Ilmianna Joensuun huonoin työpaikka!

Anonyymi-ap

Missä työntekijää kytätään tai kyykytetään?

Missä ei tarjota työsuhde-etuja, onko palkanmaksussakin ongelmia? Joudutko taistelemaan lisistä, jotka sinulle kuuluvat? Onko työnantajalla7yrittäjällä maksuvaikeuksia, suorastaan palkanmaksuhaluttomuutta?

Anna tunteidesi kuohua ja ilmoita kaikesta asiattomuudesta! Nyt on sana vihdoin vapaa!

Jos hallitus vituttaa, niin lappaa sekin linjoille!

101

2784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän asti kaikki työpaikat olleet huonoja esim.jns kaupunki VR raumarepola penttilänsaha.ruola.puolimatka.wärtsilä.schauman,hankkija ym.yliopistolla olin työllistettynä ei iskenyt nyt olen eläkkeellä mielenterveys syistä.

      • Anonyymi

        Jospa kaikki johtuukin omasta mielenterveydestäsi? Nuo mainitsemasi ovat ihan hyviä työpaikkoja, mutta jotkuthan ei syystä tai toisesta viihdy missään.


    • Anonyymi

      Kiitos aloituksesta. Työttömyys parempi kun PASKA TYÖPAIKKA.

      • Anonyymi

        Niin, ainahan sitä toisten tienaamaa rahaa syö mieluummin kuin tienaisi elantonsa itse...


      • Anonyymi

        Minkälainen on hyvä työpaikka? Ei semmoisia ole ollut ikinä. Jokaisessa työpaikassa ja työssä on omat haasteensa, vaikeutensa ja vittumaisuutensa. Jos ei sopeudu/halua sopeutua mihinkään, on syytä mennä peilin eteen.
        On tulkut tehtyä kaikennäköistä ja tässä viimeisimmässä näen todellakin kaiken sen paskan, joskus kirjaimellisestikin, mutta se oma asenne, millä mitäkin työtä olen tehnyt, ratkaisee. Kaikki on ITSESTÄ KIINNI. Viihtyy, ei viihdy, viihtyy, ei viihdy... on niitä huonoja päiviä kaikilla, mutta on se mukava saada säännöllistä palkkaa vaikka se on pieni, mutta taas pääsee vähän etefnpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ainahan sitä toisten tienaamaa rahaa syö mieluummin kuin tienaisi elantonsa itse...

        Varsinkin kun pitää esimiesten pyllyä nuolla


    • Anonyymi

      Kyllä on ollut tosi huonoja firmoja kaveri ajettu loppuun.kannattaa pysyä poissa ettei käy samalla tavoin

    • Anonyymi

      Aune mänttäri

      • Anonyymi

        Tokmanni


    • Anonyymi

      Erkinpellin kakkipylpyrä Oy.

    • Anonyymi

      Polkka,en suosittele kellekään,pomoja enemmän kuin työntekijöitä...Työpaikka kiusaaminen on siellä 1:juttu....

      • Anonyymi

        Höpö höpö, et ole tainnut olla lähelläkään polkan työpaikkoja. Töitä siellä pitää tehdä kuten muuallakin, ei siellä kynnen lakkaajat menesty, mutta palkka tulee säännöllisesti, lomat pyörii ja työkaverit on ihan kivoja. Kokeilisit joskus ennen kuin kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, et ole tainnut olla lähelläkään polkan työpaikkoja. Töitä siellä pitää tehdä kuten muuallakin, ei siellä kynnen lakkaajat menesty, mutta palkka tulee säännöllisesti, lomat pyörii ja työkaverit on ihan kivoja. Kokeilisit joskus ennen kuin kirjoittelet.

