Maksoin yli kymmenen euroa muutaman minuutin puhelusta heille jossa kysyin mistä löytyy ohjeistusta heiltä ostettuun yrityksen verkkosivuille, asiakaspalvelija pihalla kuin lumiukko, osasi vain antaa EMAIL osoitteen josta asiaa voisi kysyä?!?
Kysyin nimenomaan löytyykö ohjeistusta netistä, ei osaa vastata mitään.
Sitten itse löysin ne Telian omilta sivuilta vartin googlailtuani. PELKKÄÄ RAHASTUSTA KOKO TELIA!!!!!!!!!!!
Varo Teliaa! Yritysasiakaspalvelu ihan pihalla, ei tiedä mistään yhtään mitään
Anonyymi-ap
3
729
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat hoitajan verkon siirto nurkka, p,uhuvat kuin Kärsämäki miehet me poltetaan kirkko matkalla Tenhunen linja autot
4 kerran vihittyt siirtää hovi kumartaa, kohtaa toisten wc saunaan väkivalta kohta. - Anonyymi
Vaha Sonera.
- Anonyymi
Vanha.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936