät ihmiset muuta työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki työpaikat on hyviä verrattuna siivoukseen. Hakekaa nyt hyvät ihmiset muuta työtä.

        Jonkun on tehtävä siivoustyökin...Kunnioitusta vain vois olla työn antajilta enemmän,mutta kun raha,raha merkitsee nykyaikana kaikessa..Hirveet alueet pitäs halvalla tehdä...Hullun hommaa..


    • Anonyymi

      Olen töissä tällähetkellä palkanlaskijana ole ,varovainen ,jos oot tuhma niin vähennän palkastasi,oohan kiltisti..Rakkaudella palkanlaskija...

      • Anonyymi

        En usko. Palkanlaskijat nimittäin osaavat yleensä kirjoittaa, jopa välimerkkien kanssa.


    • Anonyymi

      Jos et kerkiä, työsuhteesi päätetään sillä perusteella, ettet selviä siivota laatutason vaatimusten mukaisesti. Varokaa kyseistä firmaa.

      • Anonyymi

        Niinpä. Tee työsi äläkä lorvi. Sinut on palkattu sinne töihin eikä lorvimaan. Ponimai...?


    • Anonyymi

      Jonku olisi hyvä tarkistaa mitä näissä suurissa siivousfirmoissa tapahtuu. Palkkaus,työajat jne. Nyt olisi täsmäiskun paikka.

      • Anonyymi

        Kyllä,fiksu ajatus..


      • Anonyymi

        Sama on kotipalvelu firmoissa,siellähän kusetetaan vanhuksia sen minkä kerkeevät,asiakasaika ostettu tunti,kohteessa ollaan viistoistaminuuttii...Ei vanhus uskalla valittaa..Kokemusta on...


    • Anonyymi

      Pitäkää vaan ääntä työntekijät. Hyvähyvä. Itse olen pienessä firmassa ja ei kyllä tuollaista meillä ole. Järkyttää koko ketju. Isot firmat hakee vaan omaa etua ja hyödyn maksimointia. Tehdään ala-arvoisia tarjouksia kun kilpailu on kovaa,ja se sitten revitään työntekijän selkänahasta. Tätä hyväksikäyttöä on niin monella matalapalkka-alalla. Tähän pitäisi puuttua. Tästä pitää pitää älämölöä. Kiskurit kuriin.

      • Anonyymi

        Ja te firmat jotka siivouksia tilaatte,älkää hakeko omassa voiton maksimoinnissa sitä halvinta. Olkaa inhimillisiä ja maksakaa työntekijöille ansaittu palkka. Se halvin kun tuskin sitä tekee. Nyt vastuu omista päätöksistä,ne kun on muutakin kun voiton maksimointia. Hyi häpeä💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja te firmat jotka siivouksia tilaatte,älkää hakeko omassa voiton maksimoinnissa sitä halvinta. Olkaa inhimillisiä ja maksakaa työntekijöille ansaittu palkka. Se halvin kun tuskin sitä tekee. Nyt vastuu omista päätöksistä,ne kun on muutakin kun voiton maksimointia. Hyi häpeä💩

        Jos tilataan niin halutaan tehokas siivous mahdollisimman edullisesti.
        Hyväntekeväisyysasiat hoidetaan sitten muuta kautta.
        Palkanmaksu on sitten täysin siivousfirman ja siivoojan välinen asia, se ei asiakkaalle kuulu, eikä saa näkyäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilataan niin halutaan tehokas siivous mahdollisimman edullisesti.
        Hyväntekeväisyysasiat hoidetaan sitten muuta kautta.
        Palkanmaksu on sitten täysin siivousfirman ja siivoojan välinen asia, se ei asiakkaalle kuulu, eikä saa näkyäkään.