        Olen ollut polkalla töissä,enkä voi suositella kellekään,otin loparit.Kiusaamista,työpanos hirvee,palkka huono,työajat perheestä.Tämä on minun näkemys..Juoruilua ym.ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut polkalla töissä,enkä voi suositella kellekään,otin loparit.Kiusaamista,työpanos hirvee,palkka huono,työajat perheestä.Tämä on minun näkemys..Juoruilua ym.ym.

        Sopeutumaton. Viihdytkö missään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut polkalla töissä,enkä voi suositella kellekään,otin loparit.Kiusaamista,työpanos hirvee,palkka huono,työajat perheestä.Tämä on minun näkemys..Juoruilua ym.ym.

        Kerro mitä teit, kerro asenteestasi töitä kohtaan, työajat ym ym. En tunne enkä tiedä ko työpaikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut polkalla töissä,enkä voi suositella kellekään,otin loparit.Kiusaamista,työpanos hirvee,palkka huono,työajat perheestä.Tämä on minun näkemys..Juoruilua ym.ym.

        Ihan kuin Lähivakuutuksessa. Lisäksi oli vielä toisten haukkuminen selän takana ja älytön nuoleskelu.


    • Anonyymi

      Hermot on kyllä kunnossa.mutta firmat eivät

    • Anonyymi

      Lorvista kaikki työpaikat ovat huonoja. Itse en ole huonoa työpaikkaa vielä nähnyt, kaikki on olleet ihan hyviä.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä riittää, nykyään kun suurin osa työstä on joillekin sitä puhumista. Sillon jää vähän enemmän tekevä mutta vähemmän puhuva helposti muiden hampaisiin tai jalkoihin, ihan paikasta riippumatta. Työmaailma ei ole enää sama kuin ennen että näytöt määrää ja tekijää arvostetaan. Se on nykyään niin että mitä parempi olet puhumaan sen paremmin pärjäät, nuole vaikka raksalla esimiehen persettä päivä niin oot paremmissa kirjoissa kuin hiljainen tekijä. Suhteet auttaa kyllä molemmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä riittää, nykyään kun suurin osa työstä on joillekin sitä puhumista. Sillon jää vähän enemmän tekevä mutta vähemmän puhuva helposti muiden hampaisiin tai jalkoihin, ihan paikasta riippumatta. Työmaailma ei ole enää sama kuin ennen että näytöt määrää ja tekijää arvostetaan. Se on nykyään niin että mitä parempi olet puhumaan sen paremmin pärjäät, nuole vaikka raksalla esimiehen persettä päivä niin oot paremmissa kirjoissa kuin hiljainen tekijä. Suhteet auttaa kyllä molemmissa.

        👍👍👍👍👍👍👍 Näin on!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä riittää, nykyään kun suurin osa työstä on joillekin sitä puhumista. Sillon jää vähän enemmän tekevä mutta vähemmän puhuva helposti muiden hampaisiin tai jalkoihin, ihan paikasta riippumatta. Työmaailma ei ole enää sama kuin ennen että näytöt määrää ja tekijää arvostetaan. Se on nykyään niin että mitä parempi olet puhumaan sen paremmin pärjäät, nuole vaikka raksalla esimiehen persettä päivä niin oot paremmissa kirjoissa kuin hiljainen tekijä. Suhteet auttaa kyllä molemmissa.

        Olen ollut yli 30 vuotta töissä, kenenkään persettä en ole nuollut ja aina on töitä piisannut ja olen jokaisessa työpaikassa viihtynyt, työkavereista ja esimiehistä ei mitään pahaa sanottavaa. Mistä ihmeestä te oikein puhutte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut yli 30 vuotta töissä, kenenkään persettä en ole nuollut ja aina on töitä piisannut ja olen jokaisessa työpaikassa viihtynyt, työkavereista ja esimiehistä ei mitään pahaa sanottavaa. Mistä ihmeestä te oikein puhutte?

