Käsikirjoituksia scripts

Anonyymi-ap

Novelli...

Käytänteitä

Käytänteitä. Miksei kukaan kunnioita mitään Sen jälkeen kun ranskalaisessa baarissa miesystävä oli tuuperunut, viikkojen jälkeen haisee löyhkä Suomessa pihalla. Oletko Pariisissa? En voi kysyä mistään. Suomessa ulkona ei mieluusti viiden jälkeen illalla. Ne alkoi rakentaa sitä vähä sinne sun tänne ja siitä viisi sadanen tuhannen arvoista ilmoitusta paikallislehdessä oliko se purosolina tai jokisolina nimeltään. Sitten kun sen näki kun rahoitus ehkä keskeytyi viime vuonna sinne asennettiin myös pihakamera ja kyltti ruuvattiin aitaan, mitään ei rakennettu. Näkyvyys merkitsee ja ulkomailta saakka huijataan valtiolta. Ihmeen huonoa kohtelua tarjotaan tai oletetaan. Onhan se siinä, vain joki täytyy kaivaa. Poliisithan naarasivat koko viime viikonlopun. Onhan se sellaista katseltavaa bussin ikkunasta kun lahden ranta kultautuu ja veteen menee muutkin kuin onko vehkeet ja kaksi äijää ruoppaa urakalla ja monta kertaa sama, mitä siellä voi olla? Japanilaisia kävi seisomassa rikospaikalla katoksen edessä ja tarkistivatko kaikuuko vielä ulkomailta saakka. Alue oli lupaus, kamerakin on. Vai onko tällaisia todellisuuksia sattumalta vai kiinni jäivät.
(Myöhemmin lisää)

Short story...

Practices

Practices. Why doesn't anyone respect anything? After a boyfriend in a French bar was drunk, weeks later there is a smell of junk of slobber in the yard in Finland. Are you in Paris? I can't ask anything. In Finland, preferably not outside after five in the evening. They started to build it a little here and there, and there were five hundred thousand advertisements worth about it in the local newspaper, whether it was called Purosolina or Jokisolina in Finnish. Then when I saw it, when the funding maybe stopped last year, a yard camera was also installed there and the sign was screwed to the fence, nothing was built. Visibility is important, and the state is being cheated even from abroad. Incredibly bad treatment is offered or assumed. That's it, you just have to dig the river. After all, the police were busy all last weekend. After all, it's the kind of thing to watch from the bus window when the shore of the bay turns golden and other things go into the water than there are two guys and many times it doesn't matter what could be there?
Japanese stand at the crime scene in front of the trash cans and check if there was. The area was a promise, so is the camera or lousy or not that well. Or are such realities by chance or were they caught.
(More later)