        Siinäpä omahyväinen ja itsekäs vastaus. Kylmä ja jopa julma. Hyvä sinä💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä omahyväinen ja itsekäs vastaus. Kylmä ja jopa julma. Hyvä sinä💩

        Ps. Kaltaisillesi firmoille en siivoaisi tuplapalkastakaan. Onneksi ei edes tarvitse💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä omahyväinen ja itsekäs vastaus. Kylmä ja jopa julma. Hyvä sinä💩

        Joku olevinaan bisnesjuippi joka ei tiiä oikeesta työstä hevon hamsteria, menis ite oikeisiin töihin akkojen ukkojen kiusattavaks näkis mitä bisnestä siellä kentällä pyöritettään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku olevinaan bisnesjuippi joka ei tiiä oikeesta työstä hevon hamsteria, menis ite oikeisiin töihin akkojen ukkojen kiusattavaks näkis mitä bisnestä siellä kentällä pyöritettään

        Tuollaisen itsekkään ahneen sydämmettömän jääkalikan eteen laittaisin vesiämpärin ja rätin ja sanoisin että siivoa kuule ihan itse. Jos osaat. Mulla kun on parempiakin asiakkaita.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä omahyväinen ja itsekäs vastaus. Kylmä ja jopa julma. Hyvä sinä💩

        Niin...? Mistäs luulet asiakkaan sitten maksavan?
        Siivouksestako vaiko siitä ettei kaltaisillesi vinku-iitoille tulisi paha mieli?
        Kuule, asiakas maksaa firmalle taksan mukaan ja odottaa että saa rahalleen myös vastineen. Se mitä firma maksaa siivoojalle, niin se ei kuulu asiakkaalle, sen enempää kuin siivoojan mielenterveyskään.
        Ei taida sinulla oikein liike- ja työelämän lainalaisuudet olla hanskassa..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Kaltaisillesi firmoille en siivoaisi tuplapalkastakaan. Onneksi ei edes tarvitse💩

        Kyllä. Minäkin olen juttujasi luettuani täysin varma siitä ettei kaltaisesi tyypit todellakaan työskentele minun firmassani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku olevinaan bisnesjuippi joka ei tiiä oikeesta työstä hevon hamsteria, menis ite oikeisiin töihin akkojen ukkojen kiusattavaks näkis mitä bisnestä siellä kentällä pyöritettään

        Eipä tarvitse mennä "oikeisiin töihin", eikä oikein joudakkaan kun on oma firma vedettävänä. Minua ei siivousfirmoissa kiinnosta kuin se työnjälki josta maksan siivousfirmalle.
        Siivoojat voivat hoitaa palkka- ja mielenterveysasiansa sen siivousfirman kanssa, meidän firmaan niitä ei tarvitse tulla naukumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Minäkin olen juttujasi luettuani täysin varma siitä ettei kaltaisesi tyypit todellakaan työskentele minun firmassani.

        No en todellakaan,siitä voit olla varma. Minulla on paljon arvokkaampia asiakkaita kuin kaltaisesi. Minun ei tarvii alkaa kenenkään jalkarätiksi nyt eikä tulevaisuudessa. Olen siten onnekas.👍.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan,siitä voit olla varma. Minulla on paljon arvokkaampia asiakkaita kuin kaltaisesi. Minun ei tarvii alkaa kenenkään jalkarätiksi nyt eikä tulevaisuudessa. Olen siten onnekas.👍.💩

        Ja mitä tässä mielenterveydestä höpiset. Sinullako on ongelmia sen suhteen? Viesteistäsi päätellen niin näyttäisi olevan.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä tässä mielenterveydestä höpiset. Sinullako on ongelmia sen suhteen? Viesteistäsi päätellen niin näyttäisi olevan.💩

        Enkä ole mikään halpa työntekiä. Mutta hyvä olen. Ja asiakkaat ei valita. Ne maksaa hyvin.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä tässä mielenterveydestä höpiset. Sinullako on ongelmia sen suhteen? Viesteistäsi päätellen niin näyttäisi olevan.💩

        Ihan höpöhöpö-tyyppi olet. Tuskin olet missään töissä, tuskin pääsetkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan höpöhöpö-tyyppi olet. Tuskin olet missään töissä, tuskin pääsetkään.