        Me vanhat ymmärretään paremmin työelämä, töitä pitää tehdä, että saa edes sen kurjan palkan. Opetettu, ettei elämästä selviä työtä tekemättä, luukulla kerjääminen oli häpeä. Omilla pitää tulla toimeen. Tätä ei enää opeteta. Muistan vieläkin ekan palkkani, euroissa noin 150. Sillä maksoi huoneen vuokran ja osti jotain purtavaa, kaksi (2) viikkoa seuraavaan tiliin suorastaan nälissä, mutta ylpeys ei vienyt kerjäämään verorahoja. Kotoa apuja ei heltinyt.
        "Koulu" oli kova, mutta opetti ja paljon.
        En nyt ihan haudan reunalla (toivottavasti) vielä ole, kun eläkekkään ei vielä pyöri, mutta kakarana oli töihin lähdettävä, vaihtoehto oli siinä. Vain yksi (1) lapsista oli vanhemmilla vara kouluttaa viidestä, muut sai lähteä hakemaan elantonsa, mistä löysi.
        Oppi oli hyvä, mutta rankka ja opetuksen jaoin omillekkin lapsille, joista on tullut veronmaksajia tähän yhteiskuntaan vaikka ovat nuoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me vanhat ymmärretään paremmin työelämä, töitä pitää tehdä, että saa edes sen kurjan palkan. Opetettu, ettei elämästä selviä työtä tekemättä, luukulla kerjääminen oli häpeä. Omilla pitää tulla toimeen. Tätä ei enää opeteta. Muistan vieläkin ekan palkkani, euroissa noin 150. Sillä maksoi huoneen vuokran ja osti jotain purtavaa, kaksi (2) viikkoa seuraavaan tiliin suorastaan nälissä, mutta ylpeys ei vienyt kerjäämään verorahoja. Kotoa apuja ei heltinyt.
        "Koulu" oli kova, mutta opetti ja paljon.
        En nyt ihan haudan reunalla (toivottavasti) vielä ole, kun eläkekkään ei vielä pyöri, mutta kakarana oli töihin lähdettävä, vaihtoehto oli siinä. Vain yksi (1) lapsista oli vanhemmilla vara kouluttaa viidestä, muut sai lähteä hakemaan elantonsa, mistä löysi.
        Oppi oli hyvä, mutta rankka ja opetuksen jaoin omillekkin lapsille, joista on tullut veronmaksajia tähän yhteiskuntaan vaikka ovat nuoria.

        Niin se vaan on. Toiset tekee ja toiset valittaa.


      • Anonyymi

        Elämä opettaa....


    • Anonyymi

      Persujen piiritoimisto.

      • Anonyymi

        Mitä työtä teit siellä? Oliko siellä ketään muuta kuin sinä silloin?


    • Anonyymi

      Itse en ole muuta kuin nuollut.on kannattanut.olen laiska läskipää.en muuten saa olla työssä ainoa vaihto ehto nuolla.

    • Anonyymi

      Joo meidän firmassa on epäpätevä ns työnjohtaja sille nuoleminen on tärkeämpää kuin työnteko.vähennettiin työvoimaa nuolija ja vasikka joka soittaa joka ilta mitä työpaikalla on puhuttu saivat jäädä.enää en mene firmaan.

      • Anonyymi

        Ei ole niin kakkaista pyllyä ettenkö sitä nuolisi jos se tuo minulle jotakin hyötyä. Silleen sitä menestyy ja pääsee eteenpäin, ei suinkaan kyräilemällä ja selän takana haukkumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin kakkaista pyllyä ettenkö sitä nuolisi jos se tuo minulle jotakin hyötyä. Silleen sitä menestyy ja pääsee eteenpäin, ei suinkaan kyräilemällä ja selän takana haukkumalla.

        Just niin...


    • Anonyymi

      Pilkon cittari :))))

    • Anonyymi

      Kyllä lipominen on monessa firmassa parasta saat helpoimmat työt kun on työnjohtaja jolla eko ongelma ja pätevyys huono.firmoissa on oma kultapossukerho pomon mielistelijät

    • Anonyymi

      Itse kyllä pelkään oman työpaikkani puolesta.mutta etsin toisten työstä ym tekemistä virheitä juoruan välittömästi työnjohdolle.ei oikein ole muuta vaihto ehtoa kun oma pätevyys ahkeruus ei riitä.

    • Anonyymi

      Antaisitteko joensuun huonoimman työntekijän nimen. Ei tarkasti. Silleen kuten : ReissuMara, MatkaMara, VaraManu, PekkaPeitsi jne.

    • Anonyymi

      Läskipää tuli taloon näköispatsas kaveri aina pitää olla teettää työt toisilla

    • Anonyymi

      Tietääkseen mikä on Joensuun huonoin työpaikka olisi ensin työskenneltävä niissä kaikissa, joten kysymykseen ei voi vastata.

    • Anonyymi

      Kaikki ruskeankielen työpaikat on surkeita. Eriarvoiset työntekijät samassa työtehtävässä esimiesten lellikkeinä ovat oksettavan yleistä.

    • Anonyymi

      Joensuun kaupunki

      • Anonyymi

        Tekninen virasto


      • Anonyymi

        Joukkokiusaamista, juorujen levittämistä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkokiusaamista, juorujen levittämistä…

        Tee työsi äläkä itke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee työsi äläkä itke.

        Tottahan tuo on. Johtoryhmää myöten kiusaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee työsi äläkä itke.

        Aikuiset immeiset kiusaa kuin keskenkasvuiset kakarat. Ei ikinä uskoisi, että tällaiset on päästetty johtamaan ja päättämään kaupungin asioista. Ylintä johtoa myöten annetaan hiljainen hyväksyntä kaikelle syrjinnälle ja kiusaamiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkokiusaamista, juorujen levittämistä…

        Mistä ne toiset tietää,toisten asiat paremmin ,kuin minä itse,onne fiksuja nämä jns- kaupugintyöntekijät..Eikö niillä piruvie oo muuta elämää.Juoruja,Juoruja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan tuo on. Johtoryhmää myöten kiusaavat.

        Kohta tulee Put.lopettaa kaiken kiusaamisen,rauha kaikkien sielulle,silloin loppu pahuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuiset immeiset kiusaa kuin keskenkasvuiset kakarat. Ei ikinä uskoisi, että tällaiset on päästetty johtamaan ja päättämään kaupungin asioista. Ylintä johtoa myöten annetaan hiljainen hyväksyntä kaikelle syrjinnälle ja kiusaamiselle.

        Tollanen on toi ap, lieneekö käynykkää joensuussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulee Put.lopettaa kaiken kiusaamisen,rauha kaikkien sielulle,silloin loppu pahuus.

        Kertoo ittestään!


    • Anonyymi

      Ruskeakieliset työpaikat ovat parhaita.ei tarvitse tehdä töitä sopii minulle olen nuolija tyyppiä.

      • Anonyymi

        Joo postilla se jätkä nuoli kaupungintalolla henkilökuntaa ja muille oli kuin piru...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo postilla se jätkä nuoli kaupungintalolla henkilökuntaa ja muille oli kuin piru...

        Kiero mielistelijä.on tosipaikan tullen kova pelkuri.mielialanvaihtelut nopeita kun tulee pomo paikalle.


    • Anonyymi

      Hienoa että olet kerrankin rehellinen.et kääntänyt takkia.kaksiosainen takinvuori on erittäin yleinen tänä päivänä

    • Anonyymi

      Ilmianna huonoin työntekijä.Työnantaja maksaa työntekijän palkan verot ja sos kulut sekä on velvollisuudet.Työntekijällä on oikeudet ja saa palkan työpaikalla olosta.

    • Anonyymi

      Mita sina sanoa? Eiko pizzassasi ole muka makua?
      Karva kasi ranne pitsa vaanta sinalle ja sina moitti minu firma!