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    • Anonyymi

Siellä missä japanilaiset olivat eilen siellä roskisauto tai jonkinlainen keräysauto kävi katoksella ja pakkasi siinä olleet tavarat kuin myyntiin, Jos kelpoisia, pohdin, että ei kai kenenkään roskiksesta myyntiin asti kun on SARS epidemia, johon on maksettu epidemiakorvausta. Perhe sai 150-300 euroa tilanteen mukaan per henkilö kulkutautikorvauksena. Toista kulkutautikorvauksena pyydettiin maksuun ensimmäisen kulkutautikorvauksen jälkeen. Sitä ei olla vielä maksettu. Ihmisiä on kuollut viikossa useita jopa kymmenen viikossa Vai onko epidemia se, että se on kaksikymmentä kuollutta SARS tauteihin ja niihin liittyviin tauteihin. Ei kuitenkaan olla sairaana tai lomalla. Työnantajat eivät halua antaa työtä. Roskisauto pakattiin myyntikuntoon nehän menevät pilalle. Kerroin japanilaisista turisteista, jotka pitivät hiljaisen hetken eilen katoksella. Kuski alkoi pestä katosta. Pitää muutama, koska alueella on hautaus tai hautaaminen. Tänään tulee remonttitarvikkeita ja maaleja. Alan siivota asuntoa, jotta en tule haudatuksi. Tällä viikolla haudattiin yksi tai kaksi ja ketään ei ole missään. On tosi tyhjää ja sain matkalipun, en voinut vaan kävellä pois asunnolta ja jättää asuntoa. Remontoin ja siivoan sen. Miesystävän kanssa tuli ero enkä saa tavata lastakaan. Miesystävä viettää ajan meeting dead people formaatin sovelluksessa, joka on deittipalvelu toisella nimellä. Samannäköistä kuollutta henkilöä verrataan profiiliin ja kuvaa täydennetään ja ulkonäkö on tietysti kuolleella hieno, koska lisätty esimerkiksi kiharat, irtoripset, hampaan valkaisu tai jotakin mikä tekee upean ulkonäön. Deiteillä kuollut saa mahdollisuuden ja jos olisi televisiosarja läheiset kertoisivat millainen Oli tuo kuvan henkilö. En kelvannut, kun verrattiin kuolleeseen. Entinen miesystävä lapsineen käyttää kuolleiden katalogia selaillen aikaansa ja pohtii, että enpä olisi kelvannut. Saa kokemuksen, että täytyy jättää rauhaan eikä saa häiritä eikä yhteydenpito mitään, meeting dead people formaatti on hänelle tärkeämpi. Oltiin yli vuoksi yhdessä ja deittisovellus on se tärkein ja nai missä lie ja kuollut vertailukohta. Ihmettely. Eikö SARS riittänyt tai farssi, typerää. Minulla ei ole rahaa eikä hän ole auttanut, koska deittejä pukkaa, esimerkiksi ihanan lämmin sun luona ja kuollut verrokki ollut, että kylmä ja sinne tekstaa entinen. Olisin halunnut käydä jossain, hän oli muutenki huono, haukkui ja nimitteli. Viime viikolla Oli mainos, että kaupunkiin rakennetaan Suomen suurin ruumishuone, uuteen cesiallas keskellä. Ehkäcse kuvan henkilö ehdotti entiselle miesystävälle, että käydä lomalla yhdessä. Kaupunki kuuntelee kuinka örinät kuuluu 2025 en usko moiseen, uutinen oli bussissa. Olen SARS negatiivinen. Yksinäinen kolmekymmentä viisi vuotias sinkku nainen. Ei rikosrekisteriä.

• Anonyymi

Where the Japanese were yesterday, a garbage truck or a collection truck stuff of things of some kind went to the yard and packed the items in it as if they were for sale. If they were eligible, I thought that no furniture would not be sold because there is a really has been and currently is SARS epidemic, for which epidemic compensation has been paid. The family received 150-300 euros, depending on the situation, per person as epidemic sickness compensation from government. A second epidemic disease compensation was requested for payment after the first disease compensation. It hasn't been paid yet. Several people have died in a week, up to ten in a week. Or is it an epidemic that there are twenty deaths from SARS and related diseases. I'm not being sick or not on vacation. Employers don't want to give work. The garbage stuff of things truck was packed I told about the Japanese tourists who had a quiet moment at the yard yesterday. The driver started washing yard. What to do if there is a burial or burying in the area. My renovation materials and paints will arrive today. I'm going to start cleaning the apartment so I don't get buried. People were buried this week and nobody is anywhere. It's really empty on the streets and I got a travel ticket, I couldn't just walk out of the apartment and leave the apartment. I renovate and clean it. I broke up with my boyfriend today and I'm not even allowed to see child. My former boyfriend spends time using meeting dead people format application, which is a dating service by another name. A dead person with a similar appearance is compared to the profile and the picture is completed and the appearance is of course very good because dead person, because curls eyelashes, tooth whitening or something else that makes the appearance better have been added. A person who died gets a chance, and if there was a television series, their loved ones would tell what the person in the picture was like and boyfriend goes dating and meets similar makeuped person dead was then it's meeting dead people. I was no match for the dead, that's why brokeup. An ex-boyfriend with his children spends his time looking through the catalog of the dead and thinks that I wouldn't have been good enough. He gets the experience that he must be left alone and must not disturb or contact anything, the meeting dead people format is more important to him. Similar looking people exists and are in comparison despite of death. Good looking sexy girls according to my ex boyfriend. We were together for more than year. Wasn't or isn't SARS enough or a farce, silly. I don't have enough money and he hasn't helped because there are lots of dates, for example it's wonderfully warm, no it's cold and the ex texts there with format catalog. I would have liked to go somewhere, he was not good anyway, not polite and calling names. Last week, there was an advertisement that Finland's largest morgue will be built in the city, with a pool in the middle. Perhaps the person in the dating format picture suggested to my former boyfriend that they go on vacation together. The city listens to how sounds like 2025, I don't want that, the news was on the bus. I am SARS negative. A lonely thirty five year old single woman. No crime register.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
    2. Haistoin ensin tuoksusi

Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
    3. Olet sä kyllä

ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
    4. Hiljaiset hyvästit?

Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
    9. 22
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
    Aihe