        Mäne sinne toimistolles sikareita polttamaan, konjakkia juomaan ja alamaisias kyykyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan höpöhöpö-tyyppi olet. Tuskin olet missään töissä, tuskin pääsetkään.

        Tietäisitpä vaan. Mutta sama minulle mitä ajattelet. Minulla on ihanat asiakkaat. Olen heistä hyvin kiitollinen ♥️.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäne sinne toimistolles sikareita polttamaan, konjakkia juomaan ja alamaisias kyykyttämään.

        En juo, en polta, enkä kyykytä ketään.
        Ostan tarvitsemaani palvelua ja vaadin myös hyvää työtä josta maksan tinkimättä.
        Omilleni maksan hyvän palkan, mutta itkijöitä ja laiskureita en listoilla pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo, en polta, enkä kyykytä ketään.
        Ostan tarvitsemaani palvelua ja vaadin myös hyvää työtä josta maksan tinkimättä.
        Omilleni maksan hyvän palkan, mutta itkijöitä ja laiskureita en listoilla pidä.

        Hyvää loppuelämää valitsemallasi linjalla...🙄minä lähden nyt mukavampiin tunnelmiin. Huomenna on taas uusi työpvä ja ihanien arvostavien asiakkaiden kohtaamiset. Niitä odotellessa🙂.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää loppuelämää valitsemallasi linjalla...🙄minä lähden nyt mukavampiin tunnelmiin. Huomenna on taas uusi työpvä ja ihanien arvostavien asiakkaiden kohtaamiset. Niitä odotellessa🙂.💩

        Juu juu, tottakai... Kohta hoitaja tuo lääkkeet. Hyvää yötä. Aamulla on kaurapuuroa. 😂🤣💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu, tottakai... Kohta hoitaja tuo lääkkeet. Hyvää yötä. Aamulla on kaurapuuroa. 😂🤣💩

        No johan osui ja kolahti🙂 kai muistit tänämaamun lääkityksen niin ei käy kun edellä🤭mielekästä,ymmärtäväistä ja empaattista ja oikein hyvää työpäivää sinulle.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan osui ja kolahti🙂 kai muistit tänämaamun lääkityksen niin ei käy kun edellä🤭mielekästä,ymmärtäväistä ja empaattista ja oikein hyvää työpäivää sinulle.💩

        Kolahtiko? Pyydä hoitajaa nostamaan sängynlaita ylös niin et uudelleen tipu sängystä.
        Tuollaiset työntekounet voivat olla joskus rauhattomia ja aiheuttaa pyörimistä sängyssä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja te firmat jotka siivouksia tilaatte,älkää hakeko omassa voiton maksimoinnissa sitä halvinta. Olkaa inhimillisiä ja maksakaa työntekijöille ansaittu palkka. Se halvin kun tuskin sitä tekee. Nyt vastuu omista päätöksistä,ne kun on muutakin kun voiton maksimointia. Hyi häpeä💩

        N-Clean siivoaa kaikki Suomen Tokmannit. Joten vähentäkää Tokmannilla käyntejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N-Clean siivoaa kaikki Suomen Tokmannit. Joten vähentäkää Tokmannilla käyntejä.

        Kyöstille palautetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolahtiko? Pyydä hoitajaa nostamaan sängynlaita ylös niin et uudelleen tipu sängystä.
        Tuollaiset työntekounet voivat olla joskus rauhattomia ja aiheuttaa pyörimistä sängyssä...

        Taidat olla johtajan sijasta lähäri kun noin paljon tiedät hoitojutuista. Huolestuttavaa että kaltaisesi hoitaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N-Clean siivoaa kaikki Suomen Tokmannit. Joten vähentäkää Tokmannilla käyntejä.

        Laivoilla on sama firma..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laivoilla on sama firma..

        Niin että yhden nillittäjän takiako pitäisi lopettaa kaupassa käyminen...?! 😂🤣💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyöstille palautetta!

        Mitä se kyöstille kuuluu, myynyt osakkeensakin jo aikoja sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla johtajan sijasta lähäri kun noin paljon tiedät hoitojutuista. Huolestuttavaa että kaltaisesi hoitaa ihmisiä.