    • Anonyymi

      Työnteko on sivuseikka tehköön tyhmemmät.näköispatsaana ei tee virheitä.palkka juoksee pääasia

      • Anonyymi

        Yliopistolla on noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliopistolla on noin.

        Yliopistolla kiusaamista ja syrjintää.


    • Anonyymi

      Laiskasta vetelästä lorvista kaikki työpaikat ovat huonoja...

    • Anonyymi

      Kun on epäpätevä työnjohtaja sille nuoleminen ym tehoaa.kertoo millainen on. hyvä työnjohtaja on oikeudenmukainen arvostaa työntekoa on tarvittaessa tiukka.

    • Anonyymi

      Meidän firmassa urpo "työnjohtaja"ei tarvitse sokeria kahvipöydässä on sen verran imelää porukkaa ympärillä.

    • Anonyymi

      Olisko pöydässä tilaa? En käytä rexonaa mutta lipominen on hallinnassa ja vielä kuka tekee työt? Toivottavasti ne jotka eivät istu pöydässä.

    • Anonyymi

      Oli lipo vasikka nuoripelle "töissä"juorusi mestarille kun lähdettiin viisitoista minuuttia aikaisemmin.jututin pellejä rupesi änkyttymään punasteli sai oikean yläkoukun ei enää uskaltanut tulla työmaalle.

      • Anonyymi

        Eli ette noudattanut työaikasopimusta, eli toisin sanoen varastitte työnantajalta.
        Siinäkö on työmoraalinne?
        Ja sitten puupäät vielä ihmettelette miksi esimiehet ovat vittumaisia...
        Minä olisin mestarina antanut kenkää ennen aikojaan lähteneille ja tehnyt liposta pomon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ette noudattanut työaikasopimusta, eli toisin sanoen varastitte työnantajalta.
        Siinäkö on työmoraalinne?
        Ja sitten puupäät vielä ihmettelette miksi esimiehet ovat vittumaisia...
        Minä olisin mestarina antanut kenkää ennen aikojaan lähteneille ja tehnyt liposta pomon.

        Nuoripelle istuu tupalla neljä kertaa päivässä työaikana aina kymmenen minuuttia eli 40 minuuttia.sitten kyttää toisia.on laiska pakko vasikoida nuolla.pelkää oman työpaikkansa puolesta.


    • Anonyymi

      TyönTEKIJÄ myy omaa työpanostaan työnANTAJALLE. Suorittamalla oman osansa tekijä on oikeutettu valvomaan saavansa yhdessä sovitun korvauksen jota palkaksi myös on kutsuttaman. Työnantajalla on oikeus, ja on oltava, maksaa työn TUOTTAVUUDEN mukaista palkkaa tekijälle. Siis jopa enemmän kuin pakko.

      Jos joku luulee tämän toimivan ns. perseen nuoleskelulla, on kokonaisuudessaan hakoteillä. Toki yksittäistapaukset kuuluvat kaikkeen toimintaan mutta kokonaisuus ratkaisee.
      Kuten ainetta ei voida luoda tyhjästä, ei myöskään tuottoa eli käytännössä rahaa.
      Koskee kaikkia yhteiskuntajärjestelmiä.

      Ihmiset ovat erilaisia. Niin myös työnjohtajat.
      Arvostelijat kuitenkin omaavat usein yhtälaisuuden. Helppouden.
      Arvostelijan osa on helpoin, siihen ei paljon järkeä tarvita.
      Se joka on erehtynyt työnjohtajaksi, on tiennyt tämän jo lähtiessään koiran virkaan.
      Ne jotka eivät kestä arvostelua jäävätkin helpompiin hommiin.
      Arvostelemaan. Hyvä niin ?

