Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
40
1971
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvät tunnisteet taas.
- AnonyymiUUSI
Sitten pitää mennä puhumaan.
- AnonyymiUUSI
Mitä jos se toinen ei halua puhua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heittäytyykö mykäksi kuten yleensä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heittäytyykö mykäksi kuten yleensä?
Sitä pelkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitten se on pahempi juttu. Mun mielestä sellainen on lapsellista! Jos ihminen on aikuinen niin hän käyttäytyy sen mukaisesti.
- AnonyymiUUSI
Voi kun tulisit oikeasti juttelemaan kanssani. On ollut ikävä sua. Naiselle
- AnonyymiUUSI
Mä haluan myös puhua sun kanssa.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään puhuttavaa
- AnonyymiUUSI
Kyllä meillä on hänen kanssaan.
- AnonyymiUUSI
Voisin koskettaa sua ja kertoa silleen.
- AnonyymiUUSI
ei mitään puhumista tapahdu tunnisteettomien kanssa ainakaan minun toimesta
- AnonyymiUUSI
Sama, sitten vaan tikusta asiaa.
- AnonyymiUUSI
Palaverin paikka!
- AnonyymiUUSI
"Oispa pullaa". Tangoista viis, kumha on joku pizzanaama vastailemassa. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Oispa pullaa". Tangoista viis, kumha on joku pizzanaama vastailemassa. ;)
-sivustaMuka hauska palsta plle
- AnonyymiUUSI
Totta! Tätähän ehotin jo kauan sitten, mutta ei kelevannu 🤭
- AnonyymiUUSI
Jos toinen ei halua puhua niin sitten se on niin.
- AnonyymiUUSI
Miksi ei haluaisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei haluaisi?
Esim jos arvioi että saantimahdollisuus on huonolla tolalla niin se ei ole kannattavaa vaivannäköä.(sivu)
- AnonyymiUUSI
Seksiä on tulossa.
- AnonyymiUUSI
Pamputusta
- AnonyymiUUSI
Sitä ensin ja sitten puhutaan❤️👍😘😜🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ensin ja sitten puhutaan❤️👍😘😜🔥
Onnistuu 🔥🌋✨😘🧨🎇
- AnonyymiUUSI
Osaatko muutakin kun puhua?
- AnonyymiUUSI
No miltä vaikuttaa? 🫦
- AnonyymiUUSI
Tää ei oo sit multa. Meidän ei tarvii puhua, se on ihan yliarvostettua.
- AnonyymiUUSI
I like the way you are thinking.
- AnonyymiUUSI
Halataan ja sitten puhutaan nainen. Vai olisko toisinpäin? m>n
- AnonyymiUUSI
Haluaisin ensin halata ikävän ja pahan mielen pois ❤️
- AnonyymiUUSI
Halataan🤗 ensin pitkään ja ehkä pieni suukkokin olis paikallaan😘. Sitten puhutaan 👍❤️
- AnonyymiUUSI
Me tarvittaisiin puhumiseen ihan kunnolla aikaa vapaalla. Siellä on yhteinen aika yleensä aika kortilla että ei kovin hyvin kerkeä puhumaan. Epäilen että et halua nähdä minua vapaalla niin siksi sitä on myös niin vaikea ehdottaa... Viestit olisi mielestäni aluksi ihan hyvä aloitus silloin molemmilla on aikaa miettiä mitä vastaa. Sitten jos lähtisi hyvin liikkeelle voisi tavata ja keskustella paremmin ja selvemmin. Haluaisin kyllä puhua kanssasi kun pidän sinusta niin paljon.
- AnonyymiUUSI
Laita vaan viestiä.
- AnonyymiUUSI
Mä "sekosin" jo. Oon niin raivopäänä näistä tukahdetyiuista tunteista, etten voi olla nyt tekemisissä kenenkään kanssa. En voi suositella siis tukahduttamista, mutta joskus se on pakon sanelemaa. Paikka missä sattuu on sellainen, ettei voi hajoilla ja sitten elämäntilanne ei oikein suo mahdollisuuksia surra, niin tässä ollaan.
Muutenkin yksin mahdotonta purkaa asioita ja lisää tulee koko ajan... Minkä teet.
Kaukaa Sivusta.
Pitäiskö vetää kunnon naamahalvaus känni 🙄- AnonyymiUUSI
Ei saa pakottaa tunteitaan. Ei vihalle saa antaa valtaa. Kun ymmärrät että kaikki lopulla kääntyy siihen suuntaan mihin universumi sen ohjailee. Oon itekin siinä tilanteessa että rakkaus ei ollutkaan tarkoitettu kestämään ikiajoiksi. Pettymyksiä tulee mutta myös onnistumisia. Elämää se vaan on. Ite hyväksyn kohtaloni. Toivottavasti sinäkin. En tunne sua mutta lupaan rukoilla puolestasi 🤍🪽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa pakottaa tunteitaan. Ei vihalle saa antaa valtaa. Kun ymmärrät että kaikki lopulla kääntyy siihen suuntaan mihin universumi sen ohjailee. Oon itekin siinä tilanteessa että rakkaus ei ollutkaan tarkoitettu kestämään ikiajoiksi. Pettymyksiä tulee mutta myös onnistumisia. Elämää se vaan on. Ite hyväksyn kohtaloni. Toivottavasti sinäkin. En tunne sua mutta lupaan rukoilla puolestasi 🤍🪽
Äläkä vaan juo kaatokännejä. Vittumainen olo muuten huomenna 🤍🪽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä yleensä tunteeni kestä, mutta tää on jotain ihan uutta tällainen raivo, mikä ei laannu, kuin ajoittain ja tulee aina takaisin.
Liian kauan varmaan joutunut pidättelemään.
- AnonyymiUUSI
Puhutaan ihmeessä. Mutta olet varmaan kiireinen niin en viitsi häiritä.
- AnonyymiUUSI
Tärkeille ihmisille on AINA aikaa. Ei poikkeuksia.
- AnonyymiUUSI
Sama, mutta naiselle. Haluan olla hänen lähellä niin paljon. Sietämätön olo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342755Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962094Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401961Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131742- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271123