        Sinunkin kannattaisi opiskella muutakin kuin oppisopimuksella siivoojaksi... 🤣


      • Anonyymi

        Kun on laatutakuu firma, niin asiakas saa vaatia samaan rahaan niin laadukasta siivousta kun haluaa. Yleensähän Tokmannilla tehtävä siivous on ylläpitosiivousta, mutta asiakas voi vaatia niin perusteellista siivousta kuin haluaa. Tämän takia monet laatutakuu firmat ovat menneet konkurssiin. Ei 2,5 tuntiin kerkiää millään tehdä niin laadukasta siivousta kuin asiakas vaatii. Tokmannilla on vielä tavaraa tosi paljon, ettei yhdistelmä koneella pysty ajamaan.


    • Anonyymi

      nii tee ite paskas

    • Anonyymi

      sama homma valtionyhtiössä Postissa, maksetaan 3 tunnin piiri ja jakoon menee 6 tuntia, olis kiva nähä kellokallen juoksevan ite piirinsä, voi hyvä tavaton tätä maailman menoa.

      • Anonyymi

        postissa kaikki ammattitaito potkittiin pihalle jo vuosia sitten


    • Anonyymi

      Riistäjät riistää!

      • Anonyymi

        Mikä on Tarzan savon kielellä?

        - Pöhheikön piällysmies


    • Anonyymi

      Itse tein kuukaudessa yli 10 tuntia palkatonta työtä. Asiakas saa vaatia aivan mitä haluaa. Jos asiakas antaa tahallaan huonot laatupisteet, loppuu siivoojalta työt. Sanotaan vaan, ettei työntekijä selvinnyt töistä laatutason vaativalla tavalla. Ei auttanut, vaikka firman työnohjaaja tuli kanssani siivoamaan. Moni laatutakuu firma on jo mennyt konkurssiin. Milloinkahan on N-Cleanin vuoro?

      • Anonyymi

        No jopa oot hölömö kun palkatta töitä teet. Syytä ihtees.


      • Anonyymi

        muuta kiinaan ruikuttaja.


    • Anonyymi

      Ei milloinkaan,kun on noin hölmöjä siivoojii,että tekevät ilmaista työtä.Lopettakaa..

    • Anonyymi

      Ihme valittajia. Kuvat lehteen niin osaa työnantajat varoa ottamasta töihin moisia vinkujia.

      • Anonyymi

        Epäsosiaalinen töihin kykenemätön vaan itkee...


    • Anonyymi

      Aloittaja: Älä välitä näiden mussutuksesta jotka eivät ole koskaan oikeasti töitä tehneet vaan nysvänneet jossain suhteilla hommatuissa duuneissa. He puhuvat somettamisesta työaikana koska se on se mitä he itse tekevät lähes koko työaikansa.

      En ole ollut siivousalalla mutta tiedän miten siellä yritetään huijata siivoojia tekemään ilmaiseksi töitä. Mutta jos sinulle maksetaan tietystä tuntimäärästä ja jäät sinne työajan jälkeen siivoamaan niin se on sitten kyllä ihan sinun häpeäsi. Siivoat mitä ehdit annetussa ajassa ja jätät loput siivoamatta. Jos kuulut liittoon niin ne eivät voi sinua tuolla perusteella erottaa. Tai hyvät rahat saat jos erottavat. Otat kuvia ja listat talteen yms.. Jos et kuulu liittoon niin se on sitten voi voi. Ilmaisia töitä ei silti kannata tehdä. Mitä sinulla on muka menetettävää tuon huijarifirman kanssa?

      Jos tosiaan sinulla on niin kova "työmotivaatio" tai miellyttämisen halu että teet ilmaisia töitä ja sitten vaan nillität asiasta niin emme voi sinua auttaa.