    • Anonyymi

      Jos on työt tehty lähtö on ok.on ollut kavereita työpaikalla satanut vettä ei ole pystytty tekemään pinnoitustöitä istuneet koko päivän varastossa.yksi kaveri ei tullut soitti työnjohdolle että on kotona.reilu kaveri

      • Anonyymi

        Ei ole ok jos lähtöön ei ollut esimiehen lupaa. Jos työnantaja maksaa täyden palkan, niin työntekijä on velvollinen olemaan työpaikalla täyden työajan, ellei esimies muuta määrää tai asiasta ole erikseen sovittu.


    • Anonyymi

      Vötkylöille ei oo hyviä työpaikkoja.

    • Anonyymi

      Postin jätkä tyyppillinen esimiesten nuolija mieliala vaihtuu nopeasti.

    • Anonyymi

      Sillä lailla....

      • Anonyymi

        Mikä kiukuttaa?


    • Anonyymi

      Vötkylät valittaa aina ja kaikesta.Lisäksi valehtelevat

    • Anonyymi

      Meidän firmassa on kaksinaamaisia pellejä tekevät töitä kun johto omistajat on paikalla ollaan hyvin ahkeria mutta kun johto omistajat ovat poissa niin istutaan ja lorvitaan kännykkää räplätään.

      • Anonyymi

        Pääasia,että saa työnsä tehdyksi. Joutoaikana voi katsoa kännykkää.


    • Anonyymi

      Kyllä niitä kaksinaamaisia pellejä on firmat täynnä

    • Anonyymi

      Meillä on Lyyli leväperä pattipolvi.mahtava Miina.oikein lehmänlypsäjä tyyppiä.

    • Anonyymi

      Lyyli on kova likka.kiukuttelee joka päivä aluksi luultiin että kuukautiset sitten ei ole enää mahdollista valuvika osoittautui lopuksi

    • Anonyymi

      Lyyli ei ole herkkupala.ehkä jossain maatalousnäytellyssä pärjäisi lehmä osastolla

    • Anonyymi

      Huonoin missä on aloittajan kaltaisia urpoja viettämässä aikaa työmaalla.

      • Anonyymi

        Käy kokeilee susirajan tarjonta hämmästyt henkisen väkivallan määrästä


    • Anonyymi

      Itä-suomi synkkää aluetta mielenterveys tilastossa kun on pahaolla purkaa pahaa oloaan viattomille kertoo millainen ihminen oikeasti on.

    • Anonyymi

      Mielenterveysongelmien kannattaa hakea apua.lääkitys.terapia.ym.työpaikoilla on monella vaikeaa

    • Anonyymi

      Ehdottomasti polkka , en suosittele , palkkaavat tätä nykyä vain näitä kielitaidottomia maahanmuuttajia kun eivät enää muualta saa tekijöitä. Esimiehet on kouluttamattomia esimiestyöhön ja firma huitelee miinuksella . Työpaikka kiusaamista ja niihin monstereihin ei pysty edes työsuojelu vaikuttamaan . Palkat huonot .

    • Anonyymi

      Ravintola pepestä olen kuullut paljon negatiivista , vaihtuvuus tuntuu olevan kova työntekijöissä ja taitaa jatkuvaan olla paikkoja sinne auki joka kertonee paljon omistajista

    • Anonyymi

      cafe pepe

    • Anonyymi

      Pilke päiväkodit , huono johtaminen ja huonot työolot

    • Anonyymi

      Miksi Pilkessä hoidetaan työsuhdetta huonosti? Hoidetaanko sitten lapsiakaan hyvin?

      Miten kukaan vie tuonne lapsiaan?

    • Anonyymi

      On väärin että työpaikoilla maksetaan kykyjen mukaan. Haluan enemmän.

    • Anonyymi

      Töissä pitää nuolla työnjohtajien kikkeliä ja muuta ja joutuu myös nuolemaan asiakkaita ja emme saa melkein mitään vastineeksi ja sitten näille ex kiusaajille tönijille ja naurajille maksetaan vaikka mistä

    • Anonyymi

      Urkki on paras työnantaja jos vielä pittää firmaa.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe