Muistutus kaikille veronmaksajille: jos aiotte ensi vuonna maksaa veronne muualle kuin Kouvolaan niin Kotikuntalain mukaan (VML 5 §:n 1 mom) uudessa kunnassa pitää olla kirjoilla viimeistään 31.12. mennessä.
Me olimme ajoissa liikkeellä.
KonkurssiKypsästä Kouvolasta paremmille apajille
6
313
Vastaukset
- Anonyymi
Terveisiä sinne sysmään,meneekö hyvin ?
- Anonyymi
Väätä paikka, arvaa uudestaan?
- Anonyymi
En tiedä onko Sysmässä kunnon sairaalaa mutta ainakin uudessa kotikunnassamme on ja lisäksi muunmuassa pienempi veroprosentti sekä talous kunnossa.
Täällä ei tosin ole sellaisia hienoja kärkihankkeita kuin teillä siellä Kouvolassa ja taitaa olla muutenkin hieman paremmalla tasolla asioidenhoito.
Ehdotankin Kouvolan seuraavaksi kärkihankkeeksi sukellusveneiden kuivastamaa Kymiringin viereen. Perusteena voisi olla pehmeä hiekka ja lyhyt matka Jäämereltä.
- Anonyymi
Veroja esitetään korotettaviksi. Se tarkoittaa suoraan sitä että meillä verotuskunta muuttuu, tämä on päätetty jo aikaa sitten.
Ja aikovat koulujakin sulkea taas, pitäköön isonenä kavereineen tunkkinsa mutta eipähän ainakaan meidän rahoilla enää juhli 💩 - Anonyymi
Kaupunginjohtaja vaihtoon välittömästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749