      • Anonyymi

        Ugh! Suuri tietäjä on puhunut. Töissä pärjää työtä tekemällä. Nykyaikana vallitsevien lakien alla ei löydy niin rohkeaa työnantajaa että uskaltaisi edes yrittää aloittajan kuvaamia "sortotoimia".
        Jos taas aloittaja on itse raapustanut nimensä työsopimukseen joka tuollaisen mahdollistaa mm. työajan suhteen, niin ketähän siitä pitäisikään syyttää?
        Ei pidä laittaa nimeään paperiin jonka sisältöä ei ymmärrä.
        Lisäksi ihmettelen jos aloittaja kokee työpaikkansa noin kamalana, niin miksi hän roikkuu siellä ja pyrkii verkossa valittamalla muka saada jotakin korjausta asiaan.
        Itse pidän todennäköisenä että aloittaja on omaa syytään pistetty työpaikasta pihalle ja nyt hän yrittää kostaa mustamaalaamalla entistä työnantajaansa.


      • Anonyymi

        Kyseinen firma tekee nollatuntisopimuksia. Otetaan vaan uusia työntekijöitä ja entiset työntekijät jätetään roikkumaan firman kirjoille. Työntekijöitä ei irtisanota, vaan sanotaan ettei töitä ole. Kyseisen firman työntekijöitä on joutunut sairaslomalle.


    • Anonyymi

      Joko aloittaja lähti kotiinsa venäjälle? Enää 11 tuntia aikaa...

    • Anonyymi

      Eli työntekijä tekee 20 tuntia kuukaudessa palkatonta työtä, joka tekee palkasta noin 200 euroa. Kun kyse on laatutakuu firma, niin kolmen kuukauden välein tehdään ns. laatukierroksia, jossa asiakas saa pisteyttää siivouksen haluamallaan tavalla. Asiakas voi pisteyttää siivouksen niin huonoksi kuin haluaa. Siivousta pitää sitten korjailla niin paljon, että asiakas on tyytyväinen. Työnantaja voi myös irtisanoa työntekijän sillä perusteella, ettei hän selviydy työstä laatuvaatimuksen mukaisesti. Tässä ei huomioida lainkaan sitä, että työaika on todella tiukka ja vaikka siivooja tekisi 20 tuntia palkatonta työtä, voi asiakas silti vaatia vielä parempaa siivousta. Jokainen, joka on käynyt Tokmannilla voi todeta, että käytävät ovat ahtaat ja tavaraa on todella paljon, joten aja siinä sitten isolla yhdistelmäkoneella, jos pystyt. Siivooja joutuu väkisinkin siirtelemään tavaroita edestakaisin, jotta koneella ajaminen onnistuisi.

      • Anonyymi

        Jos olet nollatuntisopimuksella, niin työnantaja voi jättää sinut roikkumaan firman kirjoille tarjoamasta lainkaan töitä sinulle. Tällä tavoin kyseinen firma toimii


    • Anonyymi

      Akat ukot tuuletusluukku stetoskooppi seinää vasten,häätö edessä,KERROSTALO EDESSÄ,parkkipaikkapirkko akka,kyttää juorut liikkuu

      • Eräs myymäläpäällikkö valitti, että hyllyn alla on pölyä. No siivooja sai potkut, koska ei kyennyt siivoamaan tarpeeksi laadukkaasti lyhyessä ajassa.


    • Anonyymi

      N-Clean palkittiin juuri Luovi-palkinnolla.
      Vötkylät vain haukkuu.

    • Anonyymi

      Joensuun paras työpaikka.

    • Anonyymi

      KYLLÄ KIITOS TIEDOSTA

    • Anonyymi

      Suosittelen karjasiivousta. Tekekevät todella hyvää jälkeä.

      • Anonyymi

        Utareitako ne pessee?
        Ja lehmän häntiä.


    • Anonyymi

      Siivousalalla harvemmin 50-100% ylitöitä koska ne menee ns. ylimääräisen työn nimikkeellä. Peruspalkalla mennään. Esimerkkinä: 2 viikon tunnit 120 h, ei maksettu ylitöistä , asia PAM:n käsittelyyn ja ei aiheuttanut toimenpiteitä. Ylimääräisen työn nimikkeellä meni. Antaa vaan maahanmuuttajien tehä siivoushommat.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe